Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eipä toiminut keskeytetty yhdyntä meillä.....

Vierailija
31.10.2013 |

Kun päätimme että haluamme lapsen ja jätimme ehkäisyn pois, ei tarvinnut kauan yrittää. Toisella kerralla jo tärppäsi. Halusimme vielä toisen lapsen, kuukautiseni alkoivat kun esikoinen oli 4kk, mutta plussa tuli vasta kun esikoinen täytti 1v. 

Tämä toinen on nyt 6kk, ja ehkäisy ollut ongelma... Tietyistä syistä hormonit ei sovi minulle, kuparikerukkaa ei suositella koska minulla on muutenkin kivuliiat ja todella runsaat kuukautiset. Kondomeista tulee hirvittävä kutina vaikka ollaan liukkariakin käytetty. 

Ei olle edes kovin monta kertaa mitään tehty, kun ei ole niin helppoa nyt ollut löytää sitä kahdenkeskistä aikaa, ja 3 kertaa ollaan nyt sitten keskeytettyä käytetty "ehkäisynä".....

Ja tänään plussasin.

Ja minä kun olen kaikille sanonut että ei ikinä ikinä ikinä enää, koska raskaus on maanpäällinen helvetti... Kai sen nyt sitten kerran vielä jaksaa....

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollot :)

Piuhat poikka vaan...

Vierailija
22/41 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Touhutippa sisältää runsaasti siittiöitä. Aika harvaa miestä turhaan "mun isäksi" kutsutaan. Onnea vauvasta!

Jos pidät lapsen, sterilointi on vaihtoehto. Jommalle kummalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha itkeä, kun paska on jo housussa. Noin niitä lapsia juuri hankitaan, esim. omaa jaksamista ja taloudellista tilannetta ei missään nimessä kannata arvioida...

Vierailija
24/41 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2013 klo 09:27"]

Harkitkaa rauhassa myös aborttia vaihtoehtona. Jos tuntuu ettei jaksa. Olisiko sinulla lateksi allergia? lateksittomia kondomejakin löytyy. Eihän keskeytetty yhdyntä ole ehkäisyä. Senhän tietävät jo yläkoulu ikäiset.

[/quote]

Myos kannattaa harkita etta enta jos murhaisit jo jonkun niista vanhemmista lapsistasi? Nain se oli turvallisempaa kaikille :)

Vierailija
25/41 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että keskeytetystä yhdynnästä ollaan yleensä eri mieltä kuin minä mutta meillä se toimii.

Itselleni ei sopineet hormonit, kondomeille olen allerginen ja kuparikierukka ei pysynyt paikallaan ei sitten millään joten joko ns. varmat päivät tai keskeytetty yhdyntä jäi ainoiksi vaihtoehdoiksi jos emme halua sterilisaatiota.

Me ollaan yhdeksän vuotta keskeytetty yhdyntää. Neljän vuoden keskeytetyn jälkeen annettiin yhden kierron ajan mennä keskeytymättä heti raskauduttiin ja siitä kahden vuoden kuluttua sama homma. Joten itselläni on suuri luotto tähän menetelmään. 

Mutta taitoa se vaatii mieheltä. Ei voi tulla ulos juuri ennen syöksyä vaan on pakko ulkopuolella lopetella hommat. Ja sitten pitää muistaa että jos vaikkapa muutaman tunnin päästä lähtee uusintakierrokselle niin pitää muistaa miehen käydä pissalla ja pesulla.

Vierailija
26/41 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on monimutkaista...ja rakastelun pitäisi olla rakkauden huipentuma, tämä on vain pelkkää peliä ja toiveita naisen puolelta (mieheltä ajatuksella kun kerrankin saa panna).

Vierailija
27/41 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan muillakin 3 lasta pienellä ikäerolla, ja hengissä ovat selvinneet.

Kyllä tämä lapsi saa tulla, mutta mies saa varata ajan vasektomiaan.

Suurin ongelma tässä nyt on että miten kertoa raskaudesta muille..... Ja jos se on suurin ongelma, niin eihän tässä ongelmia ooikein olekaan.

Toivotaan vaan että liitoskivut eivät ylätä taas, ja että pysyisin yhtä hyvässä kunnossa kuin esikoista odottaessa. 

Työpaikkaakaan ei tarvitse akuutisti miettiä, olin kuitenkin jo ilmoittanut jääväni hoitovapaalle. 

Kyllä tämä tästä.... Alkujärkytyksen jälkeen.

Vierailija
28/41 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Mä olen samalla "ehkäisymenetelmällä" saanut elämäni parhaan yllätyksen muutama vuosi sitten, järkytys ei kyllä rajoittunut ihan pelkästään alkuun, vaan kesti aika pitkään (ja siitä poden edelleen huonoa omatuntoa, kuinka saatoin ajatella niin...) Meillä oli siinä vaiheessa lapsia jo kolme. Mutta tosiaan, olen hyvin onnelinen tuosta pikku ylläristämme!

Vierailija
29/41 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain käsitä tuota ehkäisymenetelmää, ei siis sen toimivuuden tähden, vaan seksin nautinnon tähden. Miten voi saada kaikki irti, kun se loppuilotulitus jää pois? Eikös se ole se huipuin, kun tulee melkein samaan aikaan ja tuntee itsensä oikein lypsävän miehen kalua ja sitten mieskin tulee?

Vierailija
30/41 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
31/41 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa huono tuuri :( Tsemppiä!

Meillä keskeytetty yhdyntä toimi kuusi vuotta, jonka jälkeen esikoisemme sai alkunsa. Perheen perustamista oli suunniteltu muutenkin, joten tässä tapauksessa "vahinko" oli kaikin puolin positiivinen yllätys. Kaksi seuraavaa lasta tehtiinkin sitten tahallisesti, ihan vain harrastamalla kerran seksiä ovulaation aikaan. Siksipä uskon, että meillä keskeytetty yhdyntä oli aika hyvä ehkäisykeino. Nyt emme enää aio riskiä ottaa, kun lapsiluku on jo täynnä. Mies menee vasektomiaan.

Vierailija
32/41 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2013 klo 10:12"]

Onnea! Mä olen samalla "ehkäisymenetelmällä" saanut elämäni parhaan yllätyksen muutama vuosi sitten, järkytys ei kyllä rajoittunut ihan pelkästään alkuun, vaan kesti aika pitkään (ja siitä poden edelleen huonoa omatuntoa, kuinka saatoin ajatella niin...) Meillä oli siinä vaiheessa lapsia jo kolme. Mutta tosiaan, olen hyvin onnelinen tuosta pikku ylläristämme!

[/quote]

Vai että oikein yllätys...

Vierailija
33/41 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siiis miten on mahdollista???? keskeytetty yhdyntähän on asiantuntijoiden mukaaan 100% varma ehkäisykeino??

..........................huoh

Vierailija
34/41 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä keskeytetty yhdyntä toimi vuosia ehkäisynä. Kun annettiin lapselle lupa tulla, tuli heti ekasta kerrasta kun mentiin loppuun asti. Ja lapsen jälkeen edelleen keskeytetty toiminut loistavasti. Miehen pitää oikeasti osata tulla ajoissa ulos. Ja tiedetään että ei kuitenkaan mikään täysin varma ehkäisy ole, mutta raskaus ei nyt mikään kauhea katastrofi olisikaan.

Vierailija
35/41 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta edelleen, mitä nautintoa saa keskeytetystä nautinnosta ?

Vierailija
36/41 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kans en käsitä tätä että miten voi keskeyttää jotain niin ihanaa ja mieletöntä, vetästä nyt muna ulos parhaimmalla mahdollisella hetkellä? Mua ainakin ketuttais suunnattomasti jos meillä olisi tälläinen "ehkäisy" käytössä. Mielummin syön niitä pillereitä jotka tappaa seksihalut ja tekee musta hirviön :D No onneksi nyt nekin jäi pois kun on kolmas lapsi toiveissa :) Sitten mieheltä katkeekin piuhat :)

Vierailija
37/41 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2013 klo 11:55"]

Mutta edelleen, mitä nautintoa saa keskeytetystä nautinnosta ?

[/quote]

Me emme ole löytäneet sopivaa ehkäisyä ja siksi siis tämä käytössä. Tietysti se olisi kivempi mennä loppuun asti.

Vierailija
38/41 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis joku syö mielummin pillereitä jotka tappaa seksihalut ja tekee hirviön...? Siis kirjoittaja 20...

Vierailija
39/41 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä te oikein meuhkaatte siitä, että miten voi keskeyttää jotain niin ihanaa ja mieletöntä? Se on ihan sama minne se sperma valuu, suuhun, pilluun, vessanpönttöön vai paperiin. Ainoa ongelma on ajoissa ulos ehtiminen, mutta samalla tavoin mälli lentää, tuli se minne vain. Jos joku jotain muuta väittää, niin ei ole mies eikä mikään. 

- Mies 32

Vierailija
40/41 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2013 klo 12:07"]

Mitä ihmettä te oikein meuhkaatte siitä, että miten voi keskeyttää jotain niin ihanaa ja mieletöntä? Se on ihan sama minne se sperma valuu, suuhun, pilluun, vessanpönttöön vai paperiin. Ainoa ongelma on ajoissa ulos ehtiminen, mutta samalla tavoin mälli lentää, tuli se minne vain. Jos joku jotain muuta väittää, niin ei ole mies eikä mikään. 

- Mies 32

[/quote]

Tarkoitan omaa nautintoani! Naisen nautintoa! Itse saan sen kolmannen tai jopa neljännen orgasmini siinä kohtaa kun mies tulee eli peniksen avituksella. Ja jukolauta se on se mikä kruunaa kaiken

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi