Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eipä toiminut keskeytetty yhdyntä meillä.....

Vierailija
31.10.2013 |

Kun päätimme että haluamme lapsen ja jätimme ehkäisyn pois, ei tarvinnut kauan yrittää. Toisella kerralla jo tärppäsi. Halusimme vielä toisen lapsen, kuukautiseni alkoivat kun esikoinen oli 4kk, mutta plussa tuli vasta kun esikoinen täytti 1v. 

Tämä toinen on nyt 6kk, ja ehkäisy ollut ongelma... Tietyistä syistä hormonit ei sovi minulle, kuparikerukkaa ei suositella koska minulla on muutenkin kivuliiat ja todella runsaat kuukautiset. Kondomeista tulee hirvittävä kutina vaikka ollaan liukkariakin käytetty. 

Ei olle edes kovin monta kertaa mitään tehty, kun ei ole niin helppoa nyt ollut löytää sitä kahdenkeskistä aikaa, ja 3 kertaa ollaan nyt sitten keskeytettyä käytetty "ehkäisynä".....

Ja tänään plussasin.

Ja minä kun olen kaikille sanonut että ei ikinä ikinä ikinä enää, koska raskaus on maanpäällinen helvetti... Kai sen nyt sitten kerran vielä jaksaa....

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harkitkaa rauhassa myös aborttia vaihtoehtona. Jos tuntuu ettei jaksa. Olisiko sinulla lateksi allergia? lateksittomia kondomejakin löytyy. Eihän keskeytetty yhdyntä ole ehkäisyä. Senhän tietävät jo yläkoulu ikäiset.

Vierailija
2/41 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppistaaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitten tuon tultua uunista ulos niin piuhat poikki ap:ltä tai mieheltä jo vaikka tänään

Vierailija
4/41 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkin jo kuukauden vanha ketju, ei varmaan ap enää linjoilla...

Vierailija
5/41 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP ei ehkä linjoilla mutta jos olisikin (tai joku sananmoisessa tilanteessa) niin yksi hormoniton vaihtoehto on ehkäisypuikko. Tulis laittaa paikoilleen abaut 30 min ennen yhdyntää (siis emättimeen), liukenee sinne ja muodostaa suojaavan kalvon, mikä tuhoaa siittiöitä. Siinä voisi olla vaihtoehto kondomille, jos yhtään osaa ennakoida yhdyntää.

PSUUN Th

Vierailija
6/41 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenhan se olisi sama minne lasti lentää, mutta tarvitsen miehen kapineen stimuloimaan itseäni orgasmiin ja ihan oikeasti se hetki tai sekunti ennen tykin laukaisua tuntuu luissa ja ytimissä. Enkä usko, että mieskään haluaa missata sitä iloa, kun kammio rutistaa peniksestä viimeisetkin irti

Vierailija
7/41 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppista

Vierailija
8/41 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmyydestä kärsii.

Vierailija
9/41 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mieheltä piuhat poikki!"

Minä en ikinä katkaise piuhoja yhdenkään naisen vaatimuksesta. Jos nainen ei halua lisää lapsia, hän tekee vasektomian, ei mies.

Minä voin aivan hyvin haluta lapsia myöhemminkin. On tietysti täysin eri asia, jos tahdon itse vasektomiaa, mutta käskettynä tai vaatimuksesta en tekisi koskaan tuollaista ratkaisua.

Vierailija
10/41 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et vielä aikuisena tiedä, ettei keskeytetty yhdyntä ole ehkäisykeino ? Meille opetettiin se jo 70-80 luvulla.

Vierailija
11/41 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 06:22"]

Minä en ikinä katkaise piuhoja yhdenkään naisen vaatimuksesta. Jos nainen ei halua lisää lapsia, hän tekee vasektomian, ei mies.

Minä voin aivan hyvin haluta lapsia myöhemminkin. On tietysti täysin eri asia, jos tahdon itse vasektomiaa, mutta käskettynä tai vaatimuksesta en tekisi koskaan tuollaista ratkaisua.

[/quote]

Naiselle ei tehdä vasektomiaa.

Vierailija
12/41 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Jos vasektomia ei kelpaa siinä vaiheessa kun lapset on tehty tässä suhteessa, ehkäisynä on sitten kondomi. En todellakaan tuuppaa itseeni hormoneja miehen vaatimuksesta.

Vierailija
13/41 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsit varmasti pointin. Yhdelläkään naisella ei ole oikeutta vaatia tai sanella miehelle, että hänen on luovuttava kyvystä tehdä lapsia. Ja yhdenkään miehen ei pidä vaatimuksesta tuollaiseen suostua.

Oma tahto on eri asia.

[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 06:44"]

[/quote]

[/quote]

Vierailija
14/41 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten se on teillä niin.

[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 06:49"]

[/quote]

Jos vasektomia ei kelpaa siinä vaiheessa kun lapset on tehty tässä suhteessa, ehkäisynä on sitten kondomi. En todellakaan tuuppaa itseeni hormoneja miehen vaatimuksesta.

[/quote]

Vierailija
15/41 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 07:07"]

Ymmärsit varmasti pointin. Yhdelläkään naisella ei ole oikeutta vaatia tai sanella miehelle, että hänen on luovuttava kyvystä tehdä lapsia. Ja yhdenkään miehen ei pidä vaatimuksesta tuollaiseen suostua.

Oma tahto on eri asia.

[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 06:44"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Eikä yhdelläkään miehellä ole oikeutta vaatia naiselta, että hän tuuppaa kehoonsa hormoneja, eikä yhdenkään naisen pidä tällaiseen suostua.

Vierailija
16/41 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä keskeytetyllä vahinkoja käy, mies vain ollut tyhmä ja myöhässä tai sitten touhuiltu kun ollut jo kovat piipussa.

Vierailija
17/41 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenhän on huolehdittava ehkäisystä jotenkin, jos hän haluaa seksiä.

[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 07:08"]

Sitten se on teillä niin.

[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 06:49"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Vierailija
18/41 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kolmannesta lapsesta ja jaksamista! Itsekin olen välillä miettinyt että mitähän sanoisin tutuille jos nyt tulisin raskaaksi. Olen sanonut ettei enää lapsia meille, kaksi vilperttiä riittää! Olen melko avoin ja höpötän asioitani muille liikaakin, joten varmaan sanoisin ihan suoraan, että tämä oli onnellinen vahinko! :D tietysti siinä pitää olla varovainen, ettei "vahinkolapsi" kantaudu myöhemmin tulevan lapsen korviin... Ehkä sana vahinko kannattaisi unohtaa, yllätys olisi ehkä parempi nimitys. Tai sanot että me nyt tykätään niin lapsenteosta että tulee nyt sitten vielä yksi! Tai mitä turhia selität, mitä sillä on väliä mitä muut ajattelevat. Tärkeintä että itse jaksatte kolmen pienen kanssa...!

Itselleni ei sovi e-pillerit enkä halua kokeilla muitakaan hormonaalisia ehkäisymuotoja. Meillä on kondomi käytössä ja se on ihan ok.

Vierailija
19/41 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Make s*tana!" :D :D

Vierailija
20/41 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Üllatüs!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä