Eihän uskois että pian täytän 40-vuotta?
Kuuluuko nelikymppisen näyttää jotenkin vanhalta? Miksi niin monelta ajattelee näyttävänsä nuoremmalta vaikka kasvoissa on kunnon juonteita?
Kommentit (37)
Kaikki näyttävät omasta mielestään nuoremmalta.
40v asti aina sai alkossa näyttää paperit. Sen jälkeen ei ikinä. Kyl siin kohtaa valitettavasti rupsahtaa.
Vierailija kirjoitti:
40-vuotias. 40 vuotta.
Kaikki tykkäävät pilkunnussijoista, joilla ei ole itse aiheesta mitään sanottavaa.
Tämä ketju on kyllä riemastuttava osoitus siitä, millaisia naiset ovat. Paskantärkeitä tyhjästä vänisijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Mä näytän ihan oikeasti. Ihmiset arvaa mun iäks 25 vaikka täytän tänä vuonna 40.
Täytin alkuvuonna 40 ja olen hyvää vauhtia hopeakettuuntumassa.
M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytin alkuvuonna 40 ja olen hyvää vauhtia hopeakettuuntumassa.
M
Miehet onkin eri asia. Tosi harva näyttää nuorekkaalta.
Kerro jotain itsestäsi. Mua kiinnostaa millaisia olette te omia viestejänne peukuttavat palstailijat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä näytän ihan oikeasti. Ihmiset arvaa mun iäks 25 vaikka täytän tänä vuonna 40.
Vaimon 25- vuotias työkaveri kysyi:
"Et kai sinä ole yli 30v?"
Vaimoni oli tuolloin 46.
Joutui näyttämään henkkarinsa, että pimu uskoi.
Tässä ketjussa oli täysin aiheellisesti monta kommenttia ap:n kirjoitusvirheestä. Ne kaikki poistettiin. Noloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
40-vuotias. 40 vuotta.
Kaikki tykkäävät pilkunnussijoista, joilla ei ole itse aiheesta mitään sanottavaa.
Yleissivistykseen kuuluu oikeinkirjoituksen perusteet.
Kannattaa käyttää kollageenia niin ei rypisty niin nopeesti
Jos ihminen on iältään jotain väliltä 25-45 vuotta, hänen ikäänsä on todella vaikea arvata sen tarkemmin. Ei siinä iässä normaali terveelliset elämäntavat omaava ihminen mitenkään erityisemmin "vanhene" ulkonäöltään. Mutta kun se rupsahtaminen tapahtuu, usein se tapahtuu sitten todella nopealla aikataululla.
Itse en ole oikeastaan koskaan näyttänyt nelikymppiseltä. Näytin pitkään teiniltä, ja sitten, yhtäkkiä, vähän alle viisikymppisenä aloin näyttää viisikymppiseltä. Kokemus siitä, että aloin näyttää ikäiseltäni, oli yksiselitteisesti positiivinen. On viimeinkin kiva tulla kohdelluksi aikuisena ihmisenä.
Joko olet hautapaikkaa katsellut? Alkaa olla ajankohtaista. Hautapaikka, kivi, arkku, testamentti. Hyvä miettiä tuossa vaiheessa valmiiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
40-vuotias. 40 vuotta.
Kirjoitapa itse virheettömästi viesti, jossa on vähintään 50 sanaa. Haastan sinut tähän!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
40-vuotias. 40 vuotta.
Mitä tämä tarkoittaa? Selitä.
av mammojen nelikymppinen tarkoittaa 49
Sisäisesti kaikki ovat "nuorempia", ulkokuori menee tiettyä rataa.
40-vuotias. 40 vuotta.