Kuinka pitkään pitääkään odottaa sitä oikeaa?
Olen ollut sinkku jo kolme vuotta, eikä hyvää miestä tunnu löytyvän. Miehiä kyllä löytyisi yleisesti, mutta en olisi onnellinen heidän kanssaan.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata jäädä odottamaan sitä oikeaa vaan etsiä itse hänet.
En usko mihinkään etsimällä etsimiseen, ei ole tähänkään asti tuottanut tulosta. Tulee vastaan jos tulee.
Tässä kyllä riskeeraa suuresti, että jää ilman. Mutta ihan miten vaan. Turha sitten itkeä kun jää soittelemaan lehteä. Odotatteko samalla tavalla että oikea koulutuspaikka ja työpaikkakin hakee teidät kotoa?
Osa ihmisistä syrjäytyy työmarkkinoilta, koska ei löydä itselleen sopivaa työtä. Heille on kaikenlaisia sopeuttamiskursseja.
Joku taas ei löydä omanoloista ihmistä ja koska parisuhde ei ole elämässä pakko, yhteiskunta ei järjestä pariutumistoimenpiteitä.
Joskus joku syrjäytyy näiltä molemmilta markkinoilta ja se on surullista.
Niitä oikeita on toisille enemmän kuin toisille, epäsopiva liitto ei ole järkevä tavoite.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata jäädä odottamaan sitä oikeaa vaan etsiä itse hänet.
En usko mihinkään etsimällä etsimiseen, ei ole tähänkään asti tuottanut tulosta. Tulee vastaan jos tulee.
Niinpä. Sama homma töiden kanssa. Ei kannata etsimällä etsiä tai hakea - tulee vastaan jos on tullakseen.
ohis
Täysin eri asia. Varmasti ymmärrät itsekin.
Ei ole. Jos elämässä haluaa jotain saada niin itse se täytyy etsiä ja hakea. Ensimmäinen edellytys että kohtaa sen OIKEAN tai edes sopivan on se, että on kohderyhmän kanssa tekemisissä ja on lähestyttävissä ja saavutettavissa. Monilla naisilla ja miehillä on sellaisissa urissa ettei töussä, harrastuksissa tai edes vapaa-ajalla olla tekemisissä vastakkaisen sukupuolen kanssa. Siinä jos jää oikeaa odottelemaan niin onnea yritykselle. Kyllä sitä itsensä pitää olla aktiivinen
Koen että paritutumiseen en pysty itse niin paljoa vaikuttamaan kuin esimerkiksi työllistymiseen. Olen ollut lähestyttävissä ja saavutettavissa ja tavannut ihmisiä, mutta todennut että tyhjän saa pyytämättäkin. Haluan tiettyjä asioita kumppanilta ja jos ne eivät kenessäkään ihmisessä yhdisty, siihen en voi vaikuttaa.
Osta viinipullo ja juo se celine dionin lauluja laulaen . Muista itkeä meikit poskilla.