Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kasvomaskit, shittiä tuli

Vierailija
12.09.2020 |

Tilasin n. 50 eurolla maskeja 3x50kpl. No ne oli tosi ohuita.. Vertailumallina oli keväällä ostetut..
Piti olla palautusoikeus... Mutta posti/matkahuoltokulut joutuukin itse maksamaan.
En ikinä enää tilaa verkkokaupasta...

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahastusta kasvomaskeilla.. Kuka nyt noita ostaa. Koronavilkku riittää..

Miten koronavilkku estää sinua saamasta tartuntaa?

Se antaa sinulle vain tiedon, että oletko viimeisen 2 viikon ajannollut yli 15 min alle 2 m päässä henkilöstä, jolla todettiin korona myöhemmin.

Kannaltasi vähän myöhäistä silloin. Sen idea on siis ainoastaan, että osaat tarkkailla oireitasi parrmmin ja mennä testiin, jos saat niitä.

V.... N vilkut.. Ensinnäkään mitään 15min altistusta ei tarvita.. Sulla on vielä noita kevään tietoja.. Kyllä se ihan alta minuutin tarttuu..

Vierailija
22/27 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse heivasin coronavilkun pois.. Ulkoilualueella käveltiin kuusikin rinnan.. En tosiaan halua noiden takia joutua karanteeniin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahastusta kasvomaskeilla.. Kuka nyt noita ostaa. Koronavilkku riittää..

Miten koronavilkku estää sinua saamasta tartuntaa?

Se antaa sinulle vain tiedon, että oletko viimeisen 2 viikon ajannollut yli 15 min alle 2 m päässä henkilöstä, jolla todettiin korona myöhemmin.

Kannaltasi vähän myöhäistä silloin. Sen idea on siis ainoastaan, että osaat tarkkailla oireitasi parrmmin ja mennä testiin, jos saat niitä.

V.... N vilkut.. Ensinnäkään mitään 15min altistusta ei tarvita.. Sulla on vielä noita kevään tietoja.. Kyllä se ihan alta minuutin tarttuu..

Niinpä. Tarttuu monen metrin päästä hengitysilmasta ja lisäksi 15 min sääntö on ihan keksitty.

Lisäksi tässäkin keskustelussa on kommentoija nro 5/12 siinä luulossa, ettei tarvitsisi maskia, kun koronavilkku muka varoittaa tartuttajista...

Miten ulalla väki oikein on...

Vierailija
24/27 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse heivasin coronavilkun pois.. Ulkoilualueella käveltiin kuusikin rinnan.. En tosiaan halua noiden takia joutua karanteeniin...

Eihän vilkun hälytys tarkoita karanteenia

Vierailija
25/27 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota, tajuatko, että jos jollain olisi ollut korona ja olisit saanut siitä altistusilmoituksen, niin tietosi eivät olisi menneet siitä mihinkään viranomaisille? Se tieto olisi ollut sinulla itselläsi ja omalla vastuulla välttää tartuttamasta sitä muihin ja mennä testiin, jos saat oireita.

Alan menettää uskon suomalaistrn älynlahjoihin.

Vierailija
26/27 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ostat halvinta p*skaa, et lue palautuskäytännöstä ja se on sitten kaupan vika?

No, ei se halvinta paskaa ole jos nenäliinasta maksat niinkin paljon Ja sitten kun "asiakkaat" niin kehuivat myynti-ilmoituksessa niin kovin..

Vierailija
27/27 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota, tajuatko, että jos jollain olisi ollut korona ja olisit saanut siitä altistusilmoituksen, niin tietosi eivät olisi menneet siitä mihinkään viranomaisille? Se tieto olisi ollut sinulla itselläsi ja omalla vastuulla välttää tartuttamasta sitä muihin ja mennä testiin, jos saat oireita.

Alan menettää uskon suomalaistrn älynlahjoihin.

Kyllä kuule ne altistustiedot nähdään, siis viranomaiset.. Tyhmäkö olet? Kallis sovellus, ei sitä turhan takia tehty..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme