Masked Singer Suomi kausi 2 Official
Alkaa tänään hahmojen esittelyllä:
Kommentit (10902)
Viime kaudellakin epäiltiin Tammista, eikä ollut. Eli ei kannata nuolaista ennen kuin tipahtaa...
Puoliselkeä kirjoitti:
Oispa ollut hauska yllättyä, kun Jarkko Tamminen olisi vaivannut biisit aina eri äänellä! Tosi hykerryttävä idea, harmi kun se nyt paljastui heti. Vilkkumaa-vinkit olivat ihan liian ilmeiset. Heti tiesi, että tässä puhutaan hänestä mutta ei olla hän.
Vihjeet kyllä sopivat erittäin hyvin myös Jarkko Tämmöseen. Niissähän puhutaan esiintymisasuista, joita Tamminen tykkää käyttää imitoidessaan julkisuuden henkilöitä. Hän on myöskin erittäin vaitonainen omasta yksityiselämästään.
Ei kyllä Pakkanen ole Ron Moss, jos laulaa Foo Fightersin Pretenderin.
Biisit huomenna
Viikinki
Can't touch this
Säv. & San. Rick James, Alonzo Herbert Miller, MC. Hammer
Kukka
Rakkauden jälkeen
Säv. Udo Juergens Sov. Esko Linnavalli San. Kari Tuomisaari
Geggonen
Mennyt Mies
Säv. San. Sov. J. Karjalainen J. Sov. Pekka Gröhn, Janne Haavisto, Mikko Lankinen, Tom Nyman
Taikahattu
Tarkenee
Säv. Antti Riihimäki, Jukka Immonen, Teemu Brunila San. Jare Brand, Ville –Petteri Galle
Pakkanen
The Pretender
Säv. & San. Foo Fighters
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/nama-kappaleet-kuullaan-seuraavassa…
Huomasiko kukaan, että Mörön vihjevideolla olleessa televisiossa esitettiin jalkapalloa, ei jääkiekkoa. Ehkä Mörkö on Timo Jutila, itse en hahmoa tunnistanut, vaikka tajusin kuulleeni Mörön äänen jossakin joskus aikaisemminkin. Minulle tuli Möröstä jotenkin mieleen Tuomas Virkkunen. Tuskin kuitenkaan Tuomas Virkkunen on.
Toisaalta olis hauskaa jos Jarkko Tamminen olis mukana, mut se kyllä sekottas ihan täysin.
Masked Singerin mainoksessa jossa on geggonen ja joku toinen, niin olen katsonu geggosen käsivarsia, ne on todella ohuet nahkatakin alla. Onko hän nainen?
Tohtori on todellakin Marco Hietala.
Fani tunnistaa äänen. Nojoo, vihjeetkin täsmää.
Hassua vaan, kun tarkkaa tarkempi laulaja veti välillä hitusen ohi biisissään (tarkoituksella?).
Gekkonen Kanala, kukka Peuhu, Viikinki Jahangiri ja mörkö Jutila saaneet vahvistuksen omiin epäilyihin tältä palstalta.
Miten Marco Hietala istuu vihjeisiin tohtorista? En löydä yhteyttä, joten kerrokaa te, jotka löydätte!
Vierailija kirjoitti:
Miten Marco Hietala istuu vihjeisiin tohtorista? En löydä yhteyttä, joten kerrokaa te, jotka löydätte!
Sanoi esimerkiksi että häntä kuunnellaan mielellään ympäri maailmaa, ja että hänen sorminäppäryyttä vaativaa ammattikuntaansa pidetään usein tyhmänä =basisti. On muuten hiljainen, mutta säästää laveat lauseensa töihin (eli laulaa). Ryssinyt myös naisasioitaan ja sairastellut.
Tänään paljastuu Gekkonen (Kari Kanala). Olen tämän ohjelman vastaava tuottaja. Tietenkään ei saisi kertoa mutta eilen illalla bileissä jo viinipäissäni tämän paljastin niin menköön...
Eikös pakkasta ole veikattu täällä Tommi Läntiseksi? Tuli vain mieleen että, Tommihan esitti Tähdet tähdet-ohjelmassa tuon Foo Fightersin Pretender kappaleen.
Joten Tommi se ei ainakaan ole. Olisi liian selvää.
Minusta Pakkasella on tuttu ääni, mutta ei se Läntiseltä kuulosta. Ei kyllä hajuakaan siitä kuka olisi.
Hakuammuntaa Pakkaseksi ... Bret Michaels? Oli joskus jenkkien Maskedissa, joten ehkä voisi olla käytettävissä. Pakkanen kuulostaa paremmalta, mutta jos se johtuu vain siitä että hahmo on tuunattu suomalaiseen makuun sopivaksi.
Pakkasen laulutyyli kuulostaa minusta amerikkalaiselta. Ei se välttämättä USA:sta ole kotoisin, mutta siellä oppinut laulamaan kumminkin.
Ei ole Jahangiri Viikinki vaan Petri Nygård
Hatusta en saa mitään irti. Onko joku bloggari? Laulaja ei ole.
Mitä jos Ile tai muutkaan eivät tunnistakaan sitä tyyppiä joka naamarin alta paljastuu??? Vähänkö olis noloa. Vai tuleeko tuotannolta siinä vaiheessa tieto Ilen korvanappiin?
Tätä oon miettinyt.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos Ile tai muutkaan eivät tunnistakaan sitä tyyppiä joka naamarin alta paljastuu??? Vähänkö olis noloa. Vai tuleeko tuotannolta siinä vaiheessa tieto Ilen korvanappiin?
Tätä oon miettinyt.
Varmasti menee korvanappiin tai kuvataan uudestaan.
Oispa ollut hauska yllättyä, kun Jarkko Tamminen olisi vaivannut biisit aina eri äänellä! Tosi hykerryttävä idea, harmi kun se nyt paljastui heti. Vilkkumaa-vinkit olivat ihan liian ilmeiset. Heti tiesi, että tässä puhutaan hänestä mutta ei olla hän.