Masked Singer Suomi kausi 2 Official
Alkaa tänään hahmojen esittelyllä:
Kommentit (10902)
Aina vaan joku jaksaa väittää Kanalaa Nordmaniksi... huoh :D
Hertta on pitkähkö nainen. Saara Aalto on auttamatta liian lyhyt Hertaksi.
hitto kun mistään ei löydy sitä Susanna Laineen laulamaa nighwishin kappaletta.
En tiedä miten vihjeet sopii, mutta tohtorin esittelypätkässä puhetyyli kuulosti kauheasti Kari Enqvistiltä. Ainakin se vihje sopii, että ei oo läähetieteen tohtori, eikä monen muunkaan alan, mutta silti ilmeisesti jollain alalla on tohtori - teoreettista fysiikkaa ei suljettu pois :)
Google Seinäjoki rakkauden lähettiläs Susanna Laine
Käyttäjä36354 kirjoitti:
En tiedä miten vihjeet sopii, mutta tohtorin esittelypätkässä puhetyyli kuulosti kauheasti Kari Enqvistiltä. Ainakin se vihje sopii, että ei oo läähetieteen tohtori, eikä monen muunkaan alan, mutta silti ilmeisesti jollain alalla on tohtori - teoreettista fysiikkaa ei suljettu pois :)
Kumma kumma on Kari Enqvist, en ole koskaan kuullutkaan.
Kyyyyllä mä väitän, että Hiirulainen on Jarkko Tamminen:
https://motiivilehti.fi/lehti/artikkeli/imitaattori-jarkko-tamminen-lav…
Vierailija kirjoitti:
Kiintoisaa! Olisko niin hyvin mahdollista laulaa toisen äänellä... Jännityksellä seuraamme!
Käyttäjä36354 kirjoitti:
Ei liene hänkään ryssinyt naisasioissa, kun vuosikymmeniä ollut naimisissa saman naisen kanssa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://motiivilehti.fi/lehti/artikkeli/imitaattori-jarkko-tamminen-lav…Kiintoisaa! Olisko niin hyvin mahdollista laulaa toisen äänellä... Jännityksellä seuraamme!
Ei tuolla tosiaan kovin leveät hartiatkaan ole
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä36354 kirjoitti:
Ei liene hänkään ryssinyt naisasioissa, kun vuosikymmeniä ollut naimisissa saman naisen kanssa...
Marcon ryssintälistaan menee ainakin Tarja, Anette, ja viimeisenä muttei vähäisimpänä vaimo.
Jos Mörkö on tosiaan Juti, niin hieno veto Maikkarilta, vois sanoo, että ylämummoon meni
Vierailija kirjoitti:
Jarkko on sattumoisin myös kertonut alkuperäisessä Kuutamolla-ohjelmassa tippuneensa kiukaalle:
Jokainen vetäköön omat johtopäätöksensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://motiivilehti.fi/lehti/artikkeli/imitaattori-jarkko-tamminen-lav…Jarkko on sattumoisin myös kertonut alkuperäisessä Kuutamolla-ohjelmassa tippuneensa kiukaalle:
Jokainen vetäköön omat johtopäätöksensä.
Katos vaan.
Muistakaa hei, että ne vihjevideot on ääninäyttelijöiden spiikkaamia, ei henkilöiden itsensä. Puhetyylistä ei voi siis päätellä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa hei, että ne vihjevideot on ääninäyttelijöiden spiikkaamia, ei henkilöiden itsensä. Puhetyylistä ei voi siis päätellä mitään.
Sitä ei ole kerrottu, että onko kaikki spiikit ääninäyttelijöiden vai vaan osa. Esim. Pakkanen saattaa puhua itse, jos näyttelijät eivät osaa aksenttia. On vaan sanottu, että ääninäyttelijöitä on käytetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä ei ole kerrottu, että onko kaikki spiikit ääninäyttelijöiden vai vaan osa. Esim. Pakkanen saattaa puhua itse, jos näyttelijät eivät osaa aksenttia. On vaan sanottu, että ääninäyttelijöitä on käytetty.
Tuottaja sanoi selkeästi, että inserteissä apuna on nyt käytetty ääninäyttelijöitä, ja että sieltä kautta ei pitäisi oikeita vastauksia nyt löytyä - kuten viime vuonna, kun hakkerit saivat käännettyä muunnetut äänet takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuottaja sanoi selkeästi, että inserteissä apuna on nyt käytetty ääninäyttelijöitä, ja että sieltä kautta ei pitäisi oikeita vastauksia nyt löytyä - kuten viime vuonna, kun hakkerit saivat käännettyä muunnetut äänet takaisin.
Eiköhän niissä kaikissa ole ääninäyttelijät. Jos se Laiskiainen nyt on Schatz, niin saksalaisaksentin olisi kyllä kuullut jos puhuisi itse. Eiköhän myös Jutin tamperelaismurre olisi edes vähän puskenut läpi.
Pakkasella ei siis välttämättä edes ole täysin samanlaista aksenttia kuin sillä, joka sen vihjevideoissa puhuu.
Hiirulainen= Maija Vilkkumaa, Heli Sutela tai Krisse Salminen
Mörkö= Timo Jutila
Gekkonen= Joonas Nordman
Tohtori= Jufo Eli Juho Peltomaa (mm. hakenut avioeroa tänä vuonna...)