Masked Singer Suomi kausi 2 Official
Alkaa tänään hahmojen esittelyllä:
Kommentit (10901)
Pari arvausta tuli mieleen esittelyistä: Pöllö = Jorma Uotinen, Kukka = Kaija Koo, Gekkonen = Michael Monroe. Jännä nähdä ketä on sitten lopulta kaikkien maskien takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiirulainen on Kiira Korpi
Tuskin, on nykissä
No joku Tapparan tyttö kumminkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiirulainen on Kiira Korpi
Tuskin, on nykissä
No joku Tapparan tyttö kumminkin
Kiira Korpi ja miehensä olivat Suomessa kesällä melkein kuukauden verran.
Ehkä Cheekiltä on loppunu jo rahat artistiuran päätyttyä, joten...
Gekkonen --> Chekkonen (hokema yhdestä hänen biisistä) --> Cheek
Tohtori on Martiina Aitolehti, Tikru Anna Abreu ja Mörkö Marko Anttila. Kukka on Salattujen elämien Jutan näyttelijä ja Hattu Nora Karma. Tässä on näitä villejä veikkauksia.
Taurus kirjoitti:
Pari arvausta tuli mieleen esittelyistä: Pöllö = Jorma Uotinen, Kukka = Kaija Koo, Gekkonen = Michael Monroe. Jännä nähdä ketä on sitten lopulta kaikkien maskien takana.
Miettikää pituutta ja painoa. Kaija Koo on vain 154cm pitkä ja aika pyöreä.
Taurus kirjoitti:
Minusta Pöllö vaikutti lyhyeltä, Jorma Uotinen on kuitenkin ainakin 180 cm.
Pakkanen voisi olla Antti Holma.
Se gekkonen on joku hoikka mies. Jossakin kuvassa näkyi, että oli tosi ruipelot jalat ja reidet. Olisko sitten Jorma Uotinen?
Taika hattu oli tosi lyhyt. Anna Abreu?
Pöllö on cristal snow.
Tikru Saara Aalto.
Vierailija kirjoitti:
Taika hattu oli
tosi lyhyt. Anna Abreu?
Kiti Kokkonen?
Laiskiainen on Jukka Hilden. Nukkunut tällä viikolla kahden ihmisen ja kahden koiran kanssa, käynyt tanssitunneilla.
Tohtori on Iiro Seppänen. Hyppi esittelyssä varjon kanssa, pitkät kädet.
Kukka on Karita Mattila. MTV:n haastattelun otsikko kesäkuussa: "Ihana juhannushaastattelu: Maailmankuulu oopperatähti Karita Mattila huokuu positiivisuutta ja saa voimaa Twitteristä: "Olen nuori kuin päivänkukka!""
Viikinki on joku kontaktiurheilija, jonka nenä on murtunut ja siksi käynyt plastiikkakirurgilla. Lätkänpelaaja tai nyrkkeilijä.
Taikahattu nostelee sanoja hatusta - kirjailija? "Joulu on paras pyhä" - uskonnollinen? Ei ainakaan ateisti.
Jaksossa mainittiin myös kahdesti musikaalit Leijonakuningas ja Les Miserables, sekä nimeltä Jean Valjean -hahmo. Kuka on näytellyt Jean Valjeania Les Miserables -musikaalissa?
Vierailija kirjoitti:
Hämäyksenä joku ensimmäisen kauden vierailevista tuomareista voisi olla nyt mukana osallistujana.
Mitä hämäävää siinä on? Itse en muista yhtäkään vierailevaa tuomaria viime kaudelta.
Duudson Jukka on mukana, yksi joka sanoi käyneensä tanssitunnilla.. ;) Laiskiaisen rentous sopisi siihen myös varmasti.. Mut ei tullut katottua jaksoa kuin pari pätkää joten täytyy myöhemmin miettii tarkemmin. Viime kaudella omi oli helppoja ainakin mulle.
Vierailija kirjoitti:
Laiskiainen on Jukka Hilden. Nukkunut tällä viikolla kahden ihmisen ja kahden koiran kanssa, käynyt tanssitunneilla.
Kukka on Karita Mattila. MTV:n haastattelun otsikko kesäkuussa: "Ihana juhannushaastattelu: Maailmankuulu oopperatähti Karita Mattila huokuu positiivisuutta ja saa voimaa Twitteristä: "Olen nuori kuin päivänkukka!""
Viikinki on joku kontaktiurheilija, jonka nenä on murtunut ja siksi käynyt plastiikkakirurgilla. Lätkänpelaaja tai nyrkkeilijä.
Taikahattu nostelee sanoja hatusta - kirjailija? "Joulu on paras pyhä" - uskonnollinen? Ei ainakaan ateisti.
Jaksossa mainittiin myös kahdesti musikaalit Leijonakuningas ja Les Miserables, sekä nimeltä Jean Valjean -hahmo. Kuka on näytellyt Jean Valjeania Les Miserables -musikaalissa?
Näin ateistina, jonka mielestä joulu on paras pyhä, kysyisin että miksi ei ateisti? Minulle joulu on yhdessäolon ja rauhoittumisen tunnelmallinen juhla, miksi se ei voisi olla tätä muillekin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin ateistina, jonka mielestä joulu on paras pyhä, kysyisin että miksi ei ateisti? Minulle joulu on yhdessäolon ja rauhoittumisen tunnelmallinen juhla, miksi se ei voisi olla tätä muillekin?
Ajattelin että ateisti ei käyttäisi sanaa "pyhä", vaan jotain ei-uskonnollista ilmaisua, kuten "juhla". Voin toki olla väärässäkin, mutta näin minä tulkitsin.
Ne on julkkiksia, jotka ovat juuri nyt esillä. Tuskin kaivavat jonkun big brother osallistujan vuodelta 2007, jota kukaan ei ednää edes muista.