Masked Singer Suomi kausi 2 Official
Alkaa tänään hahmojen esittelyllä: https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006632922.html
Kommentit (10902)
Hertta on Susanna Laine. Osaa laulaa yllättämän hyvin. Olen joskus nähnyt jonkun pätkän jossa imitoi Tarja Turusta. Mutta, että noin hyvin. Tuo biisi on aivan jumalattoman vaikea!
Vierailija kirjoitti:
Toinen toimittaja putosi. Kukahan toimittaja paljastuu ensi viikolla.
Tää on kyllä jännää! Kukahan maikkarin toimittajista maskin takana mahtaa olla?
Vierailija kirjoitti:
Paneeli saa esittää oikeita arvauksia vain siitä hahmosta joka on päätetty tiputtaa. Edes Jutilan päivänselvää ääntä ei kukaan saanut "tunnistaa".
No, no, Mites ne muka tietää noiden esiintyessä, kuka tulee putoamaan.
Laiskiainen on Anssi Viskari.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuota Kokanderia voisi heittää jo ulos koko ohjelmasta. Todella ärsyttävää, kun haluaisi kuunnella laulua, niin eikös tämä kiljukaula mölise AINA päälle jotain typeryyksiä ja kuunteleminen häiriintyy.
Eiköhän se kuulu formaattiin. Eiköhän nykytekniikka mahdollista, ettei ylimääräisiä kuulu, jos niin halutaan.
Hiirulainen Manuaela Bosco. Hertta voisi olla Susanna Laine.
Mainoksissa mörkön lempimusiikki Popeda ja harrastus golf. Golfia Juti pelannut ainakin hyväntekeväusyysturnauksissa. Iltalehdestä löytyy myös haastettelu jossa mainitsee Popedan suosikkeinaan.
Vierailija kirjoitti:
Toinen toimittaja putosi. Kukahan toimittaja paljastuu ensi viikolla.
Susanna Laine, Kirsi Alm-Siira, Vappu Pimiä ja Mikko Leppilampi.
Mun mielestä hiiru on Larivaara,ööö oisko Outi etunimi ja korttipakkatyyppi on saara aalto
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paneeli saa esittää oikeita arvauksia vain siitä hahmosta joka on päätetty tiputtaa. Edes Jutilan päivänselvää ääntä ei kukaan saanut "tunnistaa".
No, no, Mites ne muka tietää noiden esiintyessä, kuka tulee putoamaan.
Miten niin eivät tietäisi? No onhan se putoamisjärjestys nyt jo lukittu ennen lähetyksiä käsikirjoitukseen. Äänestys on vain silmänlumetta. Ekassa piti saada ulos Hintikka joka ei olisi voinut salata Ileä vastaan enempää ja nyt helppojen vihjeiden saattelemana tiputettiin Mikkola. Vaikeimmat arvata säästetään loppuun.
Todellakin Timo Jutila = ihana mörkö <3 Ihana, kun on tuossa ohjelmassa!
Hertta on varmasti Susanna Laine, jotenkin niin symppis esitys ja hahmo :) Veikkaan kans, että Laiskiainen on Jukka Hilden. Hiirulainen ja Tohtori mulle vaikeimmat, mutta Hiirulainen vois olla ehkä Pilvi Hämäläinen? Ääni paikoitellen samanlainen? Ihania nää tän kerran hahmot, olin aivan kujalla ennen kun kuulin nää biisit. Osa kyllä antaa liian helppoja vihjeitä, kuten Inallakin oli. Haluisin vielä keksiä ton Tohtorin ja sit siinä ekasta osasta muutaman hahmon. Tai en tietty voi tietää onko nää oikein :D mut ihana ohjelma, pakko sanoo <3
Hiirulainen on Antti Tuisku... villi veikkaus tai tuulesta temmattu. Mutta näin se vaan on.
Aissaatana, olen valmis uskomaan Jutin Mörrrrkönä.
Hiirulainen kuulosti ihan Maija Vilkkumaalta. Yritti peitellä ääntään, mutta s:n ääntäminen paljasti.
Hiirulainen Maija Vilkkumaa. Vihjeestä sanoi suoraan "Meikit, ketjut ja vyöt".
No niinhän onki..itekkin sanon mörköpötköksi...😄😄