Masked Singer Suomi kausi 2 Official
Alkaa tänään hahmojen esittelyllä:
Kommentit (10902)
Vierailija kirjoitti:
Miksei tanssii Tähtien kanssa tullu sunnuntaina kuten tavallisesti
Koska huomenna on itsenäisyyspäivä
Voittaakohan Pakkanen vai vetääkö esim. Tohtori finaalissa kunnon hevikirkaisut, niin että Ruotsissa asti raikaa? Vai tykkääkö studioyleisö enemmän Taikahatusta tai Hertasta? Nyt kun Tikru ja Mörkö on ulkona, niin moni pieni tyttö (miksei poikakin) näyttää lumoutuvan Taikahatusta.
Vierailija kirjoitti:
Voittaakohan Pakkanen vai vetääkö esim. Tohtori finaalissa kunnon hevikirkaisut, niin että Ruotsissa asti raikaa? Vai tykkääkö studioyleisö enemmän Taikahatusta tai Hertasta? Nyt kun Tikru ja Mörkö on ulkona, niin moni pieni tyttö (miksei poikakin) näyttää lumoutuvan Taikahatusta.
Huhhuh, Pakkanen ja Tohtori finaalissa olis kyllä unelma!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh, Pakkanen ja Tohtori finaalissa olis kyllä unelma!
Montakos niitä on finaalissa? 3?
Jos tämä menee oikeasti laulu- ja esiintymistaidon summan perusteella, niin finaalissa on Pakkanen, Tohtori ja Taikahattu.
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä menee oikeasti laulu- ja esiintymistaidon summan perusteella, niin finaalissa on Pakkanen, Tohtori ja Taikahattu.
Mä jotenkin haluaisin nähdä Pakkasen, Tohtorin ja Hertan finaalissa. Hertta vaikuttaa, että hänellä on hauskaa lavalla
Jos Jare ei ole ens vuonna Masked Singerissä mukana, syön taikahattuni
Vierailija kirjoitti:
Jos Jare ei ole ens vuonna Masked Singerissä mukana, syön taikahattuni
Mä ajattelin että Tähdet, tähdet.
Oon kanssa Pakkasta pyöritellyt ja en kanssa haluaisi olevan sen Leppilampi. En saa ääntä täsmäämään. Mutta olen pyöritellyt että se olisi Sam Yaffa. Löysin jonkun pätkänkin youtubesta missä oli samaa ääntä.
Taikahattu, voisiko olla Eevi teittinen. Rakastaa mökkeily ja on pienikokoinen ja ent. Karaoke-emäntä.
Hertta on susanna laine ja tohtori Marco Hietala. Viime keväänä oli paremmat vihjeet. Nyt joutuu aika paljon äänen perustella päättelemään.
Vierailija kirjoitti:
Pakkanen on parrakas nainen
Taitaa nykyään esiintyä miehenä? Mut joo, todennäköisemmin hän, kuin joku Waldo tai Renny Harlin
Vierailija kirjoitti:
Taikahattu ei ole Krista Siegfrieds. Ihan vaan sen takia, että Taikahattu on sanonut, että ei ole yleensä hirveän esiintyvää tyyppiä (en muista sanatarkkaan mitä sanoi, mutta jotain samantyylistä). Tämä ei sovi Kristaan. Ja matkaopas Amsterdamista voi kertoa vaikka siitä, että Taikahattu tykkää matkustaa. Ei hänen välttämättä tarvitse siellä asua. Ja monet ihmiset ovat menneet/ovat menossa naimisiin. Hääpuku on kanssa aika geneerinen vihje.
älä nyt jaksa.
taikahattu on 110% krista. Jo ennen viime kertaa Taikahattu kuulosti Kristalta, ja vihjeeseen lisättiin Amsterdam opas.
Tässä ei pitäisi enää olla mitään epäselvää
hellou miinustavat denialistit
Vierailija kirjoitti:
Pakkanen on parrakas nainen
Laulujen puheosuudet ovat kuin hänen suustaan, ääni täsmää tosi hyvin. Samoin tapa millä lausuu S-kirjaimen. Olen kuullut, kun hän vetää ”matalalta”, mutta yllättyisin jos hän saisi itsestään ulos noin karhean äänen ja raspin. Vihjeet kyllä sopivat hyvin (paitsi se MM), samoin feminiininen elekieli.
En sulkisi pois vielä Scooterin laulajaa. Hänessä häiritsee kuitenkin se liian tunnistettava aksentti, mitä ei kuulu Pakkasen kolmessa ekassa esityksessä. Mitä mieltä muut on ihan äänen perusteella?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä laulutaidolla olisi merkitystä tällaisessa kisassa. Sittenhän tämä olisi sama vetää pelkillä ammattilaisilla ja ilman maskeja. Juuri se on ohjelman suola, ettei tarvitse osata laulaa kummoisesti ja voi silti päästä pitkälle.
Hiirulainen on mun mielestä Kirsi Ståhlberg. Tammisen laulua kuunnellut niin paljon Disneyn elokuvissa ja Muumi-levyiltä ettei sovi yhteen yhtään. Tohtori taas on mielestäni Iiro Seppänen. Aloittanut taikurina uransa, hyppää alas rakennuksista jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taikahattu ei ole Krista Siegfrieds. Ihan vaan sen takia, että Taikahattu on sanonut, että ei ole yleensä hirveän esiintyvää tyyppiä (en muista sanatarkkaan mitä sanoi, mutta jotain samantyylistä). Tämä ei sovi Kristaan. Ja matkaopas Amsterdamista voi kertoa vaikka siitä, että Taikahattu tykkää matkustaa. Ei hänen välttämättä tarvitse siellä asua. Ja monet ihmiset ovat menneet/ovat menossa naimisiin. Hääpuku on kanssa aika geneerinen vihje.
älä nyt jaksa.
taikahattu on 110% krista. Jo ennen viime kertaa Taikahattu kuulosti Kristalta, ja vihjeeseen lisättiin Amsterdam opas.
Tässä ei pitäisi enää olla mitään epäselvää
hellou miinustavat denialistit
Ok, eli Krista on eristäytyvä ja ujo persoona (vai miten se Taikahatun vihje menikään)? Ok :D
- Eri
Jos taikahattu on Krista, niin mulle ainakin tulee huijattu olo. Mitä järkeä sanoa että ei esiinny ammatikseen ja on mieluiten omissa oloissaan, kun tälläkin hetkellä Krista puhuu instagramissa siitä, kuinka paljon kaipaa yleisön edessä esiintymistä ja kuinka palaa pian Talentin tuomariksi = joka viikko telkkarissa?
Ihmettelen yhä miksi suurinosa veikkaa Pakkasen olevan suomalainen...jos jostain olen varma niin siitä että hän ei ole suomalainen. Kun taas Hiirulainen... on alkanut vahvasti tuntumaan että hän ei ole nainen, kun katsoo vaikka tarkemmin olemusta, käsiä ja jalkoja niin vaikuttaa miesmäiseltä ja ainakin yksi mieshenkilö osaa muuttaa ääntään kuulostaakseen naiselta on Jarkko Tamminen..Tohtori taitaa olla Iiro Seppänen.. tiedän että moni ei ole samaa mieltä mutta tämä on oma veikkaukseni. Entä Hertta.. oisko Manuela Bosco..urheillu, teatterialalla, taidemaalaa...osuisi ainakin Manuelaan, mutta että rakkauden lähettiläs mikä oli vihje ekassa jaksossa. Taikahattu sitten olkoon kuka vain mutta hahmo ei jotenkin kuulu suosikkeihini ja en ole hirveästi jaksanut pohtia kuka hän on. Olkoon sitten Anna Puu Krista Siegfried tai Eevi Teittinen kaikki käy. Tähän mennessä olen arvannut vain Viikingin ja Kukan oikein.
Miksei tanssii Tähtien kanssa tullu sunnuntaina kuten tavallisesti