Masked Singer Suomi kausi 2 Official
Alkaa tänään hahmojen esittelyllä:
Kommentit (10902)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persbrandt lausuu englantia niin paljon paremmin kuin Pakkanen. Sori vaan, että tuotan pettymyksen, mutta Pakkanen on Cheek tai Marko Reijonen.
Kuka helkatti on Marko Reijonen? :D Ei tarvitse pyydellä anteeksi pettymyksen tuottoa, koska Cheek nyt on niin kaukana kaikista vihjeistä ja Pakkasen äänestä kuin olla ja voi!
Kai te nyt Waldon tiedätte. Markon isä raahasi Kaunaritähtiä tänne 90 luvulla. Marko muuten vieläkin pitää yhteyttä Ronn Mossiin ja Ronn olisi mielellään tulossa Suomeen keikalle. Ehkäpä hän pistäytyi täällä elokuussa.
Siis Waldo Waldo's Peoplesta? Eihän sen ääni ole yhtään samanlainen kuin Pakkasella, eikä se ole ollut lähelläkään voittaa Oscaria?
Ei ole Waldo. Mistä tuo päätelmä, että Pakkanen on ollut lähellä voittaa Oscarin? Hän on saattanut tehdä töitä sen eteen, mutta ei ole päässyt lähellekään tuota unelmaa.
En muista ihan tarkalleen, mutta oli tyyliin Oscar-patsas pöydällä, ja juuri kun Pakkanen oli saamassa sitä käteen kaatui rähmälleen, tai jotain vastaavaa? Eli vaikuttaisi, että läheltä on liipannut
Missä kohtaa näin on käynyt? En muista, että olisi kaatunut.
Tuossa toinen korjasikin, että oli kurottamassa kohti patsasta, ja se patsas sitten haihtui pois. En muistanut itse tarkkaan mitä tapahtui, muistin vaan, että yritti saada patsaasta kiinni siinä onnistumatta.
- Tuo kenelle vastasit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persbrandt lausuu englantia niin paljon paremmin kuin Pakkanen. Sori vaan, että tuotan pettymyksen, mutta Pakkanen on Cheek tai Marko Reijonen.
Kuka helkatti on Marko Reijonen? :D Ei tarvitse pyydellä anteeksi pettymyksen tuottoa, koska Cheek nyt on niin kaukana kaikista vihjeistä ja Pakkasen äänestä kuin olla ja voi!
jonnet ei muista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi sitten taas Jyrki68 eli Jyrki Linnankivi vois olla Pakkanen:
Pakkasen lauseisiin kuului "ylistys luojalle" ja "nyt tulee saarna". Viitteitä että vois olla uskonnollinen tyyppi kyseessä.
Jyrki69 on oppinut uskonnolliset asiat lapsuudenkodista, kuuntelee sunnuntaisin jumalanpalvelusta. Elämän teemoja hänellä usko, toivo sekä rakkaus.
– Ja arkisin kello 7.15 tulee aamuhartaus. Tykkään kuunnella niitä. Sieltä tulee hyviä ajatuksia, Linnankivi kertoo.
Pakkanen kiittänyt äiti ja isää sekä henkivartijoita.
Jyrki69 arvostaa kovasti äitiään mm. näin:
"Jyrki69 kiittää omaa äitiään vuolaasti. Hän miettii, millainen on ollut omalle äidilleen.
– Olen ollut kiltti, tuhma ja kaikkea siltä väliltä. Koko kirjo on koettu, mutta olen myös saanut olla sellainen kuin olen. Äitini rakkaus minua kohtaan on ollut - ja on - voimakas, Jyrki69 kiittelee."
The 69eyes on kierrellyt usein pitkin Amerikkaa sekä Kanadaa. Oletettavasti bändillä on ollut ainakin jossain vaiheessa henkivartijat mukana.
Pakkanen meditoi. Ja niin myös Jyrki69!
" Hektisestä elämästään Linnankivi pyrkii tuulettamaan mieltään joogalla ja uudella harrastuksellaan meditaatiolla."
Pakkanen kertoo ettei hänellä ole ollut aikaa läheisille/ihmissuhteille.
Vastaavasti Jyrki69:
"Artisti-kirjailijalla on ollut viime aikoina niin paljon muuta tekemistä, että sosiaalinen elämä on jäänyt "vaisuksi".
- Se voisi olla, että tässä seuraavan puolen vuoden aikana perehtyisin ihmissuhteisiin. Voisin ottaa sen syyniin."
Pakkanen kertoo että hän on tehnyt 20000 asiaa yhtäaikaa ja kurottanut kohti seuraavia haaveita.
Jyrki69 on työskennellyt kemistinä päivätyössään keikkailujen ohessa. Kirjoittanut kirjoja, toiminut Unicefin hyväntahdonlähettiläänä, näytellyt, kirjottanut ranskan ylioppilaskirjoituksissa sekä ollut tosi-tv ohjelmissa.
Pakkanen kehottaa elämään hetkessä. Nyt.
Jyrki69:
- Ei kannata pantata asioita ja odottaa, milloin olisi sopiva hetki. Kannattaa elää täysillä hetkessä ja nauttia siitä, mitä tekee
Jos Pakkanen olisi suomalainen, niin Jyrki se minusta todennäköisimmin olisi. Mies on kielten opiskelusta kiinnostunut, ja varmaan saisi studiossa aksenttinsa tuollaiseksi muutamaa biisitallennetta varten, jos niin haluaisi. Ambientin kuuntelukin vaikuttaa uskottavalta joogan ja meditoinnin ohella. Neulominen? No miksei.
Se vaan vähän arveluttaa, kun Pakkasen liikkuminen on hyvin skarppia ja hallittua. Osaako Jyrki nykyään tuollaista?
Aksenttia on todella vaikea hioa pois näin nopeasti, jos ei vaan osaa ääntää oikein. Muu pienempi äänenmuokkaus toki onnistuu, mutta suomalaisen Suomi-aksentti on eri asia, kun suu on tottunut ääntämään tietyllä tavalla.
Pakkasen henkilöllisyyden arvailu kiertää kehää. Taas joku veti esiin Ronn Mossin ja siitä sitten lähdetään taas uudelle kierrokselle.
Pakkanen on Waldo, eli Marko Reijonen 😊
Marko Reijonen = Waldo = Waldo’s People 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ville mikael valo persbrandt kirjoitti:
En ole rakastunut tähän nimeltä mainitsemattomaan ttk-juontajaan. Totean vain, että oli jokin kesä sitten Tukholmassa kuvaamassa jotain leffaa, jossa esiintyi myös joku Hollywood-näyttelijä. Siitä oli juttua jossain iltapäivälehdessä. Linkkiä en jaksa kaivaa esiin, löydätte sen varmaan itsekin Googlesta hakusanoilla Lep...la...pi ja Tukholma.
Suurinpiirtein jokainen suomalainen näyttelijä on tehnyt Tukholmassa kuvauskeikkaa. Tuo Tukholma ei suomalaiselle tarkoita yhtään mitään radikaalia, tai vie lähemmäksi totuutta (ellei ole joku suomenruotsalainen, joka asuu Tukholmassa)
Miksi se tarkoittaisi, että täytyy asua Tukholmassa? Eihän missään ole niin sanottu. Jos on ihan viime vuosina ollut kuvaamassa kokonaisen elokuvan siellä, miksei se voisi olla riittävä syy viitata Ruotsiin? Tai tiedän vastauksen: koska ette vaan halua, että Pakkanen olisi Leppilampi.
No jos Tukholmaa kuvattu videoon vaan sen takia, että Pakkanen on käynyt siellä kuvaamassa, miksi ei sitten ole kuvattu Turkua/Berliiniä jne? Ei Tukholmaa ole valittu videoon ihan turhaan.
Ja koittakaa nyt jo uskoa, Pakkasella ei ole Leppilammen lauluääntä, ja Leppilammella ei ole Pakkasen habitusta/karismaa!
Äläpäs nyt komentele. Eiköhän me saada uskoa siihen, mihin me halutaan. Uskokaa te sitten siihen, mihin te haluatte, jooko? Ja täällä voidaan sitten keskustella, miksi kukakin on mitäkin mieltä. Mutta kun tässä keskustelussa kielletään täysin mainitsemasta yhtä henkilöä. Kuullaan ja nähdään asiat eri tavoin. Et sinä ole automaattisesti oikeassa.
Haha, pitäiskö tehdä sopimus, että kukaan tässä ketjussa ei mainitse tätä ruotsalaista Beck-näyttelijää eikä tätä Maikkarin nättipoikaa? :D Tulis aika tyhjä ketju!
Beck näyttelijä on ihan potentiaalinen ehdokas Pakkaseksi toisin kuin Leppilampi. Voi kyllä olla niinkin, että Pakkasen oikeaa henkilöllisyyttä ei olla vielä keksitty tässä ketjussa.
Jep. Luulen, että Maikkarikin tajuaa miten vihaisia katsojat olisivat, jos Pakkanen paljastuisi suomalaiseksi. Plus, Pakkasen aksentti ei todellakaan ole rallienglantia, eli ei ole suomalainen
Toisaalta taas olisi kivaa, jos Suomesta löytyisi pakkasen kaltainen lahjakkuus. Joku Ville Valon ja Antti Holman risteytys?:D
Oli sitten ulkomaalainen tai suomalainen, kun vaan olis joku "superylläri" 😁 joku josta ei ois koskaan uskonu🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ville mikael valo persbrandt kirjoitti:
En ole rakastunut tähän nimeltä mainitsemattomaan ttk-juontajaan. Totean vain, että oli jokin kesä sitten Tukholmassa kuvaamassa jotain leffaa, jossa esiintyi myös joku Hollywood-näyttelijä. Siitä oli juttua jossain iltapäivälehdessä. Linkkiä en jaksa kaivaa esiin, löydätte sen varmaan itsekin Googlesta hakusanoilla Lep...la...pi ja Tukholma.
Suurinpiirtein jokainen suomalainen näyttelijä on tehnyt Tukholmassa kuvauskeikkaa. Tuo Tukholma ei suomalaiselle tarkoita yhtään mitään radikaalia, tai vie lähemmäksi totuutta (ellei ole joku suomenruotsalainen, joka asuu Tukholmassa)
Miksi se tarkoittaisi, että täytyy asua Tukholmassa? Eihän missään ole niin sanottu. Jos on ihan viime vuosina ollut kuvaamassa kokonaisen elokuvan siellä, miksei se voisi olla riittävä syy viitata Ruotsiin? Tai tiedän vastauksen: koska ette vaan halua, että Pakkanen olisi Leppilampi.
No jos Tukholmaa kuvattu videoon vaan sen takia, että Pakkanen on käynyt siellä kuvaamassa, miksi ei sitten ole kuvattu Turkua/Berliiniä jne? Ei Tukholmaa ole valittu videoon ihan turhaan.
Ja koittakaa nyt jo uskoa, Pakkasella ei ole Leppilammen lauluääntä, ja Leppilammella ei ole Pakkasen habitusta/karismaa!
Äläpäs nyt komentele. Eiköhän me saada uskoa siihen, mihin me halutaan. Uskokaa te sitten siihen, mihin te haluatte, jooko? Ja täällä voidaan sitten keskustella, miksi kukakin on mitäkin mieltä. Mutta kun tässä keskustelussa kielletään täysin mainitsemasta yhtä henkilöä. Kuullaan ja nähdään asiat eri tavoin. Et sinä ole automaattisesti oikeassa.
Haha, pitäiskö tehdä sopimus, että kukaan tässä ketjussa ei mainitse tätä ruotsalaista Beck-näyttelijää eikä tätä Maikkarin nättipoikaa? :D Tulis aika tyhjä ketju!
Beck näyttelijä on ihan potentiaalinen ehdokas Pakkaseksi toisin kuin Leppilampi. Voi kyllä olla niinkin, että Pakkasen oikeaa henkilöllisyyttä ei olla vielä keksitty tässä ketjussa.
Jep. Luulen, että Maikkarikin tajuaa miten vihaisia katsojat olisivat, jos Pakkanen paljastuisi suomalaiseksi. Plus, Pakkasen aksentti ei todellakaan ole rallienglantia, eli ei ole suomalainen
Toisaalta taas olisi kivaa, jos Suomesta löytyisi pakkasen kaltainen lahjakkuus. Joku Ville Valon ja Antti Holman risteytys?:D
Oli sitten ulkomaalainen tai suomalainen, kun vaan olis joku "superylläri" 😁 joku josta ei ois koskaan uskonu🤭
Niinpä! Melkein harmittais, jos se olisi joku täälläkin arvailtu. Mikael Persbrandt ois huikea, mutta silti toivon että se olisi joku ihan muu!
Kuuntelen juuri Jarnoa ja Jukkaa aamu-tv:ssä. Noilla ruumiinrakenteilla ja historialla voisi Pakkanen olla jompi kumpi. Puhuvat nyt joogasta, harmoniasta ja rauhasta.
Mä en ehkä halua, että Pakkasen henkilöllisyys selviää koskaan. Niin kiehtova hahmo ja upea ääni, että voisin kuunnella häntä enemmänkin kuin tämän tuotantokauden verran. Tykkään tästä konseptista ja olen suuri fani, mutta Pakkasen esitykset on tullut katsottua useampaan kertaan ja oon googlaillut kaikki arvatut henkilöt, mitä en tee muiden hahmojen kohdalla. Taidan olla rakastunut.
Olen uusi tässä ketjussa, joten älkää hermostuko, jos veikkaan jotakin teille itsestäänselvää. En millään viitsi lukea koko ketjua läpi. Olen tarkkaan seurannut Pakkasen liikkeitä ja kuunnellut hänen ääntään, ne kun yhdistää vihjeisiin, niin minulle tulee mieleen Mikael Persbrandt. Lisäksi ruotsalainen? aksentti pois sulkee paljon ihmisiä. Ja se traagisuus, se sopii hyvin häneen. Pakkanen vaikuttaa hyvin karismaattiselta, joten ihan kuka tahansa ei maskin takana voi olla. Stellan Skarsgård tai joku hänen pojistaan saattaisi osallistua suomalaiseen viihdeohjelmaan, mutta en saa vihjeitä sopimaan heistä kehenkään.
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelen juuri Jarnoa ja Jukkaa aamu-tv:ssä. Noilla ruumiinrakenteilla ja historialla voisi Pakkanen olla jompi kumpi. Puhuvat nyt joogasta, harmoniasta ja rauhasta.
Mä en ehkä halua, että Pakkasen henkilöllisyys selviää koskaan. Niin kiehtova hahmo ja upea ääni, että voisin kuunnella häntä enemmänkin kuin tämän tuotantokauden verran. Tykkään tästä konseptista ja olen suuri fani, mutta Pakkasen esitykset on tullut katsottua useampaan kertaan ja oon googlaillut kaikki arvatut henkilöt, mitä en tee muiden hahmojen kohdalla. Taidan olla rakastunut.
Minä olen täällä veikannut Jarno Laasalaa. Tuossa on yksi haastattelu hänestä, jonka perusteella voisi sopia Pakkaseen. Joku kyllä tyrmäsi ehdotukseni täysin ja sanoi, että Jarno on palstan huonoin ehdotus ikinä.:D Jarno on yllättävän karismaattinen ja monipuolinen esiintyjä. Fiksumpi kuin eräät muut. https://anna.fi/ihmiset-ja-suhteet/julkkikset/burnoutin-ihosyovan-ja-av…
Olispa ihanaa jos Jarno tulis ulos kaapista tän ohjelman avulla
Vierailija kirjoitti:
Olispa ihanaa jos Jarno tulis ulos kaapista tän ohjelman avulla
Onpa Pertillä haaveet. Meinaatko että Jarno lähtisi kanssasi vähän boraborailemaan?
"keksin", eli olisi pitänyt jo yleissivistyksenä tietää, että Shakespearen Macbeth ja Narnian tarinoiden Jadis ovat 1:1, tai heitä verrataan toisiinsa, ja Mikael Persbrand on näytellyt Macbethia Ruåtsin deattereissa pitkäänkin, ja varmaan on tehnyt pohjatyöt ja ei ole voinut olla törmäämättä Jadikseen (tai en tiedä varmaksi).
Tuossa Persbrandt on hassunhauskassa Macbethin mainoskuvassa: (eli oletettavasti sama naama 17.12.):
https://www.maximteatern.com/assets/Macbeth-pressbild-h%C3%B6guppl%C3%B…
Vierailija kirjoitti:
Pakkanen on niin selvä Gunther.:D
Vahvasti veikkaan ruotsalaista. Joku noista ehdotetuista pitää olla.
Kun ei voi puhua ruotsiksi( olis liian kova vihje) niin käytetään englantia kuten oli viime kaudella. Mikä mahtaa olla Mats Söderlundin pituus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vahvasti veikkaan ruotsalaista. Joku noista ehdotetuista pitää olla.
Kun ei voi puhua ruotsiksi( olis liian kova vihje) niin käytetään englantia kuten oli viime kaudella. Mikä mahtaa olla Mats Söderlundin pituus?
189 cm
http://modelscomposites.com/fullsize.php?count=0&imgno=89131
Gunther vaikuttaa tyyppinä sopivalta mutta videoissa ei todista osaavansa muuttaa ääntään ja muutenkin ääni on huonompi kuin Pakkasella. (imo)
Vierailija kirjoitti:
Gunther vaikuttaa tyyppinä sopivalta mutta videoissa ei todista osaavansa muuttaa ääntään ja muutenkin ääni on huonompi kuin Pakkasella. (imo)
Sit olis vielä Peter Stormare, joka on aksenttispesialisti. On saman mittainen kuin Günther.