Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masked Singer Suomi kausi 2 Official

Masked Singer Suomi kausi 2
12.09.2020 |

Alkaa tänään hahmojen esittelyllä:

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006632922.html

Kommentit (10902)

Vierailija
5441/10902 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakkasen aksentti on selvästi ei-natiivin kuuloinen , todennäköisesti pohjoismaalainen. En siis millään usko, että Pakkanen on amerikkalainen. Useimmat eturivin Hollywood-näyttelijätkään eivät osaa feikata pohjoismaalaista aksenttia, joten miten joku Vanilla Ice tai Bam Margera osaisi?

eka jaksossa mainitsi vihjeessä joko Yhdysvaltojen tai Kanadan paikkakunnat, joten olisiko ehkä ainakin lähtöisin sieltä tai viettänyt aikaa ?

Vierailija
5442/10902 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakkasen aksentti on selvästi ei-natiivin kuuloinen , todennäköisesti pohjoismaalainen. En siis millään usko, että Pakkanen on amerikkalainen. Useimmat eturivin Hollywood-näyttelijätkään eivät osaa feikata pohjoismaalaista aksenttia, joten miten joku Vanilla Ice tai Bam Margera osaisi?

eka jaksossa mainitsi vihjeessä joko Yhdysvaltojen tai Kanadan paikkakunnat, joten olisiko ehkä ainakin lähtöisin sieltä tai viettänyt aikaa ?

Voi olla sieltä tai pohjoismaista. En tiedä mihin aksentilla viitataan, puheeseen vai lauluun, mutta kuten aiemmin ketjussa todettu, esittelyvideoissa käytetään ääninäyttelijöitä. Itse en ole selvää aksenttia suuntaan tai toiseen havainnut, ainakaan laulussa.

Itse olen keskustelluista esiintyneistä vaihtoehdoiksi kokenut mahdolliseksi esim Michael Persbrand, Nicke Borg, Pam Margera. Nyt ehkä vahvimmalta tuntuu Vanilla Ice.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5443/10902 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kuuntelemassa Vanilla Icen laulua (tai no räppäystä, ei tuo näy missään laulavan). En kuule yhtään Pakkasen soundia. Vaikea uskoa noin taitavaksi äänenkäyttäjäksi kuin Pakkanen.

Vierailija
5444/10902 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veikkaukset Pakkaseksi; Jyrki69, Ville Valo, Per Gessle tai Mikael Persbrandt. Ehkä Ola Salo.

Vierailija
5445/10902 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanilla Ice ei voi olla Pakkanen. Äänessä ei mitään yhtäläisyyksiä. Lisäksi hän on naamaltaan aivan liian tuntematon.

Vierailija
5446/10902 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ainoat tällä palstalla ehdotetut henkilöt, jotka voisivat pystyä äänellisesti ja kehollisesti Pakkasen esityksiin, ovat Mikael Persbrandt ja Ville Valo. En vain usko että Pakkanen on suomalainen, ja Persbrandt vaikuttaa liian isokokoiselta Pakkasen pukuun. Mutta ikinä ei tiedä, onneksi tämä joskus selviää... :)

Vierailija
5447/10902 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se voi olla hämäystä tai merkityksettömiä vihjeitä, seuraavasti:

- Columbia joki mainitaan Pakkasen lauseessa jossa hän toteaa jotenkin että hän on pitkään puskenut eteenpäin kuten Columbia joessa on virrannut vettä - ja jonkun maantieteilijän mukaan Columbia joki alkaa Kanadasta ja laskee USA:n rannikolle.

- Pakkaselta kysytään suoraan (Ile) "oletko Kadadasta" ja Pakkanen ei vastaa ja tai pyörittelee käsiään jonka jokainen voi tulkita omalla tavallaan.

Eli Kandada voi viitata Mikko Leppilampeen, kun kävi lukion Kanadassa, toisten mielestä Michael Monroe ja Jyrki69 ovat keikkailleet Kanadassa ja USA:ssa,  jne ... jokainen tulkitsee omalla tavallaan ...

Vierailija
5448/10902 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tohtori on Antero Vartia

Vierailija
5449/10902 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkanen on Ola Salo

Vierailija
5450/10902 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljastuksia...

WALDO

Waldoa ehdotettiin joku 200 sivua sit jo.

Vierailija
5451/10902 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkanen on olemukseltaan ja kehonkieleltään Ola Salon tyylinen, mutta ääni ei jotenkin täsmää. Pakkasella on kähempi vanhemman miehen ääni.

Vierailija
5452/10902 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

U Drive Me Crazyssa kaikki ON siltä miltä se näyttää ☝🏼🧐

Vierailija
5453/10902 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Waldo on todella lyhyt ja vähän sellainen painijatyyppi, ei hän osaisi kävellä noin fiinisti ja elegantisti kuin Pakkanen. Äänikään ei täsmää. Onkohan Pakkanen työskennellyt joskus mallina? Tosin Persbrandt ja Valo hallitsevat tuon kävelytyylin ja mallimaiset eleet.

Vierailija
5454/10902 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Waldo on todella lyhyt ja vähän sellainen painijatyyppi, ei hän osaisi kävellä noin fiinisti ja elegantisti kuin Pakkanen. Äänikään ei täsmää. Onkohan Pakkanen työskennellyt joskus mallina? Tosin Persbrandt ja Valo hallitsevat tuon kävelytyylin ja mallimaiset eleet.

Mulle on tullut alusta asti eleistä ja esiintymisestä mieleen (ex-) drag-artisti, tanssija tai malli. Tiedä sitten, mutta selkeesti ainakin osaa eläytyä rooliin ja ymmärtää visuaalisuuden ja draaman kaaren päälle. Pakkanen on ihan viimeisen päälle tarkkaan suunniteltu ja hiottu hahmo.

Vierailija
5455/10902 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle on tullut alusta asti eleistä ja esiintymisestä mieleen (ex-) drag-artisti, tanssija tai malli. Tiedä sitten, mutta selkeesti ainakin osaa eläytyä rooliin ja ymmärtää visuaalisuuden ja draaman kaaren päälle. Pakkanen on ihan viimeisen päälle tarkkaan suunniteltu ja hiottu hahmo.

Joku Conchita Wurst -tyyppinen hahmo mullakin pyörii mielessä. 

Vierailija
5456/10902 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin hallitsee myös Jyrki69 kun seuraa videoita ja livepätkiä. Vastaa myös bändissäön lyriikasta ja visuaalisesta ilmeestä, joka on saanut inspiraationsa mm.matkustamisesta ja kauhuelokuvista. Jyrki69 sanoo olevansa elokuvahullu.

Löytysköhön täältä faneja joka vois tunnistaa? Ku tohtorin kohalla monet ovat tunnistaneet tämän savolaisen sankarin!

"Ryssitty on.." sanoo tohtori ja tuon sanan oon kuullut Marcon suusta.

Vierailija
5457/10902 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

^.. Ja siis Hietalan Marcon

Vierailija
5458/10902 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on alusti asti tullut Pakkasesta mieleen Conchita Wurst. Toisaalta voitosta on jo aikaa ja hänen naama on varmaan jo unohdettu, joten siksi olisi outo valinta. Hän voi kyllä yrittää promota levyään täällä ja masked singer olisi oivallinen ohjelma siihen. Vihjeet sopivat aika hyvin häneen, mutta ne sopivat moneen muuhunkin. Persbrandt on mun ykkösvaihtoehto, mutta pituus on yksi mutta asiassa. En silti poissulkisi Ville Valoa tai Jyrki69:äkään. Gunther on ollut malli ja hän liikehtii tuolla tavoin, mutta haluan ajatella, että Pakkanen on joku sisäsiistimpi tapaus.:D Kunhan ei vaan myöskään ole Lothar.:D

Vierailija
5459/10902 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin hallitsee myös Jyrki69 kun seuraa videoita ja livepätkiä. Vastaa myös bändissäön lyriikasta ja visuaalisesta ilmeestä, joka on saanut inspiraationsa mm.matkustamisesta ja kauhuelokuvista. Jyrki69 sanoo olevansa elokuvahullu.

Löytysköhön täältä faneja joka vois tunnistaa? Ku tohtorin kohalla monet ovat tunnistaneet tämän savolaisen sankarin!

"Ryssitty on.." sanoo tohtori ja tuon sanan oon kuullut Marcon suusta.

Ei kannata tosiaan poissulkea Jyrkiä, hän voisi hyvin lähteä tuollaiseen mukaan. Jussi69 liikkeet eivät ole noin hienostuneen sulavat, joten hänet voi unohtaa jo muidenkin syiden takia. Mä jotenkin näen, että Pakkanen on joku hieman androgyyninen ja mallimainen rokkari. Se voi olla virheellinen mielikuva ja maskin alta paljastuukin Cheek.

Vierailija
5460/10902 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on alusti asti tullut Pakkasesta mieleen Conchita Wurst. Toisaalta voitosta on jo aikaa ja hänen naama on varmaan jo unohdettu, joten siksi olisi outo valinta. Hän voi kyllä yrittää promota levyään täällä ja masked singer olisi oivallinen ohjelma siihen. Vihjeet sopivat aika hyvin häneen, mutta ne sopivat moneen muuhunkin. Persbrandt on mun ykkösvaihtoehto, mutta pituus on yksi mutta asiassa. En silti poissulkisi Ville Valoa tai Jyrki69:äkään. Gunther on ollut malli ja hän liikehtii tuolla tavoin, mutta haluan ajatella, että Pakkanen on joku sisäsiistimpi tapaus.:D Kunhan ei vaan myöskään ole Lothar.:D

Mutta miten Conchitaan sopisi Yhdysvallat/Kanada ja Oscar-palkinto?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi