Masked Singer Suomi kausi 2 Official
Alkaa tänään hahmojen esittelyllä:
Kommentit (10902)
Vois koska pakkanenki oli korkeintaan keskiverto räppäämään. Mutta ikävä kyllä pakkanen osaa laulaa joten ei voi olla mg.
Marme kirjoitti:
Viikinki on Michael Majalahti
Luulen, että on suurelle yleisölle tuntematon. Miksi sellanen otetaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikko Leppilampi muka sydäntenmurskaaja?! Onko häntä aikoinaan on pidetty komeana naistenmiehenä vai liittyykö vihje johonkin elokuvaan? Ridge Forrester tuli tuosta vihjeestä mieleen.
Leppilampi on valittu Suomen sexyimmäks vuonna x.
Vierailija kirjoitti:
Mikko Leppilampi muka sydäntenmurskaaja?! Onko häntä aikoinaan on pidetty komeana naistenmiehenä vai liittyykö vihje johonkin elokuvaan? Ridge Forrester tuli tuosta vihjeestä mieleen.
Onhan Leppilampi ollut aikamoinen naistenmies. Veitolallekin sanoi, että ei ole ollut helppo kumppani ja on ollut uskoton.
Ens viikolla putoaa Hiirulainen. Tai Hertta.
Maija-Liisa Peuhu on ihana!
Aivan mahtava veto Maikkarilta ottaa hänet mukaan tähän ohjelmaan vaikean koronakevään jälkeen. Karismaattinen, symppis ja nuorekas Maija-Liisa <3
Vierailija232 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taikkahattu on Sara la Fountain
Eikun Eevi Teittinen.
Ei vaan Eva Wahlström, 100% varma olen tästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija232 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taikkahattu on Sara la Fountain
Eikun Eevi Teittinen.
Ei vaan Eva Wahlström, 100% varma olen tästä.
Taikahattu sanoi olevansa kolmekymppinen. Eva on täyttänyt 40 vuotta.
Mulla on iso ristiriita. Tykkään Pakkasesta, mutta en voi sietää Leppilamp. Harmillista, jos ovat yksi ja sama henkilö!
näin on kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viikinki on Archie Cruz
Itse taas ajattelin, että Pakkanen voisi olla Cruz
sama juttu, ajattelin myös Archie Cruzia Pakkaseksi. Ihan sama kuka on, ihan tajuttoman hyvin vetää.
Mutta oliko Archie just kesällä jossain katkolla... tuskin on ollut aikaa millekään tv-ohjelmalle... taisi katkon jälkeen mennä sitten selviytyjiin.
näin on kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viikinki on Archie Cruz
sama juttu, ajattelin myös Archie Cruzia Pakkaseksi. Ihan sama kuka on, ihan tajuttoman hyvin vetää.
Viime kaudella yllättäjä vanhempi artisti Ilkka Alanko. Pakkanen vastaavassa roolissa tällä kaudella ja vanha muusikko-konkari kansainvälinen ura takanaan joka sittemmin hiipunut. Poets of the fall-bändin solisti Marko Mannila
Anders Melander voisi olla pakkanen. Cue yhtyen solisti.
Vierailija kirjoitti:
näin on kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viikinki on Archie Cruz
Viime kaudella yllättäjä vanhempi artisti Ilkka Alanko. Pakkanen vastaavassa roolissa tällä kaudella ja vanha muusikko-konkari kansainvälinen ura takanaan joka sittemmin hiipunut. Poets of the fall-bändin solisti Marko Mannila
Sukunimi väärin, se on Marko Saaresto
Pakkanen on ollut tähän asti mun suosikki. Niin ihanan eteerinen ja olemus huokuu hiljaista karismaa. Ballerinan liikkeet yhdistettynä rock-ääneen. Mystisen erikoinen tyyppi. Valitettavasti kuitenkin luulen, että Pakkasen hahmo on suurempi ja ihmeellisempi, kuin hänen sisällään oleva ihminen. Olisiko hän kuitenkin joku drag-artisti?
Leppilammen ehdottaminen Pakkaseksi on kyllä aika epätoivoista. Ei osu ääni eikä vihjeet.
Tästä(kin) näkee, miten helposti sitä urautuu ajattelussaan vain yhteen skenaarioon. Pätee yleisemminkin useimpien ihmisten tapaan käsitellä faktoja.
Ihana kuva nuorekkaasta Maija-Liisasta (78 v) tässä artikkelissa.
Vierailija kirjoitti:
Kyseisen esiintyjän keikalla käyneenä ääni tuttu. Pakkanen on Poets of the fall-bändin solisti Marko Saaresto
Ei taida olla naama tarpeeksi tuttu.
Maija-Liisalla oli tänään hyvä esitys. Parempi kui Taikahatulla tai Viikingillä.
Maija-Liisa olisi saanut voittaa tai päästä ainakin loppusuoralle. Aivan upea ääni. Nyt kenties hakson 1. esitysvuoro vaikutti, se yleensä jää katsojilta unholaan.
Kyllä, Mikkoa ihaili kaikki Euroopan naiset silloin kun juonsi Euroviisut Suomessa.