Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvaillaan muita firmoja käyttämässä Postin uutta tiedotuslinjaa

Vierailija
12.09.2020 |

Heippuliheiii se on sinun siivousfirmasi tässä. On niin kiva putsiputsia kaikkea mitä sie jätät jälkeesi! 😍 🥰😍 🥰

Sie sottaat, myö jynssätää 💪

Oon sun harja 🧹🧹🧹

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa lonkkaan mennyt yritys, jolla ei mitään toimintaa ole.

En ole nähnyt postin markkinointia missään varmaan kuukauteen, sen verran hyvin hoidettua se on..

Vierailija
2/17 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikkelis! Ansku syöpäosastolta tässä, tervepä terve. Se sun ohutneulanäytteen tulos ois niinku redi ny. Varaan ajan lekurille että pääset pamlaa täst keissist. Ihquu wiikkistä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikkelimoi!

Mä myyn, sä juot 🥃

Muista et menee kiinno jo kuudelta ja huomenna ei avata ollenkaan, sori siit kamu 😔

t. Alko

Vierailija
4/17 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mordarit! Mä oon sun Alko, ja mulla on sulle viinaa vaikka miten paljon. Tuu tsekkaa, sä päätät millä vedät ittes jurriin!

Vierailija
5/17 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

MoikkaMoi!

Se on Verokarhu tässä vaan. Sun pitäs nyt maksaa tommoset 10.000 lisää ens kuun loppuun mennessä. Ei kai tuu kiire? Soittele!

Vierailija
6/17 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikkatsumoi! Se ois sun oma raxu ❤puolustusvoimasi tässä🥳 Me teidän kanssa kavereina vähän losautellaan vihulaiselta aivot pellolle🙉 Tosi kiva vähän hommailla yhdessä silleen rennosti näitä juttui!🤪

Mä oon sun rynkky🥰

Vierailija
7/17 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moikkatsumoi! Se ois sun oma raxu ❤puolustusvoimasi tässä🥳 Me teidän kanssa kavereina vähän losautellaan vihulaiselta aivot pellolle🙉 Tosi kiva vähän hommailla yhdessä silleen rennosti näitä juttui!🤪

Mä oon sun rynkky🥰

Tää on oikeastaan ainoa, jolle tää kaveriajatus toimii: Se on ainoa paikka, jossa se kuulija todennäköisesti on oikeasti itse puuhastelemassa juttui sen organisaation kanssa ja mukana.

Vierailija
8/17 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää näitä!

Vierailija
9/17 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissulivei, sun kaverisi Ulosottomies täsä terse. Sitä vaan lähin mesettään että tarttis se 6271 Eskoa, eli egua laittaa tuleen tänne mun suuntaan sillä viitenumberilla viel tän wiikin aikana. Paas hei soitellen jos ei ole sulle ok. Mut siis muuten on kaikki hei tosi makeesti ja kondiksessa. Että tota soitellaan joo ja silleen.

Bileterkuin paras frendisi UO-kaveri

Vierailija
10/17 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂😂😂

Vierailija
11/17 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti! Päivän pelastus!

Vierailija
12/17 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
13/17 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyile, et oo ees piilokamerass!

Tässon sun ikioma leguri. Jos sullon ihan mitä vaan, vaik peräpukamat tai kihomadot tai vaik jotai häikkää missä lie senkas tai rustos, nii paas pörräten terpparii. Älä turhaa kelaa himas, mikä sua vaivaa. Arvotaan sitä yhessä! Kylme sul jotku napit keksitää. Ja vaik neljä päivää saitzuu, jos oot säysee.

Oon sun stetoskooppi ja nenämahaletku. 

Vierailija
14/17 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää, kiitos!

Vierailija
15/17 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, hauskaa viihdettä perjantai-illan ratoksi! Vai olikos nyt jo lauantai vai mikä se nyt oli...

Vierailija
16/17 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No piipaa piipaa vaan! Tuliks vähä ajettua ylinopeutta, no semmost sattuu. Ja katotaas vielä nää romillet tuosta, reipasta puhallusta tai mitä sä nyt vielä jaksat, vähempikin riittää.

Nonni, sitä on nautittu muustakin kun raittiista ilmasta. Siirrytäänpäs tilavampaan menopeliin ja kohti kamaria sitten.

Oon sun ylinopeustutka ja promillemittari!

Vierailija
17/17 |
13.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan