Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusien silmälasien hankkiminen

Vierailija
12.09.2020 |

Odotukset korkealla: uudet kivannäköiset lasit, joilla näkee. Käytännössä kehysten valinta vaikeaa, samoin uusien linssien testaus. Pahimmassa tapauksessa saat huonosti istuvat, kummalliset lasit väärillä vahvuuksilla.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltä halpasilmälasiketjulta on yhdet lasit aikoinaan hankittu. Toista kertaa en mene. Sillä ekalla kerralla optikkoneiti oli mielestäni liian paljastavasti pukeutunut, paitapuseron (työasu, siis työnantajan edellyttämä työasu) liian auki ylhäältä, hame liian lyhyt... ja siinä kun se istu linssisovituksessa ihan lähellä, niin rupes kyllä vähän yököttämään se seksikäs olemus.... Juu, olen nainen. 

Vierailija
42/45 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo useamman vuoden asioinut eräässä perheyrityksessä (en siis ketjuliikkeessä) ja siellä on kyllä osaava henkilökunta joka auttaa kyllä valitsemaan omaan naamatauluun sopivat kehykset. Monta vuotta sain miinuslasit ja kehykset noin 400 eurolla, mutta nämä viimeisimmät maksoivat 560 euroa. Useamman vuoden nämä sitten menevätkin. Nyt kun viisi vuotta käyttöä lähestyy, huomaan ensimmäiset merkit siitä, että linsseissä alkaa olla kulumaa. Menevät vielä vuoden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Specsavers mainosti: Silmälasit 29€!

Menin liikkeeseen, katsottiin kivat kehykset, mitattiin voimakkuudet(-5 ja -4,5), lasit tilaukseen, hinta 399€

Vierailija
44/45 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Specsavers mainosti: Silmälasit 29€!

Menin liikkeeseen, katsottiin kivat kehykset, mitattiin voimakkuudet(-5 ja -4,5), lasit tilaukseen, hinta 399€

Mulle on käynyt samoin. Specsaversin mainokset on kusetusta. Pienellä präntillä alhaalla lukee että alkaen.

Vierailija
45/45 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Specsillä oli niin rumia kehyksiä tällä hetkellä, etten voinut ostaa. Mietin tilaamista nettikaupasta... mulla on monitehot ja ohennukset. Mistä kannattaisi luotettavasti ostaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan