Kun olet mennyt naisen asuntoon ensimmäistä kertaa, niin mitkä on ollut pahimmat turn offit?
Kerran olin Turussa pari yötä naisen luona yötä jolla oli niin likaiset lattiat että sukat tarttui kiinni :o
Lisäksi muutama turnoff mihin olen törmännyt naisten asunnoissa:
- sisustustikkaat ja tyynyt
- design sohva jossa istutaan kuin kirkossa konsanaan ja makoilla ei voi
- tuoksukynttilät
- ei pöytätietokonetta
- liikaa tyynyjä
- yöpöydällä vesilasi josta pitää hörppiä vettä
Kommentit (1958)
Jos oikeasti tykkää niin ei kyllä oikeastaan mikään häiritse.
Mies istuu kalsarit halassa sohvalla.
Vierailija kirjoitti:
Lemmikkipapukaija joka paskoi lattialle silmieni edessä.
Fiksu eläin, karsi heti sopimattoman kumppanin pois
Vierailija kirjoitti:
Niin joo toi eli tartu jokaiseen ky r p ä än
Tartu heppiin. Blondilatinaa.
Klassisen siisti kämppä; tietää heti, että väärä henkilö itselle. Jollain taas tosin sekaisin oleva, ja sen kun korreloi henkilön kanssa, niin hänet tuntee heti paremmin, ja mulle se on liian löysää (vaikkei klassista), kun taas toi toinen liian tiukkaa ja klassista.
Sotkuinen asunto, vaatekasoja joka paikassa ja yleinen siivottomuus. Se kertoo aika paljon asukkaasta ja elämän hallinnasta.
Hippityttö joka teki omaa lannoitetta itsestään kasveilleen ja poltti cokis pullosta tehdystä bongista pilveä. Uskoi salaliittoteorioihin ja ei pessyt koko kolmen kuukauden aikana rastojaan kun niitä ei kuulemma voi. Uskoi että fluori aiheuttaa aivonuutoksia ja kieltäytyi käyttämästä sitä lainkaan. Näytti englannin kielisiä sivuja aiheesta , missä oikeasti sanotaan niin. Tutki tuntikausia kotonaan näitä teorioita ja poltteli, nukkui, tutki ja poltti.
Ajatteli olevansa tosi avarakatseinen ja muut hyökkääviä, mutta oikeasti oli itse ahdasmielinen mihinkä vain asiaan jos se liittyi näihin hänen "oikeaan totuuksiin" hänen mielestään hän oli valaistunut ja muut eivät voineet häntä ymmärtää.
Käytettyjä terveyssiteitä jätetty näkösälle.
Yhdellä naisella oli lattiat täynnä sahanpurua ja mitä lie muuta skeidaa ja jotkut lemmikkirotat vipelteli nurkissa. Aivan kuin jossain karsinassa olisi ollut. Toisella kasa tupakkiaskeja ikkunalaudalla vähän pisti silmään ja vähän pidempään kun siellä aikaa vietin, niin tiskipöydälle alkoi kasaantumaan myös kaljatölkkejä ja nainen alkoi vaikuttamaan ketjupolttajan lisäksi myös alkoholistilta.
Pamit levällään pöydällä. Monenvärisiä lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Hippityttö joka teki omaa lannoitetta itsestään kasveilleen ja poltti cokis pullosta tehdystä bongista pilveä. Uskoi salaliittoteorioihin ja ei pessyt koko kolmen kuukauden aikana rastojaan kun niitä ei kuulemma voi. Uskoi että fluori aiheuttaa aivonuutoksia ja kieltäytyi käyttämästä sitä lainkaan. Näytti englannin kielisiä sivuja aiheesta , missä oikeasti sanotaan niin. Tutki tuntikausia kotonaan näitä teorioita ja poltteli, nukkui, tutki ja poltti.
Ajatteli olevansa tosi avarakatseinen ja muut hyökkääviä, mutta oikeasti oli itse ahdasmielinen mihinkä vain asiaan jos se liittyi näihin hänen "oikeaan totuuksiin" hänen mielestään hän oli valaistunut ja muut eivät voineet häntä ymmärtää.
Kelatkaa, että tuo hippityttö on luultavasti onnellisempi kuin yksikään täällä palstalla.
Sotkuisuus on ehdottomasti kaikista suurin kiinnostuksen tappaja muusta viis.
On toki erilaisia koteja ja sisustuksia joista en itse piittaa lainkaan, mutta silti se siisteys tai sen puute on tehokkain tapa lässäyttää kiinnostus vaikka ihminen olisi miten kiva muuten. Siis aika pitkälti samoja asioita mitä tuolla miesten koteja käsittelevässä ketjussa oli, eli haisevat tiskivuoret, likainen WC, eläinten karvoja kaikkialla ja tyhjiä tölkkejä/pulloja lattialla. Nämä on kaikki sellaisia elämänhallinnasta ja mielentilasta kertovia juttuja sukupuoleen katsomatta.
Jos jokin asia tuon lisäksi pitäisi nimetä niin varmaan sellainen yleinen tyylittömyys voi ainakin saada jotain lieviä negatiivisia vivahteita aikaan. Siis jos sisustus on sellainen kaikenkirjava josta näkee, että kalusteet on hommattu yksitellen ajattelematta yhtään kokonaisuuksia. mm. ne sellaiset kolkot 2000~ vuoden leveät ja pyöreämuotoiset vaneriset tv- tasot ja kuluneet nahkasohvat joiden päällä lojuu kaikkea silkkikukkasista pehmoleluihin. Yh....
Likainen vessa / kylppäri.
Kertoo ettei perushygienia ole hallussa.
Vierailija kirjoitti:
Sotkuisuus on ehdottomasti kaikista suurin kiinnostuksen tappaja muusta viis.
On toki erilaisia koteja ja sisustuksia joista en itse piittaa lainkaan, mutta silti se siisteys tai sen puute on tehokkain tapa lässäyttää kiinnostus vaikka ihminen olisi miten kiva muuten. Siis aika pitkälti samoja asioita mitä tuolla miesten koteja käsittelevässä ketjussa oli, eli haisevat tiskivuoret, likainen WC, eläinten karvoja kaikkialla ja tyhjiä tölkkejä/pulloja lattialla. Nämä on kaikki sellaisia elämänhallinnasta ja mielentilasta kertovia juttuja sukupuoleen katsomatta.
Jos jokin asia tuon lisäksi pitäisi nimetä niin varmaan sellainen yleinen tyylittömyys voi ainakin saada jotain lieviä negatiivisia vivahteita aikaan. Siis jos sisustus on sellainen kaikenkirjava josta näkee, että kalusteet on hommattu yksitellen ajattelematta yhtään kokonaisuuksia. mm. ne sellaiset kolkot 2000~ vuoden leveät ja pyöreämuotoiset vaneriset tv- tasot ja kuluneet nahkasohvat joiden päällä lojuu kaikkea silkkikukkasista pehmoleluihin. Yh....
Ymmärrän sinänsä , mutta olen päinvastaista mieltä. Jos miehellä on ylisiisti kämppä ja kokoajan jotain pitää siivoilla eikä kahvikuppi saa olla viittä minuuttia kauempaa pöydällä juomisen jälkeen , pakenen. En ole sotkuinen enkä siistikään, vaan siinä keskimaastossa mutta kaksi eri miestä jotka aivan siivousfriikkejä ollut. Toisen kanssa olin vuoden ja voin edelleen kuulla ne "tsuih tsuih tsuih" suihkutukset korvassani kun mies suihkitteli joka päivä pakonomaisesti kaikkia pintoja . Meni järki ja erosin , en kestänyt sitä . Ekana aamulla kuulet tsuih tsuih tsuih *onpa täällä likaista!" (Ei ollut) tsuih tsuih. Ja illalla hampaiden pesun jälkeen tsuih tsuih tsuih" tuota jatkui 24/7 ja alkoi ärsyttämään ihan huolella . Jos oli jäänyt paita selkänojalle niin hirveät raivarit kuinka eletään kuin pellossa yms yms , aivan sairasta.
Mikä tahansa viite siitä, että nainen uskoo edistyksen mahdollisuuteen.
Kotieläimet ja nurkissa pyörivät erityisvahingot.
Joku Ikean halpa divaani, joka on hajonnut istutuimmasta kohtaa. Tämä on tullut vastaan kolmella sinkkunaisella, joka on hieman yllättävää.
Vierailija kirjoitti:
Tämmösen ku sais. Pesisin rastat hellästi marseillesaippualla ja mäntysuovalla, taputtelisin pyyhkeeseen ja otettais aurinkoa niin että ne kuivuu kunnolla. <3 t. toinen samanmoinen hippityttö joka kanssa folio
En lukenut läpi, mutta siltä varalta, ettei kyseinen hanu ole käynyt kertomassa, mä kerron.
Vonkasi pitkään, viimein sanoin, että joo ok. Tuli hän luokseni. Olohuoneen terraariot ohitti tuskin vilkaisten, mutta makkarin ovelle jähmettyi. Viimeiset 2 tarantulan terraa naulitsivat katseen. ”mitä noi on?”
” ai noi? Kaksi äkäisintä tarantulaa vaan”
” Entä mikä TOI on?”
” sehän on mun pikkunen suloinen kärmes, Kato miten ihana”, ja otin sen käteeni.
” Ai vi#tu, se oli tässä”.
Sinne meni. Oli sellainen turnoff.
Todellakin on turnoff jos on kakkaraidar pöntössä. Ei se vie kuin sekunnin ne siivota. Teen sen aina vaikka asun yksin vaikken muuten kauhean siivoustarkka ole. Vieläkin harmittaa kuinka typerä ja naivi olin 24 vuotiaana tapaillessani 39 vuotiasta miestä joka oikeasti halusikin vain minusta sitä yhtä asiaa .. hänellä oli omakotitalo ja laittoi mut oikeasti kylmään suihkuun hommien jälkeen ja vei juna asemalle. Väitti rakastavansa . Ihan sairasta kun jälkeenpäin miettii, ei voinut sen verran vettä lämmittää ja kävi siis itsekin pikaisesti siel kylmässä suihkussa niin en ihmetellyt enempää. Kerran laittoi inuroimaan hommien jälkeen "et sä millään viitsisi?" No imuroin. Ei vaihtanut lakanoita vaikka niissä mustissa lakanoissa oli sper....maa. totesi vain seuraavalla kerralla että en ehtinyt vaihtaa. Olisi pitänyt jo silloin sanoa että nyt oikeasti vaihda ne eikä suostua enään mihinkään. Meidän kölkiähän ne oli edelliseltä viikolta mutta silti hyi h ... Hänellä oli 3 lasta jotka viikko viikko systeemillä siellä ja näin heidätkin. Olimme tunteneet 2 kk ja tapasin lapset . Alkoi vaatimaan että siivoaidin siellä enemmän vaikka kävin kaksi kolme kertaa viikossa siellä. Pyykkäsin, siivosin ja järsjestelin tavaroita ja mies ei itse siivonnut omien ja lastensa kakka raitoja pöntöstä ja minä siivosin. Että ihminen voi olla tyhmä . Kadun todella paljon tuota mutta rakkaus tai ihastus mikä olikaan , sokaisi täysin.