Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun olet mennyt naisen asuntoon ensimmäistä kertaa, niin mitkä on ollut pahimmat turn offit?

tavallinen mies
11.09.2020 |

Kerran olin Turussa pari yötä naisen luona yötä jolla oli niin likaiset lattiat että sukat tarttui kiinni :o

Lisäksi muutama turnoff mihin olen törmännyt naisten asunnoissa:

- sisustustikkaat ja tyynyt

- design sohva jossa istutaan kuin kirkossa konsanaan ja makoilla ei voi

- tuoksukynttilät

- ei pöytätietokonetta

- liikaa tyynyjä

- yöpöydällä vesilasi josta pitää hörppiä vettä

Kommentit (1958)

Vierailija
1401/1958 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi aloituksessa mainittu vesilasi, jossa viikon tai kaksi vanhaa vettä...jopa usea vesilasi ympäri kämppää.

Herättää pyhää raivoa, jota huvittuneisuus pehmittää lieväksi ärtymykseksi.

Koirat ok ja oikeastaan voisin monesti hengata koiran kanssa ilman naista.

Mikä siinä vesilasissa saa noin vahvan reaktion aikaan? Joku lapsuudentrauma? Katsonut liian nuorena the Signs ja nähnyt pahoja unia?

Vierailija
1402/1958 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen miten joku voi pitää itseään heterona ja pitää turn-offina jotain naisten sisustusratkaisuja jos asunto ei muuten ole

saastaisessa kunnossa

Tätä ihmettelin minäkin. Yllättävän moni tuntui tietävän sisutustermejä, jotka ainakin itselle olisi ollut vieraita.

mies53v

Voi olla, että tähän ei saa mitään järkevää vastausta, mutta kysyn silti.

Miten seksuaalinen suuntautuminen ja sisustaminen liittyvät toisiinsa?

Eiks kaikki sisusta? Eiks se o tavaroiden paikoilleen laittamista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1403/1958 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmohemmikäs.. kirjoitti:

Sisään menoreitit siistitty,heitetty reitiltä,vaatteita,alusasut yms lojuu wcsuihku,makkarissa..pönttöö,pulloo vaatteet..makeispusseja,syöty kaikkee,mukeja.Kurkistus salaa vaatekaappiin joskus näky shokeeraa,välil hyllyil muutama vaatekappale.Huonosti tuuletettu tilat.Huoneisto.Liekkö lakanatkaan vaihdettu milloin.Keittiö miten lie siivottu..likaisia haisevia kattiloita,roskat jätetty kaappiin pursuamaan.Mutta löytyy 3/10 niitä niin siistejä asuntoja että.Raikasta siistiä..mutta vähemmän.Sisääntulossa kengät,takit..niin paljon.Likaa kengistä..

Täh?

Vierailija
1404/1958 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi aloituksessa mainittu vesilasi, jossa viikon tai kaksi vanhaa vettä...jopa usea vesilasi ympäri kämppää.

Mikä siinä vesilasissa saa noin vahvan reaktion aikaan? Joku lapsuudentrauma? Katsonut liian nuorena the Signs ja nähnyt pahoja unia?

Mulla se kertoo hyväosaisuudesta lapsuudessa.

Se on itselle vierasta. Merkki eri yhteiskuntaluokasta/ ei jaettavia kokemuksia. En nyt oikeesti ota sitä noin vakavasti, mutta kiinnitän homiota. Tai sit jos sinne vesilasiin laitetaan tekarit?

Vierailija
1405/1958 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on itselle vierasta. Merkki eri yhteiskuntaluokasta/ ei jaettavia kokemuksia. En nyt oikeesti ota sitä noin vakavasti, mutta kiinnitän homiota. Tai sit jos sinne vesilasiin laitetaan tekarit?

Ööö? Siis kumpia ne on jotka jättää vesilaseja sinun mielestäsi? Hyvä- vai huono-osaisia? Miksi?

Vierailija
1406/1958 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska ketju! Mun miesystävän kotoa löytyy listatuista jutuista vaikka miten monta. Ikea-huonekalut, sisustustikkaat, englanninkielisiä mietelsuseita ja kuriton koira. 😆 Mies on silti aivan ihana.😍 No, talo taitaakin olla naisen sisustama.

Vierailija
1407/1958 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska ketju! Mun miesystävän kotoa löytyy listatuista jutuista vaikka miten monta. Ikea-huonekalut, sisustustikkaat, englanninkielisiä mietelsuseita ja kuriton koira. 😆 Mies on silti aivan ihana.😍 No, talo taitaakin olla naisen sisustama.

Miehellä voi hyvinkin olla näistä naisen sisustusideoista oma näkemys, jota se ei vain uskalla sanoa, koska ei halua aiheuttaa riitaa...

Vierailija
1408/1958 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin kamaluus on koira, vieläpä pahempi koirat. Kissakin ja pahat hajut ärsyttävät.

Vierailija
1409/1958 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turnoff-reaktion aiheuttivat pikavippifirmojen ja perintäyhtiön laskut, joita bongasin sieltä täältä ympäri huushollia. Siitä hetkestä tiesin, että suhteemme jäisi lyhyeksi.

Vierailija
1410/1958 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemmikkikäärme, joka oli vapaana. Rotat oli sentään häkissä. Se oli tuplakäynti - eka ja vika.

Vierailija
1411/1958 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööö? Siis kumpia ne on jotka jättää vesilaseja sinun mielestäsi? Hyvä- vai huono-osaisia? Miksi?

Mä lukisin myös kernaasti tarkennuksen tähän hyväosaisuuskulmaan.

Mutta siis, tuollainen seisova vesi on varsin epähygieenistä, plus näyttää törkeältä. Siinä oman reaktioni tausta. Jotenkin, tulee vedensäilöjästä varsin urpo kuva.

Jonkun ehdottamalle signs -kokemukselle olen liian vanha.

Vierailija
1412/1958 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävellään takaisin sohvalle ja jatketaan telkkarin tuijottamista ennen kuin edes itse pääsee sisälle.

Vierailija
1413/1958 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mauton sisustus. Sellaisia rustiikkisia kehystettyjä huoneentauluja, joissa lukee "Home sweet home", ym.. 😬

Vierailija
1414/1958 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta siis, tuollainen seisova vesi on varsin epähygieenistä, plus näyttää törkeältä. Siinä oman reaktioni tausta. Jotenkin, tulee vedensäilöjästä varsin urpo kuva.

Ymmärtäisin paremmin jos puhuttaisiin vaikka siitä että jättää käytettyjä astioita sinne tänne, mutta että juuri tuo vesilasi, tuo on outo kammotus.

Vierailija
1415/1958 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtäisin paremmin jos puhuttaisiin vaikka siitä että jättää käytettyjä astioita sinne tänne, mutta että juuri tuo vesilasi, tuo on outo kammotus.

Se vesilasi on käytetty astia, arvon Scherlock.

Vierailija
1416/1958 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemmikit.

En itse halua laatia aikataulujani sen mukaan, miten lemmikki pitää ruokkia tai ulkoiluttaa, joten en halua, että kumppanikaan joutuu niin tekemään.  Yleensä koiranomistajat kyllä kertovat koiristaan etukäteen, mutta jos asia tulee yllärinä, niin ei hyvä. 

Vierailija
1417/1958 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on muutama mies antanut ymmärtää, että kotonani on liian siistiä. Mulle tää on ihan normaalia; kaveripiirissäni kotini on siisteimmästä päästä mutta kaukana silti Hyacinth Bucketin meiningistä. Toisaalta kun lukee joitain tämän ketjun kuvauksia ihmisten elinoloista niin erotun siitä joukosta selkeästi.

Vierailija
1418/1958 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen miten joku voi pitää itseään heterona ja pitää turn-offina jotain naisten sisustusratkaisuja jos asunto ei muuten ole

saastaisessa kunnossa

Tätä ihmettelin minäkin. Yllättävän moni tuntui tietävän sisutustermejä, jotka ainakin itselle olisi ollut vieraita.

mies53v

Voi olla, että tähän ei saa mitään järkevää vastausta, mutta kysyn silti.

Miten seksuaalinen suuntautuminen ja sisustaminen liittyvät toisiinsa?

Eiks kaikki sisusta? Eiks se o tavaroiden paikoilleen laittamista?

Ei. Sisustaminen ei tarkoita tavaroiden paikalleen laittamista.

Vierailija
1419/1958 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se vesilasi on käytetty astia, arvon Scherlock.

Kyllä, mutta kukaan ei silti puhu täällä että ärsyttää kun on vaikka kahvikuppeja jäänyt jonnekkin. Sen sijaan vesilasi harmittaa. Vähemmän kai se vesi nyt ällöttää kuin vaikka jotkut maksalaatikon jämät olohuoneen pöydällä. Sitä vain.

Vierailija
1420/1958 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on muutama mies antanut ymmärtää, että kotonani on liian siistiä. Mulle tää on ihan normaalia; kaveripiirissäni kotini on siisteimmästä päästä mutta kaukana silti Hyacinth Bucketin meiningistä. Toisaalta kun lukee joitain tämän ketjun kuvauksia ihmisten elinoloista niin erotun siitä joukosta selkeästi.

Mä kerran kysyin lapsiltani onko meillä erilaista kuin kavereilla. Kuulemma on. Meillä on aina siistimpää :D Ei todellakaan olla mitään siivousintoilijoita. Robotti-imuri imuroi pari kertaa viikossa ja ei meillä nyt koskaan sentään sukat tartu lattiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän