Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun olet mennyt naisen asuntoon ensimmäistä kertaa, niin mitkä on ollut pahimmat turn offit?

tavallinen mies
11.09.2020 |

Kerran olin Turussa pari yötä naisen luona yötä jolla oli niin likaiset lattiat että sukat tarttui kiinni :o

Lisäksi muutama turnoff mihin olen törmännyt naisten asunnoissa:

- sisustustikkaat ja tyynyt

- design sohva jossa istutaan kuin kirkossa konsanaan ja makoilla ei voi

- tuoksukynttilät

- ei pöytätietokonetta

- liikaa tyynyjä

- yöpöydällä vesilasi josta pitää hörppiä vettä

Kommentit (1958)

Vierailija
1321/1958 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saksanpaimenkoira naisen kotona. Murisi minulle heti sisälle tullessa, kunnes emäntä käski hiljaiseksi. Siinä sitten lähetyssaarnaajassa tuli kuitenkin yllättäen takapuolelta haistelemaan kasseja. Voin kertoa, että tilanteessa oli suorituspaineita.

Tästä sain kyllä päivän naurut :D Koira hyväksyi sut nopeasti. Ois voinu purra palleihinkin :D

Hrrr...ensin kylmänkostea kuononpää kankussa/kasseissa ja sitten terävä näykkäisy. Jooei.

Vierailija
1322/1958 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te ihmiset pärjäätte elämässä, jos kiinnostuksen toiseen ihmiseen vie sisustustikkaat, retkeilyvarusteet tai vesilasi yöpöydällä tai joku vastaava? Pitäisköhän tehdä vähän töitä itsensä kanssa ennen kun deittailee, ettei olis noin vaikeeta elämässä? Jos vain täsmälleen itsensä kaltaset ihmiset sytyttää, niin homman voinee hoitaa keskenään oikealla kädellä. Vähän tosin epäilen, että tää kitinä on tullut vaan siitä, että on saatu pakit ja pitää nyt itselleen viisivuotiaan lapsen tyyliin selitellä että NO EMMÄ OIS HALUNNUKKAAN

Naisellahan on toki oikeus jättää tai valita mies ihan minkä tahansa mielivaltaisten pikku yksityiskohtien mukaan, mutta miehellä ilmeisesti taaskaan ei. Mikäs siinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1323/1958 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusen haju vastassa jo heti ulko-ovella ja vielä pahempi käry vessassa eikä taloudessa ollut edes kissaa.

Vierailija
1324/1958 |
22.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käkkäräpäisten maitokahvin väristen lasten kuvat kirjahyllyssä.

Ja oli sit samatien hankkinu nrizankkerin.

Vierailija
1325/1958 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksesta voin sanoa, että purettu välikopan pesty vaihdelaatikko + kasa varaosia + työkalut  opiskelijakämpän nurkassa (omasta autosta oli laatikko hajalla ja kisat tulossa, talli n. 500 kilsan päässä ja jotenkin oli saatava laatikko kuntoon ennen seuraavaa kisaa > älynväläys, teen iltaisin kämpillä kun oli pakko olla tenteissä, muuten olisin tehnyt kotitallissa eikä olisi tarvinnut kantaa roinaa kämpille). Suunnitteilla oli siis romanttinen illallinen ja se "ihastus" tuli. Tein hyvää ruokaa ja kämppä oli siistitty (josko se nyt muutenkin oli suht siisti), kalustus nyt sellaista opiskelijakämpän roinaa (Lundian hyllyä, Hobby hall sohva jne. mutta ne eivät asiaan vaikuttaneet). Kaveri heti bongasi puretun vaihdelaatikon sekä sitä ihmetteli, söi ja joi viiniä, oli mukavaa, kiitteli ruoasta ja lähti. Jäin ihmettelemään että mikä tuli kun oli synkannut jo pitkään varsin maillikkaasti, joskus myöhemmin kurssin 5v. tms kokoontumisessa sanoi, että oli tullut angsti jos tyttö korjaa vaihdelaatikoita ja ajaa kilpaa :) 

Hitto siinä olisi ollut nainen mun makuun jos olisit vielä silmää miellyttänyt.

Vierailija
1326/1958 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon lemmikkejä -> ei ainakaan matkustelua ole sitten luvassa. Eikä varmaan harrasteta mitään muutakaan kun lemmikkien hoitaminen maksaa. Varsinkin jos sairastuvat/ eläinlääkärissä käyntejä tulee. Jos taas jättäisi lemmikit, niin olisi jo vähintään epäilyttävää miten voi hylätä ne kaikki yhtäkkiä.

Muita sitten:

-Erittäin likainen vessa

-Käytettyjä kortsuja sängyn vieressä.. Paljon.

-Valkoista valkoisella sisustus. Lisävärinä ehkä hieman lisää valkoista.

Pääsit varmaan korkkaamaan neitsyen? ;)

Vierailija
1327/1958 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lihava nainen on kaikista pahin turn off.

Vierailija
1328/1958 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaatko tämän vasta naisen kotona?

Vierailija
1329/1958 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme kissaa on aivan liikaa, karvoja kaikkialla ja pistävä, niin pistävä kusen löyhkä.

Vierailija
1330/1958 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähde lappeenrantaan kirjoitti:

Kolme kissaa on aivan liikaa, karvoja kaikkialla ja pistävä, niin pistävä kusen löyhkä.

Yksikin kissa riittää siihen että joudun totemaan naiselle että soon moro

Vierailija
1331/1958 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi aika 5/5 deitti, jos naisella olisi kämpässä lattialla ketjussa mainitut purettu tietokone, vaihdelaatikko, aseita ja sitten vielä ne sisustustikkaat. Dildo kylpyhuoneen kaapin ovessa oli myös iso plussa. Ei tommosia ole tässä kirjoitetaan jotain satukirjaa.

Vierailija
1332/1958 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylisiisti asunto. Lähtökohtaisesti kaikki sinne ilmestyvät tahrat ovat sitten mies vieraan tekemiä.

Vierailija
1333/1958 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin kerran baarista daamin luo, ovella oli vastassa hulmuava iso sekarotuinen koira. Lattiat likaset ja koiran karvoissa. Pöytä ja pöytätasot tavaroita ja likaisia astioita täynnä. Epäsiistillä sohvalla oli nukkanen torkkupeitto. Vessaan mennessäni huomasin pyykkikorin pursuavan paskasia vaatteita ja menkkasia alushousuja. Suihkun lattiakaivo oli hiusten ja karvojen peitossa, vessan pönttö oli varmaan kuukausia pesemättä ja lavuaari. Ja eipä yllättäny yhtään että myös makuuhuone oli samassa kunnossa. Sänky oli kuin pommin jäliltä ja koira varmaan nukkunu samassa sängyssä kun lakanat oli karvojen vallassa, ei siinä kauaa ehtiny nautiskella kun koiran kuono oli paljaassa perseessä kiinni, daami alko räyhäämään koiralle ja ajo huoneesta ulos. No pitihän siinä heittää sit nopeat varvit, äkkiä vaatteet niskaan ja ulos.

Vierailija
1334/1958 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha haju, kaikki kodit. Kertoo ettei siivota ollenkaan.

Pahan hajuiset lakanat, vesi loppunut.

Lemmikit, joista ei selvästi pidetä huolta. Mutta on niin kivaa kun on kolme koiraa, viis kissaa, kuus hamsteria ja kaheksan rottaa, haaveillaan vielä parista romanian resquekoirasta ja hevosesta joka juoksis rahaa runsaasti raveissa.

Vierailija
1335/1958 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä vesilasissa oikeasti "vikana",

menee kyllä niiin yli ymmärryksen että hoijaa ?

Anteeksi jankkaus, en vaan oikeasti voi käsittää.

Minä naisena kammoan ihmisiä, jotka koko ajan ryystävät vettä, jatkuvasti vesipullo tai vesilasi käden ulottuvilla. Tulee mieleen terveysnipottava hysteerikko. Itse juon enimmäkseen energiajuomia. Tai ”sokerimehua”. Vettä en ikinä.

Joo ja varmaan näkyy päällekin päin, että ryystät teinienergiajuomia ja juot mehuja yms. pentujen juttuja. Olet armasti läski, vetelä ja ihosi kukkii. Taitaa pillanderisikin olla hiivainen.

Vierailija
1336/1958 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

SariIsev kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä vesilasissa oikeasti "vikana",

menee kyllä niiin yli ymmärryksen että hoijaa ?

Anteeksi jankkaus, en vaan oikeasti voi käsittää.

Minä naisena kammoan ihmisiä, jotka koko ajan ryystävät vettä, jatkuvasti vesipullo tai vesilasi käden ulottuvilla. Tulee mieleen terveysnipottava hysteerikko. Itse juon enimmäkseen energiajuomia. Tai ”sokerimehua”. Vettä en ikinä.

Joo ja varmaan näkyy päällekin päin, että ryystät teinienergiajuomia ja juot mehuja yms. pentujen juttuja. Olet armasti läski, vetelä ja ihosi kukkii. Taitaa pillanderisikin olla hiivainen.

😬😬

Vierailija
1337/1958 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kämpässä on joko helevetin iso koira tai monta pientä piskiä. Käännyn ovelta takaisin.

Vierailija
1338/1958 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyl ä lihava nainen on hirvitys, plaraa nyt niitä läskivakoja jos sattuu edes ottamaan eteen, harvalla kai löytyy haluja.

Vierailija
1339/1958 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

näkyvillä oleva tiskiainepullo keittiössä

Voi herranjestas ! Useimmilla se on tiskipöydällä

Minä ainakin pidän poissa silmistä tiskipöydän alakaapistossa. Sieltä sen saa helposti esille, kun sitä tarvitsee, ja yhtä helposti saa laitettua vielä takaisinkin. Olenkin toki esteetikko.

No on kyllä mun kokemuksen mukaan rasittavaa ottaa se astianpesuaine aina kaapista ja laittaa takaisin. Esteetikkona mulla on tiskipöydällä sisustukseen sopiva pumppupullo minkä täytän astianpesuaineella :D

Vierailija
1340/1958 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käkkäräpäisten maitokahvin väristen lasten kuvat kirjahyllyssä.

Mulla on. Kummilasten kuvia.