Kun olet mennyt naisen asuntoon ensimmäistä kertaa, niin mitkä on ollut pahimmat turn offit?
Kerran olin Turussa pari yötä naisen luona yötä jolla oli niin likaiset lattiat että sukat tarttui kiinni :o
Lisäksi muutama turnoff mihin olen törmännyt naisten asunnoissa:
- sisustustikkaat ja tyynyt
- design sohva jossa istutaan kuin kirkossa konsanaan ja makoilla ei voi
- tuoksukynttilät
- ei pöytätietokonetta
- liikaa tyynyjä
- yöpöydällä vesilasi josta pitää hörppiä vettä
Kommentit (1958)
Vierailija kirjoitti:
Boho-tyylinen sisustus. Pampaheinä sun muu turha paska nurkissa.
Tän on vastannut kyllä nainen tai homo. Otin nopean otannan heteromiestuttaviltani ja kukaan ei tiedä mitä vittua on pampaheinä tai millaista on bohosisustus.
Jes kun minulle kelpaa kyllä kuvaputki-tv.
Pahinta on:
Kissan virtsan lemu. Omistajat tottuu siihen ja eivät itse reagoi miten se löyhkää.
lemmikkien ulosteet asunnossa
Aseet
"Kotiviini" välineistöt
Partajätkän kuva jossain
Miesten vaatteet jossain asunnossa.
Täysivalkea sisustus
Trukkilava-viritelmät
Lasinen purkki täynnä tupakannatsoja
Alusvaatteet ovat mummo mallisia
että naisen kasvot muuttuvat liikaa pesun jälkeen ts. pakkeleita on tuhdisti. Sievä meikkaus on jopa suotavaa verrattuna siilitukkaisiin luomunaisiin, mutta se että oikeita ryppyjä aletaan pakkeloimalla piilottaa menee yli.
Hirveä epäsiisteys ja kissanpissan haju.
Tämmöisiä sekasotkukämppiä on tullut nähtyä nuorilla naisilla ihmeen paljon.
Mikä heitä nykyään vaivaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vesilasista vielä, oli pakko googlata.
No joo; Eli selitys lienee se, että siihen kerääntyy bakteereita yms./
Ainakin, jos lilluu päiviä.
Ok, ymmärrän tämän, ihan järkeen käypää.Mutta ; Itselläni on yön aikana pakko juoda ( suu kuivuu ), enkä todellakaan jätä lillumaan päivä kausiksi.
Vaihdan veden välillä myös öisin, jos satun heräämään.
Eli kannattaa nyt hiukan miettiä, ennen kuin "tuomitsee".
Ja kyllä, olen tavannut miehenkin jolla oli vesilasi ( siitäkin ihan juotiin, ei "kasvatettu mitään kasvustoa").Minä luulin, että tekohampaat pannaan yöksi siihen vesilasiin!
! ! Vähän nyt ajattelua kehiin . Vesilasi minullakin on yöpöydällä. Suu kuivuu kuorsatessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vesilasista vielä, oli pakko googlata.
No joo; Eli selitys lienee se, että siihen kerääntyy bakteereita yms./
Ainakin, jos lilluu päiviä.
Ok, ymmärrän tämän, ihan järkeen käypää.Mutta ; Itselläni on yön aikana pakko juoda ( suu kuivuu ), enkä todellakaan jätä lillumaan päivä kausiksi.
Vaihdan veden välillä myös öisin, jos satun heräämään.
Eli kannattaa nyt hiukan miettiä, ennen kuin "tuomitsee".
Ja kyllä, olen tavannut miehenkin jolla oli vesilasi ( siitäkin ihan juotiin, ei "kasvatettu mitään kasvustoa").Minä luulin, että tekohampaat pannaan yöksi siihen vesilasiin!
! ! Vähän nyt ajattelua kehiin . Vesilasi minullakin on yöpöydällä. Suu kuivuu kuorsatessa
Minä nukun silloin kun kuorsaan, joten en huomaa suun kuivumista.
Vesilasi jossa tekohampaat yöpöydälä.
Vierailija kirjoitti:
Elinrakkaus ja useampien eläimien omistaminen voi olla pelkkää plussaa. Mutta yksi nainen lässytti ja leperteli koiralleen niin mauttomasti ja vieläpä puhui hänestä, niin silloin tuli lähtö, vaikka pillua olisi tehnyt mieli.
Epäilemättä elinrakkaus on pelkkää plussaa naisessa miesten mielestä.
Kissa!! Aina se haisee ja vaikka ei haisisikaan on kirkuva varoitusmerkki, kaikki ei ole kondiksessa jos pitää kissaa sisällä. Ainut hyväksyttävä syy pitää kissaa on maatilan omistaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
näkyvillä oleva tiskiainepullo keittiössä
Voi herranjestas ! Useimmilla se on tiskipöydällä
Minä ainakin pidän poissa silmistä tiskipöydän alakaapistossa. Sieltä sen saa helposti esille, kun sitä tarvitsee, ja yhtä helposti saa laitettua vielä takaisinkin. Olenkin toki esteetikko.
Vierailija kirjoitti:
Saksanpaimenkoira naisen kotona. Murisi minulle heti sisälle tullessa, kunnes emäntä käski hiljaiseksi. Siinä sitten lähetyssaarnaajassa tuli kuitenkin yllättäen takapuolelta haistelemaan kasseja. Voin kertoa, että tilanteessa oli suorituspaineita.
Tästä sain kyllä päivän naurut :D Koira hyväksyi sut nopeasti. Ois voinu purra palleihinkin :D
ehkä se kopio kimono ja esitys ettei olekaan sieltä mistä oikeasti onkin? vanhemman tuhkauurnan esittely asiakkaalleen ensimmäisellä visiitillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saksanpaimenkoira naisen kotona. Murisi minulle heti sisälle tullessa, kunnes emäntä käski hiljaiseksi. Siinä sitten lähetyssaarnaajassa tuli kuitenkin yllättäen takapuolelta haistelemaan kasseja. Voin kertoa, että tilanteessa oli suorituspaineita.
Tästä sain kyllä päivän naurut :D Koira hyväksyi sut nopeasti. Ois voinu purra palleihinkin :D
Kaikesta ihmiset paineistuukin. Meillä on monta kissaa, möllöttävät sängyssä seksin aikana vähän sen näköisenä, että voisitteko jo lopettaa sen sängyn heilutuksen.
Mun mies ottaa asian huumorilla. Mutta se onkin hyvä mies.
Uusrokokoo huonekalut Korsolaisessa neukku-kuutiossa, siinä pamputushimot lopahti.
Tasan sama havainto mulla, työpaikalla näitä riittää!
Vierailija kirjoitti:
- matot
- marimekko
- lemmikit
- turhat harrastusromut
- yli 10 paria kenkiä
Tää on niin mielenkiintonen ketju! Eli siis jos deitillä on ykskin matto lattiassa tai joku marimekon sohvatyyny, niin siihen lopahti? Ihmisten mieltymykset on kyllä kiinnostavaa luettavaa :D
Käkkäräpäisten maitokahvin väristen lasten kuvat kirjahyllyssä.
Vierailija kirjoitti:
Hirveä epäsiisteys ja kissanpissan haju.
Tämmöisiä sekasotkukämppiä on tullut nähtyä nuorilla naisilla ihmeen paljon.
Mikä heitä nykyään vaivaa?
Eikö ihmiset leikkauta kissojaan, kun pissa haisee. Leikatun kisun pissa ei haise.Se on samanlaista kuin pentukissalla.
Jos sattuu kylään, kun kissanhiekka on huomenna vasta vaihdossa, niin saattaahan se tipan tuoksua. Jos olisit sattunut kylään hiekan juuri vaihdettua uuteen, ei tuoksuisi mikään. Sama koskee pyykkejä tiskejä sen sellaisia!
500-vuotias kuollut lahna joo