Kun olet mennyt naisen asuntoon ensimmäistä kertaa, niin mitkä on ollut pahimmat turn offit?
Kerran olin Turussa pari yötä naisen luona yötä jolla oli niin likaiset lattiat että sukat tarttui kiinni :o
Lisäksi muutama turnoff mihin olen törmännyt naisten asunnoissa:
- sisustustikkaat ja tyynyt
- design sohva jossa istutaan kuin kirkossa konsanaan ja makoilla ei voi
- tuoksukynttilät
- ei pöytätietokonetta
- liikaa tyynyjä
- yöpöydällä vesilasi josta pitää hörppiä vettä
Kommentit (1958)
Reipas Mies kirjoitti:
Minkä tahansa ulosteen lemu.
Parrakas ja tatuoitu itseni ikäisen miehen kuva jossain asunnossa.
Sisustuslehti-sisustus mutta tehty halvalla copy-paste tekniikalla.
Aseet.
"Kotiviini" välineet.
Konmari sisustus jossa ei ole enää mitään suomalaista jäljellä, tyhjä kämppä niin on tyhjä sielukin.
Vaihtoehtoinen persoonallisempi sisustus toimisi mulle todennäköisesti hyvin, en toki hasahippejä tarkoita trukkilavoineen. Tai pommin jäljeltä oleva taideateljee jossa on ruokapöytä ja joku ikivanha sänky. Kuivakka 24/7 tiedettä luennoiva älysovellusten maailmassa elävä maisterisnainen ei kiitos. Kampaajaa olen jo kokeillut, ennemmin sellainen toistekki.
Mikä pyssyissä pelottaa? Pelkuri olet.
Vierailija kirjoitti:
Mun turn off oli kun baarista tapaamallani naisella oli paha ripuli, mikä ilmeni vasta harrastettuamme seksiä dogi stailissa. Tuli sellaisella voimalla lietteet vatsalleni että kyllä homma loppui siihen paikkaan.
Pidän sonnan hajusta, olenhan maajussi. Mutta rajansa kaikella.
Hyi helv.... 🤮
Ahdistavaa kirjoitti:
Kokonaan valkoinen asunto.
Lisäksi ainoat esineet jostain sisustusliikkeestä.
Ei siis pienintäkään persoonallisuuden osaa...
Ihmeen tarkkaan tunnut tietävän sisustusliikkeissä myytävät tuotteet.
Naisena en pidä siitä jos yhdenillan juttu on varusteltu huonosti tai jos se ei meinaa toimia ollenkaan. Kyllä minä kauniina ja seksikkäänä naisena haluan saada kunnon kyytiä sen kerran kun annan siihen luvan.
Paljon on pahaa sanottavaa naisista, tällä kertaa heidän asunnoistaan.
Vierailija kirjoitti:
Paljon on pahaa sanottavaa naisista, tällä kertaa heidän asunnoistaan.
Siitä puhe, mistä puute.
- matot
- marimekko
- lemmikit
- turhat harrastusromut
- yli 10 paria kenkiä
näkyvillä oleva tiskiainepullo keittiössä
Onnenmaankartat lakanoissa ja edellinen mies jättänyt kiusallaan käytetyn kumin tyynyn alle. Nainen puree munaani kiihkoissaan ja vetelee niin että esinahka repeää. Kaikki nämä yhdellä kertaa, iso turn off.
Vierailija kirjoitti:
Löysä emätin ja roikkuvat häppärit. 50 kymppinen joka kuvitteli olevansa teinityttö. Löytänyt "seksuaalisuuden" erottuaan.
Huono lahna oli myös sängyssä.
😂
Vierailija kirjoitti:
- matot
- marimekko
- lemmikit
- turhat harrastusromut
- yli 10 paria kenkiä
Matot?
Vierailija kirjoitti:
- turhat harrastusromut
Damn, mulla on rumpusetti ja pari kitaraa, niin vissiin on turnoff.
Kissa, kissan haju ja se, että kissan annettiin syödä pöydältä tarjolla olevaa ruokaa.
No, panin silti.
Luin näitä juttuja, olen todella hämmästynyt, jos naisilla on törkyisiä asuntoja. Itsellä on asunto ollut aina siisti niin sinkkuna kuin parisuhteessa. Sinkkuna kun toin miehiä kotiini, miehet sanoivat aina heti, onpa sulla siistiä ja kivannäköistä. Minusta siisteys on ihan normaali asia, ilmeisesti kaikille näin ei ole. Asuntoni on aina ollut siisti ja raikas, onko nykyään muotia asua jossain sikaläävässä.
Vierailija kirjoitti:
Monta kissaa koiraa. Ei niissä sinällään vikaa. Kotieläimet on kivoja, mutta useampi sellainen viestii siitä, että mennään niiden ehdoilla, eikä siihen mies aina sovi mukaan.
Minulla on monta eläintä, mutta ei ole esteenä menemisille. Hoitaja hoitaa sillä aikaa
Vierailija kirjoitti:
näkyvillä oleva tiskiainepullo keittiössä
Voi herranjestas ! Useimmilla se on tiskipöydällä
Minkä tahansa ulosteen lemu.
Parrakas ja tatuoitu itseni ikäisen miehen kuva jossain asunnossa.
Sisustuslehti-sisustus mutta tehty halvalla copy-paste tekniikalla.
Aseet.
"Kotiviini" välineet.
Konmari sisustus jossa ei ole enää mitään suomalaista jäljellä, tyhjä kämppä niin on tyhjä sielukin.
Vaihtoehtoinen persoonallisempi sisustus toimisi mulle todennäköisesti hyvin, en toki hasahippejä tarkoita trukkilavoineen. Tai pommin jäljeltä oleva taideateljee jossa on ruokapöytä ja joku ikivanha sänky. Kuivakka 24/7 tiedettä luennoiva älysovellusten maailmassa elävä maisterisnainen ei kiitos. Kampaajaa olen jo kokeillut, ennemmin sellainen toistekki.