Kun olet mennyt naisen asuntoon ensimmäistä kertaa, niin mitkä on ollut pahimmat turn offit?
Kerran olin Turussa pari yötä naisen luona yötä jolla oli niin likaiset lattiat että sukat tarttui kiinni :o
Lisäksi muutama turnoff mihin olen törmännyt naisten asunnoissa:
- sisustustikkaat ja tyynyt
- design sohva jossa istutaan kuin kirkossa konsanaan ja makoilla ei voi
- tuoksukynttilät
- ei pöytätietokonetta
- liikaa tyynyjä
- yöpöydällä vesilasi josta pitää hörppiä vettä
Kommentit (1958)
Vierailija kirjoitti:
Sanoi baarissa että tekisi jotakin herkullista iltapalaa jos lähden niille. No jääkaapissa oli vain homeisia sipuleita.
Luulen, että menuuksi oli tarkoitettu munaa karjalanpiirakassa.
Ei kalu kestänyt sen 20v nymfon vauhdissa. 5-6 kertaa päivässä olis pitänyt tampata joka asennosta ja meisseli oli suussa heti, kun pienikin tauko tuli. Kyllä sitä 1,5v jaksoi, mutta ei kauempaa...
juho-kusti petteri kirjoitti:
Erikokoisia ja värisiä kortonkeja sängyn alla ja patjan välissä sekä rekkalesbon scaanian avaimet yöpöydällä.
pikkasen oli epälooginen kuvio,,,
OletItseRekkakuski? kirjoitti:
juho-kusti petteri kirjoitti:
Erikokoisia ja värisiä kortonkeja sängyn alla ja patjan välissä sekä rekkalesbon scaanian avaimet yöpöydällä.
pikkasen oli epälooginen kuvio,,,
Meinaatko että lesbojen ei tarvitse suuseksissä tai vaikka dildoja satunnaussäätöjen kanssa käytellessä suojautua taudeilta?
Vierailija kirjoitti:
Hulvaton ketju.
Toiselle sivulle asti jaksoin, kun törmäsin tähän:
"huonot keittovälineet. Poikkeuksetta jos naisella on ollut puutteellisesti patoja ja kattiloita ja kulhoja ja tehosekoittimia jne. niin kyseessä on ollut feministi joka ei halua tehdä naisen osaa vaikka miehen tulee tehdä miehen osa"Täällä vakaumuksellinen feministi, joka kokkaa superhyvää ruokaa hyvillä keittiövälineillä.
Miten selität?
P.S. Feminismin määritelmä:
"Feminismillä (tai feminismeillä) tarkoitetaan sellaista yhteiskunnallista analyysia tai ajattelutapaa, jossa huomiota kiinnitetään sukupuolittuneisiin valtasuhteisiin sekä niiden vaikutuksiin yhteiskunnassa ja ihmisten elämässä. Feminismi pyrkii sukupuoleen perustuvien syrjivien tai rajoittavien rakenteiden ja normien purkamiseen. Feminismin määrittelystä on lukuisia eri tulkintoja, mistä syystä feminismeistä puhutaan usein monikossa. Feministisessä analyysissa tarkastellaan usein sukupuolen lisäksi myös muita yhteiskunnallisia valtasuhteita (intersektionaalinen feminismi)."
Lähde: THL
Perus-av-äijille kaikki omasta mielestä huonot asiat naisessa = feminismi.
Ja varmaan tuo kirjoittaja haluaa pikku kotihengettären, joka loihtii maukkaat ruoat ja leivonnaiset suoraan miehen nenän eteen, eikä itse tarvitse tehdä mitään.
Vierailija kirjoitti:
rannut pöntössä, been there and left out by hurry
*in a hurry
Älkää käyttäkö englantia jos ette osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*in a hurry
Tottakai sitä pitää käyttää. Vai luuletko hiton besserwisser että ihmiset vaan yhtäkkiä alkaa puhumaan ja kirjoittamaan vierasta kieltä täydellisesti, ilman että sitä on harjoiteltu ja tehty virheitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua vähän ihmetyttää, että ihmiset ovat valmiita jättämään suhteen naisen kanssa asunnon perusteella. Voihan sitä hengailla omassa asunnossa, jos toisen sisustus ei miellytä.
Ja jos muutetaan yhteen, niin sitten yhdessä keskustellaan, miten sisustetaan. Ei miehen enää 2020-luvulla tarvitse suostua siihen, että vaimo sisustaa kaiken.
Minä kyllä jättäisin/olen jättänytkin miehen asunnon saastaisuuden takia. Se kertoo minusta ihmisestä paljon, jos kutsuu kylään, mutta ei välitä yhtään missä kunnossa asunto on.
No tuon kyllä ymmärränkin, koska tuollainen ihminen on varmaan epäsiisti yhteisessäkin kodissa ja onhan se terveysriskikin, jos on kakat vetämättä pöntössä tai lemmikkien pissaa ja papanoita joka puolella.
Mutta kun täällä valitetaan jostain sisustustauluista ja vesilasista yöpöydällä, niin eikö nuo ole asioita, joista voi sitten omassa kodissa neuvotella?
AP kyllä saisi muutenkin avata tuota vesilasia, luulin että kaikilla on sellainen. Tosin itse käytän pulloa, muuten kissat joisivat veden yön aikana.
-sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*in a hurry
Tottakai sitä pitää käyttää. Vai luuletko hiton besserwisser että ihmiset vaan yhtäkkiä alkaa puhumaan ja kirjoittamaan vierasta kieltä täydellisesti, ilman että sitä on harjoiteltu ja tehty virheitä?
No jos joku haluaa harjoitella englantia, kai täällä saa tehtyä oikeasti englanninkielisen ketjun, tai menee jonnekin muualle someen opettelemaan.
Minua ärsyttää vain se, kun suomalaiset ihmiset sanoo kokonaisia lauseita englanniksi ja päin mäntyä. Se kirjoittaja vaan luulee, että on nokkelampaa sanoa lause englanniksi. Oikeasti englannin kielen taitoiset yleensä puhuvat pelkkää suomea ja huonommin osaavat viljelevät noita enkkulauseita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua vähän ihmetyttää, että ihmiset ovat valmiita jättämään suhteen naisen kanssa asunnon perusteella. Voihan sitä hengailla omassa asunnossa, jos toisen sisustus ei miellytä.
Ja jos muutetaan yhteen, niin sitten yhdessä keskustellaan, miten sisustetaan. Ei miehen enää 2020-luvulla tarvitse suostua siihen, että vaimo sisustaa kaiken.
Minä kyllä jättäisin/olen jättänytkin miehen asunnon saastaisuuden takia. Se kertoo minusta ihmisestä paljon, jos kutsuu kylään, mutta ei välitä yhtään missä kunnossa asunto on.
No tuon kyllä ymmärränkin, koska tuollainen ihminen on varmaan epäsiisti yhteisessäkin kodissa ja onhan se terveysriskikin, jos on kakat vetämättä pöntössä tai lemmikkien pissaa ja papanoita joka puolella.
Mutta kun täällä valitetaan jostain sisustustauluista ja vesilasista yöpöydällä, niin eikö nuo ole asioita, joista voi sitten omassa kodissa neuvotella?
AP kyllä saisi muutenkin avata tuota vesilasia, luulin että kaikilla on sellainen. Tosin itse käytän pulloa, muuten kissat joisivat veden yön aikana.
-sama
Minäkin tarvitsin vesilasin öisin kun oli kissoja. Luulin aina että johtui kuivasta huoneilmasta että tuntui aina kurkku kuivalta. Tunne hävisi kun jouduin luopumaan kissoista. Olinkin allerginen.
Mutta joo, mitä hittoa se muille kuuluu. Kaikenlaisia outoja tyyppejä sitä onkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*in a hurry
No jos joku haluaa harjoitella englantia, kai täällä saa tehtyä oikeasti englanninkielisen ketjun, tai menee jonnekin muualle someen opettelemaan.
Minua ärsyttää vain se, kun suomalaiset ihmiset sanoo kokonaisia lauseita englanniksi ja päin mäntyä. Se kirjoittaja vaan luulee, että on nokkelampaa sanoa lause englanniksi. Oikeasti englannin kielen taitoiset yleensä puhuvat pelkkää suomea ja huonommin osaavat viljelevät noita enkkulauseita.
No siinähän ärsyynnyt. Ketä sun ärsyyntymiset kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*in a hurry
No siinähän ärsyynnyt. Ketä sun ärsyyntymiset kiinnostaa.
Kylä minä ainakin ymmärsin "by harry", eivät ne brititkään aina oikein kirjoita ja puhu.
Ukko oli makkarissa kameran kanssa valmiina. Vähän aikaa piti itseä keräillä, mutta ihan hyvän filmin varmaan saivat.
Vierailija kirjoitti:
Che Guevara -kehystetty juliste seinällä.
Kysyin, miksi.
"Noh, öö... sehän oli niinku ihmisoikeusaktivisti."
Minä: "Niinkö? Entä rikokset?"
Nainen:" En mä tiiä, no onhan se aika cool ja hyvännäköinen..tos kuvassa."
Tyypillinen ulkopäin ohjattu vatipääakka
Vierailija kirjoitti:
Live love laugh taulu/julistet/tarrat. Myös muu motivaatio tai mietelause roska.
Tuollaisen kämpän omistajat tulisi uunittaa välittömästi.
Olen positiivisesti yllättynyt miten moni mies kaipaa kirjoja naisen kotona. :) Mä luulin että suurin osa miehistä istuu vaan pizzan kanssa tv:n ääressä ja katsoo jääkiekkoa, mutta olen selvästi erehtynyt. Ja vielä noin pistämätön sisustussilmä, hyvä äijät!
Tarkoittaako se logistiikka-eli rahtihame kenties mustasta sametista ommeltua?
Mauttomat taulut , joissa ei ole taidetta vaan voimalauseita!
- Pekka Mulqvist, Lukihäiriyden ammattilainen, tasa-arvon kannattaja, puolueisiin kuulumaton.
Lukihaerikko kirjoitti:
Mauttomat taulut , joissa ei ole taidetta vaan voimalauseita!
Mitä itselläsi on seinällä?