Kun olet mennyt naisen asuntoon ensimmäistä kertaa, niin mitkä on ollut pahimmat turn offit?
Kerran olin Turussa pari yötä naisen luona yötä jolla oli niin likaiset lattiat että sukat tarttui kiinni :o
Lisäksi muutama turnoff mihin olen törmännyt naisten asunnoissa:
- sisustustikkaat ja tyynyt
- design sohva jossa istutaan kuin kirkossa konsanaan ja makoilla ei voi
- tuoksukynttilät
- ei pöytätietokonetta
- liikaa tyynyjä
- yöpöydällä vesilasi josta pitää hörppiä vettä
Kommentit (1958)
Sisustusmöläytykset seinillä.Eläintarha kotona.
Vierailija kirjoitti:
Olen sen verran siisti nainen etten huoli sohvalleni miestä piereskelemään ja varpaan kynsiä leikkaamaan.Se ilmoitetttakoon näille naisia väheksyville ns."miehille".
Siististi miesvihaaja. Toivottavasti opit jossain välis tykkään meistä. Lupaan et saat parempaa menestystä parisuhteissakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kissoja, jotka joivat olohuoneen pöydällä olevista juomalaseista. Kun kysyin asian laatua niin ovat heidän "janolasejaan."
No mutta hyvänen aika! Tokihan kissoilla pitää olla janolaseja :) Mä olen panostanut asiaan ja mun kissoille on eri tasoilla pieniä Alvar Aalto maljoja äkillistä janoa varten.
Kiitos ideasta. Minulla on sokeriaskissa vettä sohvapöydällä kissan juomista varten. Kissa ei juo samassa paikassa kuin syö. Juomattomuus on vaarallista terveydelle. Meni ohi aiheesta, mutta toki kaikki pahat hajut. Myös kissan pissa on aina turn offon se sitten kenen asunnossa tahansa.
Ei ole ollut ikinä mitään turn offia. Vaikea edes keksiä mitään sellaista, mikä olisi turn off? Toinen mies nyt tietysti ja muut huumorivastaukset, mutta ihan aikuisten oikeasti eipä turn offeja juurikaan ole, mitå tulisi mieleen?
Pikku skidi tuijottamassa pinnasängystä kun äitiä työstetään takaa päin. Ei voinut jatkaa seksiä, häiritsi keskittymistä. Äiti lohdutti että on se nähnyt monesti aikaisemminkin (no ei ainakaan mun kanssa) pisti mietteliääksi.
Kaksikymmentä vuotta sitten Levillä. Lähdin paikallisen daamin mukaan Kittilään keskellä yötä. Perillä odotti rivarissa lastenhuoneeseen sammunut naapurin Pena, ”lastenvahti”. Mentiin sohvalle ja vedin varvit. Lähtiessä rouva sammui ja etsin paikan osoitetta keittiöstä. Pöydällä oli pinkka ulosoton huomautuskirjeitä. Niistä löysin osoitteen ja sain taksin tilattua. Ei ihan ykkösvalinta, mutta kuten sanoin, ei ikinä niin isoa turn offia olekaan, etteikö voisi viikseen vetää.
Siis sisustustikkaat? - Ovatko ne jollakulla jokin nimenomainen huonekalu vai lattialle unohtunut työkalu? Minä ainakin vien tikkaat aina käytön jälkeen komeroonsa.
Käyttää siteitä, ei tamponeja, heti ovelle!
Hiuspidennykset, heti ovelle!
Vierailija kirjoitti:
No onpas kriittistä väkeä täällä. Aina on naisen kämpästä sen verran tilaa löytynyt, että akan on saanut heitettyä kontalleen ja parrun latettua perseeseen. Ei pijä hengittää nenän kautta jos on tunkkaista!
No kylläpä siellä nyt itse Isäntä kirjoittaa reteesti! Haluaisin kutitella sun pikkuista tulkkua.
Ei ollut edes perunoita kiehumassa ja pyykit oli pesemättä. Huono emäntä.
Kyllä on ukoilla varaa arvostella. Miten Villa Mairea sisustus, Röslen keittiövälineet, Hi-Fi laitteet? Mies tunnistaa ehkä hifin.
Ei ole koskaan ollut turn-offia. En naisessa rakastu sisustukseen tai siihe onko kuinka täydellisesti siivottu vai onko sotkuista. Ihan eri asioihin kiinnitän huomiota, kuten aikuiset miehet yleensäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylppärissä on pyyhekoukku jossa miehen nimi.
Nyt menee offarin puolelle, mutta meillä on pyyhekoukku, jossa lukee “peppu”. 😂 Mulle selvisi muutama kuukausi yhteisasumisen jälkeen, että mies käyttää yhtä käsipyyhettä pehvansa kuivaamiseen. Sitä samaa, jotka olin käyttänyt kasvopyyhkeenä...
Hyi hemmetti, eikö ukko osaa kuivata arseaan ihan normaalisti kylpypyyhkeeseen?
Vierailija kirjoitti:
lerpahti kirjoitti:
Helkutin iso jänis (kaniini) yksiössä irrallaan. Säntäili ympäriinsä ja pruuttaili papanoita kuin konekivääri konsaan.
Ai että. tää nauratti! 😅😅 Meilläkin on kani (pieni), joka pruuttas papanoita, se onneksi loppui sterilointiin.
Laikattu kani ainakin oppii käymään boksilla kun viitsii opettaa.
Turn kääntyä off kiinni . Tylsää. Ilmaiseksi naisen asunnossa makaaminen ja syöminen on kyllä noloa sillä nainen maksaa kk vuokraa tai asuntolainaa. Sähköt maksaa saippuat maksaa ruoka maksaa.
No niin vastaavasti miehen asuntoon mennyt nainen ,mitä mieltä oli !????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylppärissä on pyyhekoukku jossa miehen nimi.
Nyt menee offarin puolelle, mutta meillä on pyyhekoukku, jossa lukee “peppu”. 😂 Mulle selvisi muutama kuukausi yhteisasumisen jälkeen, että mies käyttää yhtä käsipyyhettä pehvansa kuivaamiseen. Sitä samaa, jotka olin käyttänyt kasvopyyhkeenä...
Hyi hemmetti, eikö ukko osaa kuivata arseaan ihan normaalisti kylpypyyhkeeseen?
Fiksuilla ihmisillä on tapana pestä takapuolensa vedellä ja saippualla kun käyvät paskalla.
Olen nainen ja samaa mielta monien vastanneiden kanssa, en sieda elainten hajua sisalla. Elaimet ovat ihania mutta kotiini en halua. Vessa ja keittio pitaa aina olla siistit. Sisistus sopivasti uutta ja vanhaa, hyvalla maulla rennosti eli ei liian harkiten.
Vierailija kirjoitti:
Pikku skidi tuijottamassa pinnasängystä kun äitiä työstetään takaa päin. Ei voinut jatkaa seksiä, häiritsi keskittymistä. Äiti lohdutti että on se nähnyt monesti aikaisemminkin (no ei ainakaan mun kanssa) pisti mietteliääksi.
Miksi tuo häiritsi keskittymistä?
Muumimukikokoelmalle alapeukkua wahvasti.