Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko pyytäisitte leikkimatosta joka on maksanut 80 euroa?

Vierailija
30.10.2013 |

Jäänyt vähälle käytölle, meidän lapsi ei tykännytkään :( tykkää ryömiä ennemmin lattialla.. nyt mietin leikkimaton laittoa tori.fi sivulle myyntiin.. Mietin mikä olisi hyvä hinta? Katsoin netistä eri hintoja, tällä hetkellä halvimmillaan 50 euroa jonkun synttäritarjouksen vuoksi.

Ystävä oli kiinnostunut ostamaan, mutta miettii vielä ostaako toisenlaisen.. Tarjosi 20 euroa

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävälle antaisin maton ilmaiseksi, muuten pyytäisin ehkä 20 euroa. En muutenkaan ole hanakasti vaatimassa rahaa joka asiasta, vaan pystyn luopumaan tarpeettomista tavaroistani ihan ilmaiseksikin.

Vierailija
2/12 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, en pyytäisi ystävältä mitään mutta luopuisin varmasti 20 eurolla, jos ystävä haluaisi tuon maksaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo 20 euroa tuntuu lähinnä v*ttuilulta, oli kyseessä miten hyvä ystävä tahansa. Pyytäisin varmaan 40-50 euroa, MYÖS siltä ystävältä. Jos on liian kallis, niin hankkikoon muualta.

Vierailija
4/12 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siitä pyytäisi 50, sen pitäisi olla ihan täysin uutta vastaavassa kunnossa, ei pienintäkään tahraa tai käytön jälkeä.

Jos ostaa käytettynä, ei ole mitään palautus- tai valitusoikeutta niin kuin kaupassa ja tämä kyllä tiputtaa hintaa. Käytetty on käytetty ja ei siitä uuden hintaa saa - tai ainakaan minä en olisi valmis maksamaan.

Jos ystävä ottaisi sen, myisin sillä 20.

Vierailija
5/12 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 10:21"]

Jos siitä pyytäisi 50, sen pitäisi olla ihan täysin uutta vastaavassa kunnossa, ei pienintäkään tahraa tai käytön jälkeä.

Jos ostaa käytettynä, ei ole mitään palautus- tai valitusoikeutta niin kuin kaupassa ja tämä kyllä tiputtaa hintaa. Käytetty on käytetty ja ei siitä uuden hintaa saa - tai ainakaan minä en olisi valmis maksamaan.

Jos ystävä ottaisi sen, myisin sillä 20.

[/quote]

No tuohan on vaan sun mielipide.

Vierailija
6/12 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä myin kirpparilla meidän 70 eur maksaneen maton 30 eurolla.

Vierailija
7/12 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

20e on sopiva hinta käytetystä leikkimatosta. Kuka hölmä muuten edes maksaa leikkimatosta 80e???

Vierailija
8/12 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

20e on sopiva hinta käytetystä leikkimatosta. Kuka hölmä muuten edes maksaa leikkimatosta 80e???

Vierailija
9/12 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 euroa minulle tuli  mieleen otsikosta, jo ennenkuin luin ketjun vastauksia.

Käytetty on käytetty. 20 euroa on maksimi, mitä itse maksaisin. Ja itse en kyllä ystävältä ottaisi sitäkään - vieraalle myyminen on eri juttu.

Vierailija
10/12 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 10:25"]

[/quote]

Meillä syynä tähän ihan vain se, että haluttiin ostaa tietynlainen :) Valitettavasti ei sitten lapsi viihtynyt kun vähän aikaa ja oppi liikkumaan niin aikaisin, että jäi käyttämättä.. Kaikki muu on jännempää kun matolla makoilu..

ap

Vierailija
11/12 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan maksa yli puolta uuden hinnasta, eikä samaa hintaa käytetystä jolla saa jo uuden tarjouksesta.

Max hinta 40€, jos on joku todella haluttu ja erikoinen, muuten 20€.

Vierailija
12/12 |
30.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2013 klo 10:18"]

Tuo 20 euroa tuntuu lähinnä v*ttuilulta, oli kyseessä miten hyvä ystävä tahansa. Pyytäisin varmaan 40-50 euroa, MYÖS siltä ystävältä. Jos on liian kallis, niin hankkikoon muualta.

[/quote]

Ahneudella ei ole rajaa... Ette tunnu ymmärtävän, että kulutushyödykkeen hinta romahtaa sillä sekunnilla kun höyläät pankkikorttisi kassalla. Aika härskiä minusta pyytää ystävältä rahaa jostain tavarasta, jota ei itse enää tarvitse. Ei ystävistä kuulu hyötyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan