Miten vanhat lapset toivoo merkkivaatteita?
Ja ostatko ja jos ostat niin jaksatko kertoa minkä ikäiselle ja missäpäin suomea.
Täällä asutaan pikkupaikkakunnalla ja eskari poika pyytelee merkkivaatteita. Niitä näkyy täällä jo aika pienillä olevan ja pelkään kiusaamista ja itsetunto-ongelmia, jos en osta. En kyllä tahtoisi hirveästi hankkia. (Yhdet verkkarit sai ja oli tosi onnellinnen niistä). Mielipiteitä?
Kommentit (7)
Miten? No ne uhraa vuohen ja kirjottaa verellä seinään MERGGIVAATTEITA MUTSIIIIIIII
Mitä tarkoitetaan merkkivaatteilla? Adidasta vai Guccia? Jos adidasta niin ostelen, se ei mielestäni ole merkkivaate. Muutamista lastenvaatemerkeistä tykkään ja niitä ostelen mutta lapsella ei ole käsitystä merkeistä. Eskari-ikäinen täälläkin.
Siis miten ihmeessä eskari-ikäinen tietäisi mitään mistään merkkivaatteista??? Omani ei edes ymmärrä, että vaatteilla on joku merkki. Saattaa kyllä todeta, että mulla on samanlaiset housut kuin Petterillä (Adidakset), mutta siihen se jää. Tosin viime talvena H&M:n kääntöpaljettipaidat oli in ja sellaista pyysi. Ei siis tiettyä merkkiä, mutta tietynlaista vaatetta. Taisi olla ensimmäinen kerta, kun oli yhtään kiinnostunut siitä mitä on päällä.
Tarkoitan juuri Addidasta ym. Pojan eskari on samassa rakennuksessa kuin koulu., mikä ehkä vaikuttaa. En tiedä mistä merkkiinnostus lähti. Vuosi sitten sain ininää niistä verkkareista ja lapsi yritti aina laittaa niitä ostoskärryyn tai pyysi ostamaan mieluummin ne, jonkun tarpeellisen vaatteen sijasta, kunnes hellyin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitetaan merkkivaatteilla? Adidasta vai Guccia? Jos adidasta niin ostelen, se ei mielestäni ole merkkivaate. Muutamista lastenvaatemerkeistä tykkään ja niitä ostelen mutta lapsella ei ole käsitystä merkeistä. Eskari-ikäinen täälläkin.
Vai ei adidas ole merkkivaate. Aika moni on varmaan eri mieltä.
Meillä neljäsluokkalainen nyt ensimmäistä kertaa tahtoi juuri Adidaksen verkkarit..tähän asti on kelvannut mitä olen ostanut. Enkä kyllä eskarilaiselle vielä ostelis.
No meillä toivoi vasta kun meni yläkouluun 😀
Olen ostanut muutaman.