Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisin todella kiitollinen kaikista vinkeistä ja avusta!

Vierailija
29.10.2013 |

Olen luvannut lapselleni pitää hänen ystäväjoukolleen Halloween-juhlat. Lapset ovat iältään 3-6 -vuotiaita. En ole aikaisemmin uskaltanut järjestää edes synttäreitä, kun pelkään, että en osaa leikittää lapsia. Vieraita juhliin on nyt kutsutt 7 eli heitä on yhteensä 8. Mitä ihmeen leikkejä me voisimme yhdessä leikkiä?

Kiitos, jos autat!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan.

Vierailija
2/14 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lasten kanssa tarvitse kemuissa mitään leikkiä! Teet hienot kattaukset ja tarjottavat. Kivoja koristeluja jne. Laita joku "jännityskaivo", josta vieraat saavat onkia oman lahjansa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kaivo tai vastaava on hyvä idea. Samoin jäätelöbaari, josta voi "tilata" oman annoksen on toiminut meillä ja siinä on ohjelmaakin samassa. Täytyy muistaa myös, että lasten saapuminen, lahjojen avaaminen ja syöminen vievät oman aikansa eikä niitä kannata kiirehtiä. Onnittelulaulu ja kakun leikkaus on varmaan ainoa ohjelma, johon aikuista tarvitaan ohjaamaan. Muuten antaa lasten leikkiä ja keskittyy itse valvomaan taustalta. 

Vierailija
4/14 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä eivät ole synttärit vaan ihan vain halloween juhlat. siksi pelkään, että tekeminen loppuu.

ap

Vierailija
5/14 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja jos mahdollista, niin jätesäkeistä tunneli sinne "kaivolle" , olis jännää ja jäisi mieleen, eikä enempää ohjelmaa tarvisi

3

Vierailija
6/14 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain kummitushippaa pimeässä?

Vierailija
7/14 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/14 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muodostatte 2 joukkuetta. Varaat 6 paksua ja aika kestävää vessapaperirullaa.

3 kummallekkin joukkueelle.

Yksi joukkueen jäsen asettuu eteen ja toiset käärii sen vessapaperilla ympäri. Tehdään muumio. Otat ja katsot kumpi joukkue on nopeampi.

http://themommyproject.typepad.com/.a/6a0133f30ae399970b015436601830970c-500wi

Vierailija
9/14 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ikähaarukka niin suuri, ettei mitään kumitushippoja tai muumiohommia. Pienet säikkyy helposti ja isommatkaan välttämättä ymmärrä hommaa. Laittakaa joku "silmämunan-pilkkiminen" boolimaljan tapaisesta, sopii kaikille, eikä pelota

3

Vierailija
10/14 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
11/14 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 22:57"]

Mun mielestä ikähaarukka niin suuri, ettei mitään kumitushippoja tai muumiohommia. Pienet säikkyy helposti ja isommatkaan välttämättä ymmärrä hommaa. Laittakaa joku "silmämunan-pilkkiminen" boolimaljan tapaisesta, sopii kaikille, eikä pelota

3

[/quote]

Ei 3v osaa pelätä sitä, että vessapaperilla joku tehdään muumioksi!!

Siihen tarvitaan ihan omaa mielikuvaa ja 3v ei sellaista muumio asiaa tajua.

Vierailija
12/14 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
13/14 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 23:00"]

3

[/quote]

[/quote]

Niin, aivan. Voit olla hyvinkin oikeassa. Jos kuitenkin pienet näkee, että muilla on hauskaa. Ja varmasti pinimmät olisivat innoissaan riisumassa muumiota :) Hyvä idea oikeastaan! (en kyllä haluaisi olla siivoamassa ;))

3

Vierailija
14/14 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 23:05"]

[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 23:00"]

3

[/quote]

[/quote]

Niin, aivan. Voit olla hyvinkin oikeassa. Jos kuitenkin pienet näkee, että muilla on hauskaa. Ja varmasti pinimmät olisivat innoissaan riisumassa muumiota :) Hyvä idea oikeastaan! (en kyllä haluaisi olla siivoamassa ;))

3

[/quote]

Lapset osaa vallan mainiosti itse tuon siivota. Sehän on osa leikkiä :o), voi vaikka kilpailla, kumpi joukkue siivoaa nopeammin.