Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

eShish ja sähkörööki on kaksi eri asiaa.

Vierailija
29.10.2013 |

Mungolifen blogista kopsattu pätkä:

"Kommentistasi huokuu tietämättömyys asiasta. eShish ja sähkörööki on kaksi eri asiaa."

Voisko joku ystävällinen sielu kertoa, että mikä noiden ero oikeesti on?

Mä sähköröökin höyryttelijänä en ole mitään eroa hoksannut, paitsi että toista tituleerataan vesipiipuksi. Samanlaiset laitteet ja aineet molemmissa.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenmaailman vouhkauksiin ja hullutuksiin yksinkertaiset sopulireppanat haksahtavatkin. =( 

Aivan -rahat pois idiooteilta keinolla millä hyvänsä.

Vierailija
2/22 |
08.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin on kaksi täysin eri asiaa nuo eshisha ja sähkörööki. Eshishaa on kyllä ihan kiva tuprutella silloin tällöin mutta ainakin omalla kohdalla kun polttanut monta vuotta röökiä niin kyllä se sähkörööki on paras vaihtoehto, koska Eshishassa ei ole nikotiiniä ja sitä tupakkariippuvainen tarvitsee :P Mistä muuten saa ostettua helpoiten eshishaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään eroa.

Vierailija
4/22 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sähköröökin höyryttelijänä huomaan selvän eron:

eShish on rahat pois idiooteilta-kertakäyttökapine

Sähkötupakka taas on erittäin toimiva nikotiinikorvaus/alasajohoito, toisille myös puhtaasti tekninen näpertelyharrastus.

Vierailija
5/22 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa juu, muuten hinta taitaa olla erona. Tosin samaa tuotetta eri nimellä myydään puolet halvemmalla ja jos se ostaa tarvikkeina, niin hinnasta lähtee vielä ainakin puolet

Ap

Vierailija
6/22 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 21:50"]

Mä sähköröökin höyryttelijänä huomaan selvän eron:

eShish on rahat pois idiooteilta-kertakäyttökapine

Sähkötupakka taas on erittäin toimiva nikotiinikorvaus/alasajohoito, toisille myös puhtaasti tekninen näpertelyharrastus.

[/quote]Vähän samaan tulokseen mäkin pääsin just äsken :)

Tosin, saahan tuon halpaversionkin ihan erikseen tilattua.

Ap

Vierailija
7/22 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne kaksi keskustelua aiheesta on poistettu?

Vierailija
8/22 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On noilla itseasiassa eroa. Sähkötupakan avulla yritetään päästä tupakoinnista eroon, höyryn lisäksi siinä on myös nikotiinia, mitä eshishassa ei ole. Eshish on taas elektroninen vesipiippu. Sitten on vielä shisha, eli vesipiippu.

Vierailija
9/22 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 21:53"]

On noilla itseasiassa eroa. Sähkötupakan avulla yritetään päästä tupakoinnista eroon, höyryn lisäksi siinä on myös nikotiinia, mitä eshishassa ei ole. Eshish on taas elektroninen vesipiippu. Sitten on vielä shisha, eli vesipiippu.

[/quote]Sähkötupakkaa myydään nikotiinittomanakin (esin Tarjoustalo)

Ja esish nestettä saa nikotiinillisena myös.

Toi ei käy perusteluksi, sorry

Ap.

Vierailija
10/22 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 21:53"]

[/quote]

Voi olla nikotiinia tai voi olla olematta. Sähkötupakassa siis.

Mikä tuosta tekee enemmän vesipiipun kuin sähkötupakan atomisaattori tai kartomisaattori? Onko noin pienessä ja samannäköisessä kapineessa muka oikeasti joku vesi- ja ilmatila, minkä läpi se höyry imetään? Jos ei, miksi sitä sanotaan vesipiipuksi? Ja vaikka olisikin, onhan se nyt aivan naurettavan pieni, ei se mikään vesipiippu oikeasti ole. -3

Vierailija
11/22 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas kas, Vapelux itse tituleeraa tuota sähkötupakaksi :)

http://www.vapeluxnordic.com/infosivu/4/info-faq

Vierailija
12/22 |
29.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hih, siellä Vapeluxin suljetuilla sivuillakin eshishasta käytettiin nimeä sähkötupakka. Ei se siitä oikein muuksi muutu.

Vierailija
13/22 |
31.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin ihmettelen samaa. Miksi tästä aiheesta ei saa puhua? Olis kiva kuulla ylläpidon kommentit, että mikä tekee tästä aiheesta niin kielletyn....

Vierailija
14/22 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen tästä hieman pihalla, sähköröökissähän ei kaiketi ole makuja niin kuin eshishoissa. Eshishaa ei voi mitenkään ladata vaan on kertakäyttöinen. Uusi juttu mullekin nämä eshishat, ekana mulle tuli mieleen, että mitä järkeä kun siinähän ei ole nikotiinia. Mietin, että mitä aikuiset tollasesta muka saa. Sitten mieleeni tuli, että varmaan pikkuset tytöt esim. Ovat ihan in lööv mansikan makuisten savukoneiden kanssa. Tämän jälkeen huomasin lukuisat eshishan tupruttelukuvat blogeissa ja naureskelin, että onpa lapsellista. Ja nyt kaiken päätteeksi haluan itse ihan kokeilun vuoksi kokeilla, että mikä niissä niin viehättää. Otan myös seksyjä kuvia!

Vierailija
15/22 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköröökeihinkin saa makuja.

Sähköröökeissä ei ole pakko olla nikotiinia.
Sähköröökejäkin on kertakäyttöisiä.

Ei siis mitään eroa.

Vierailija
16/22 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2013 klo 16:50"]

Itsekin olen tästä hieman pihalla, sähköröökissähän ei kaiketi ole makuja niin kuin eshishoissa. Eshishaa ei voi mitenkään ladata vaan on kertakäyttöinen. Uusi juttu mullekin nämä eshishat, ekana mulle tuli mieleen, että mitä järkeä kun siinähän ei ole nikotiinia. Mietin, että mitä aikuiset tollasesta muka saa. Sitten mieleeni tuli, että varmaan pikkuset tytöt esim. Ovat ihan in lööv mansikan makuisten savukoneiden kanssa. Tämän jälkeen huomasin lukuisat eshishan tupruttelukuvat blogeissa ja naureskelin, että onpa lapsellista. Ja nyt kaiken päätteeksi haluan itse ihan kokeilun vuoksi kokeilla, että mikä niissä niin viehättää. Otan myös seksyjä kuvia!

[/quote]Sähköröökeistä löytyy makuvaihtoehtoja vielä paljon enemmän kuin nuo eshisha-maut. Myös eshisha nesteitä myydään erikseen joko nikotiinitomina ta nikotiinillisina. Ja eshishojakin saa ladattavina versioina, kuten sähköröökejä kertakäyttöisinä. Oikeesti noi on sama tuote, eri nimellä.

Vierailija
17/22 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos pitäisi kuvailla niin eShisha on nikotiiniton kertakäyttöinen ( ei uudelleen ladattava) yhdenlainen sähkötupakka/vesipiippu. Mitä merkitystä sillä on kumpi on virallinen nimi? Itse olen lopettanut tupakoinnin eshishoilla. käteen hyvin aidon tupakan kokonen ( se tapa, se tapa) nikotiinivapaa tuote. 

Hieman korniahan tuo esittely blogeissa tietysti on, mutta jos pitää

valta polttaako teinilissut eshishaa vai marlboroa niin....

Vierailija
18/22 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2013 klo 17:03"]

Siis jos pitäisi kuvailla niin eShisha on nikotiiniton kertakäyttöinen ( ei uudelleen ladattava) yhdenlainen sähkötupakka/vesipiippu. Mitä merkitystä sillä on kumpi on virallinen nimi? Itse olen lopettanut tupakoinnin eshishoilla. käteen hyvin aidon tupakan kokonen ( se tapa, se tapa) nikotiinivapaa tuote. 

[/quote]Se ero, että suuri osa noista Eshisha-pissiksistä haukkuu sähkötupakkaa ja kehuu ,miten eshishaa saa höyryttää missä vaan ja sähkötupakkaa ei. Tosiasiassa eshishaa koskee ihan samat säännöt, mitä muitakin sähkötupakoita, koska se on sähkötupakka.

Vierailija
19/22 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.11.2013 klo 17:03"]

[/quote]Mäkin olen höyrytellyt jo pidemmän aikaa, mutta mä tiedostan, että tuo öljyjen hengittäminen ei välttämättä ole pidemmän päälle ihan hyvä juttu. Moni noista bloggaajista hehkuttaa, miten siitä hengitetään vaan vesihöyryä ja se ei ole vaarallista. Mua häiritsee tuo väärän tiedon levittäminen ja varsinkin siksi, kun asioita ei ole otettu selvää.

Vierailija
20/22 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä edes kuvitellut että eshisha voisi poltella missä vain ( ravintolat yms)