Onnistutko juomaan kaakaota valkoisella lampaantaljalla rötväämättä sitä?
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Helposti pystyn rötväämään valkoisella lampaantaljalla, vaikka joisin kaakaota samalla.
Älä tule sotkemaan feikki-inttihöpinöilläsi.
Tää oli Karvasen 5 minuutin sketsi Putouksessa. Älä kopioi
Vierailija kirjoitti:
Tää oli Karvasen 5 minuutin sketsi Putouksessa. Älä kopioi
En katso telkkaa :D
Minulle rötvääminen tarkoittaa löhöilyä, makoilua tms. Eli eiköhän tuo onnistuisi myös valkoisella lampaantaljalla kaakaokupin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Minulle rötvääminen tarkoittaa löhöilyä, makoilua tms. Eli eiköhän tuo onnistuisi myös valkoisella lampaantaljalla kaakaokupin kanssa.
Se on savon murretta, joten voit poistaa sanan omasta sanavarastostasi.
Hauskinta tässä ketjussa on apn käsitys et omistaa sanan ja voi määrätä et kuka sitä käyttää ja mihin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tulisi pieneen mieleenkään poistaa. Olen ylpeä juuristani! (jotka tosin eivät ole savossa päinkään :D)
Vierailija kirjoitti:
Hauskinta tässä ketjussa on apn käsitys et omistaa sanan ja voi määrätä et kuka sitä käyttää ja mihin
Psykopaattiaviomieheni opetti, että niin voi tehdä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tulisi pieneen mieleenkään poistaa. Olen ylpeä juuristani! (jotka tosin eivät ole savossa päinkään :D)
Voi sinua raukkaa, otan osaa :(
En, en voi käyttää edes valkoisia vaatteita.
Valkoinen vaate menee minulla pilalle jos ei ensimmäisenä niin toisella käyttökerralla
Vierailija kirjoitti:
En, en voi käyttää edes valkoisia vaatteita.
Valkoinen vaate menee minulla pilalle jos ei ensimmäisenä niin toisella käyttökerralla
Vihdoinkin joku järkevä ilmestyi!
Helposti pystyn rötväämään valkoisella lampaantaljalla, vaikka joisin kaakaota samalla.