Onko hullua 37-vuotiaana vielä haaveilla vauvasta?!
Siinäpä se ongelma olikin. :) Isommat lapset on jo kouluikäisiä 7- ja 9-vuotiaita. Mutta jotenkin itsellä tunne, että vielä olisi ihanaa saada perheeseen yksi vauva. :) Mitenhän tuota jaksais aloittaa kaiken taas alusta? Onko kokemuksia? Jakakaa pliis niitä! :)
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 17:32"]
Siinäpä se ongelma olikin. :) Isommat lapset on jo kouluikäisiä 7- ja 9-vuotiaita. Mutta jotenkin itsellä tunne, että vielä olisi ihanaa saada perheeseen yksi vauva. :) Mitenhän tuota jaksais aloittaa kaiken taas alusta? Onko kokemuksia? Jakakaa pliis niitä! :)
[/quote]
Kyllä varmaan... Itse olen kans 37v ja viides lapsi olisi haaveissa/teon alla. Nuorin "jo" 9v. Mutta kummasti vauvaa kaipaa... vaan kuinkahan jaksaa?? Kyllä kai sitä.
Eipä ole hullua haaveilla vauvasta. Täällä ikää myös se 45 ja parin kk.n päästä synnytys ;) ja seiska olis tulos. Kolme jo aikusta muut sen alle.
Ei ole yhtään hullua, 10 vuoden päästä olisi. Itse olen 28-vuotias 6-vuotiaan äiti joka haaveilee saavansa uuden vauvan joskus sun ikäisenä, ainakaan alle kolmevitosena mulla ei vielä tule olemaan siihen mahdollisuutta :D