Sivut

Kommentit (83)

Vierailija

Kerran vuosia sitten jossain bileissä katoin jotain pariskuntaa, toisen kerran vähän myöhemmin pääsin kattomaan kun sen aikanen tyttöystävä sai naispuoliselta kaveriltaan suuhoidon. Toisella kerralla runkkasin itse vieressä.

• ylös 12
  • alas 0
Vierailija

Oltiin parikymppisinä miehen kaa laivalla samassa hytissä kaveripariskunnan kanssa ja herättiin keskellä yötä ääniin ja koko ylä/alasänkysysteemin tasaiseen heilumiseen. Eka ajatus unenpöpperössä oli että merellä myrskyää, mut hyvin pian hoksattiin että kaverit rakastelee yläpedillä. Kiihotti niin vietävästi. Heiluminen nopeutui ja me suudeltiin tauotta ja hipelöitiin toisiamme aivan kuumina. Mies rupesi jo siinä sovittelemaan itseään mun päälle, mut mä halusin ensin nähdä yläkerran loppuhuipennuksen. Liu'uin alta sen verran että pääsin kurkistamaan varovasti ylös. Siellä purtiin peittoa kun nainen sai. Mies ei pystynyt oleen täysin hiljaa ja murahti pikkaisen. Kun heiluminen oli loppunut ja kuului enää suukkoja, me alettiin vuorostamme keinuttaa vuodetta. Sama juttu, yritettiin olla mahdollisimman hiljaa siinä kyllä onnistumatta. En huomannut katsoivatko meitä, mutta ajatus siitä jotenkin kiihotti vaan lisää. Asiasta ei ole koskaan puhuttu mitään, mutta leveet hymyt oli kaikilla meillä seuraavana aamuna.

• ylös 37
  • alas 0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vuosia sitten eräs upea BBW rouva lähti jatkoille joilla sai takaapäin kaveriani. Itse runkkailin kaluani ja näytin näytöksestä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vuosia sitten eräs upea BBW rouva lähti jatkoille joilla sai takaapäin kaveriani. Itse runkkailin kaluani ja näytin näytöksestä.

Ollut upea näky. Kiitos kun kerroit.

MatkustajaPari 33&37

Vähän kun tuossa muutama viesti ylempänä, eli laivalla oltiin kaveripariskunnan kanssa ja naitiin omia puolisoitamme vierekkäisillä sängyillä. Vessan valo oli päällä ja ovi tietysti auki. Nämä toiset sen aloitti ja oma tyttöystävä ei ihan alkuun meinannut lämmetä. Alkuun mentiin peittojen ollessa jotenkuten päällä, mutta aika pian ne oli tieltä pois. Kiihottavinta omasta mielestä oli viimeisin asento, kun toiset pani lähärissä ja minä panin omaa muijaa takaapäin, siten että tämä toinen nainen näki hyvin koko homman. Pidin vain toisella kädellä muijaani kiinni, että toinen käsi ei peittäisi näkymää ja tietysti käänsin itseäni mahdollisimman viistoon, että näkyy liukuma kokonaisuudessaan. Hienoja aikoja. Nykyään nämä typykät on edelleen molempien puolisoita, vaimoja. Hyvin harvakseltaan nykyvuosina ollaan enään tekemisissä.

• ylös 29
  • alas 0
Vierailija

Sen enempää en jaksa tarinaa avata, mutta nuoria lapsettomia vielä oltiin. Samassa rakennuksessa oli muitakin mm vaimoni nuorempi sisko miehineen. He olivat nukkumassa yläkerrassa kun me saavuimme jostai baarista tänne. Panin vaimoani takaapäin, hän oli lattialla nojaten yläkroppansa sohvaa vasten. Kyseisessä huoneessa ei ollut valoa, mutta ovi oli raollaan ja valoa kajasti sitä kautta huoneeseen. Ulkona oli pimeetä ja ikkunaan heijastui valoa joka tuli raollaan olevasta ovesta. Huomasin jossain kohtaa, että ikkunasta peilasi jonkun hahmo, siis sieltä takana olevasta huoneesta. Katsoja ei itse tajunnut näkyvänsä ilkunasta tietenkään, koska ovi ei ollut kokonaan auki ja ei kait tajunnut sitä. Tunnistin sen olevan vaimoni sisko, oikea siveyden sipuli, vaikkakin super kaunis. Innostuin ja nousin reisieni varaa, silleen että oma yläkroppani nojasi vaimon selkään (joku nimikin tällä on) ja työntelin niin pitkiä ja syviä työntöjä kun mahdollista ja lisä buustia antoi tietysti vaimon kiljahtelu ja pyynnöt, että ei niin syvään. Loppu huipennuksena samasta asennosta roiskasin ikään kuin pillun päälle ja työnnyin takaisin sisään. Siinä vaiheessa katosi hahmo. Ihan selvinpäin en itsekkään olli, mutta epäilisin, että vajaa 5min ehti katselemaan.
Tämä muisto on oikeastaan ainoa, jos pitää runkata niin sanottua mielikuvitusta käyttäen. Jaksaa kiihottaa minua edelleen, vaikka aikaa on mennyt noin 13.v silloin olin itse 26 ja vaimo 22.
Koskaan en ole hänelle kertonut, että meitä katseltiin.

• ylös 14
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sen enempää en jaksa tarinaa avata, mutta nuoria lapsettomia vielä oltiin. Samassa rakennuksessa oli muitakin mm vaimoni nuorempi sisko miehineen. He olivat nukkumassa yläkerrassa kun me saavuimme jostai baarista tänne. Panin vaimoani takaapäin, hän oli lattialla nojaten yläkroppansa sohvaa vasten. Kyseisessä huoneessa ei ollut valoa, mutta ovi oli raollaan ja valoa kajasti sitä kautta huoneeseen. Ulkona oli pimeetä ja ikkunaan heijastui valoa joka tuli raollaan olevasta ovesta. Huomasin jossain kohtaa, että ikkunasta peilasi jonkun hahmo, siis sieltä takana olevasta huoneesta. Katsoja ei itse tajunnut näkyvänsä ilkunasta tietenkään, koska ovi ei ollut kokonaan auki ja ei kait tajunnut sitä. Tunnistin sen olevan vaimoni sisko, oikea siveyden sipuli, vaikkakin super kaunis. Innostuin ja nousin reisieni varaa, silleen että oma yläkroppani nojasi vaimon selkään (joku nimikin tällä on) ja työntelin niin pitkiä ja syviä työntöjä kun mahdollista ja lisä buustia antoi tietysti vaimon kiljahtelu ja pyynnöt, että ei niin syvään. Loppu huipennuksena samasta asennosta roiskasin ikään kuin pillun päälle ja työnnyin takaisin sisään. Siinä vaiheessa katosi hahmo. Ihan selvinpäin en itsekkään olli, mutta epäilisin, että vajaa 5min ehti katselemaan.
Tämä muisto on oikeastaan ainoa, jos pitää runkata niin sanottua mielikuvitusta käyttäen. Jaksaa kiihottaa minua edelleen, vaikka aikaa on mennyt noin 13.v silloin olin itse 26 ja vaimo 22.
Koskaan en ole hänelle kertonut, että meitä katseltiin.

Eiköhän tuo avaaminen hyvin riitä

Vierailija

Useampanakin Juhannuksena olen saanut seurata vierestä (kännistä) panemista. Ei se aina ole niin erityisen kiihottavaa katseltavaa.

• ylös 10
  • alas 1
Vierailija

Katselen mielelläni seksibileissä kun toiset harrastavat seksiä. Seuraava kerta on nyt la:na gang bangissä Villi-Iralla.  Mutta siinä illassa en kyllä tyydy vain katselemaan. Odotan useita miehiä ;)

Vierailija

Sääksmäen kallioilla (puolivirallinen nudepaikka) näin kesällä kun nainen otti mieheltä suihin ja samalla toinen mies runkkasi häntä takaapäin.

Vierailija

Kerran kaverini kaksion tupareissa oli väkeä pilvin pimein. Olohuoneeseen jäi osa porukasta lattialle patjoille nukkumaan. Heräsin kun ihan vieressäni nuori ihana tyttö ratsasti yhden vieraista päällä. Hän huomasi minun olevan hereillä eikä yhtään vaivaantunut tästä. No en minäkään vaan otin peiton pois päältäni ja laskin alushousuni alas ja aloin runkkaamaan. Työttö kiihoittui näkemästään ja oli ihana runkata hänen katsellessaan. Aamuyöstä samainen tyttö tuli myös minun päälleni...oi poijaat sitä nuoruutta.

• ylös 30
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sääksmäen kallioilla (puolivirallinen nudepaikka) näin kesällä kun nainen otti mieheltä suihin ja samalla toinen mies runkkasi häntä takaapäin.

Siis mies miestä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Katselen mielelläni seksibileissä kun toiset harrastavat seksiä. Seuraava kerta on nyt la:na gang bangissä Villi-Iralla.  Mutta siinä illassa en kyllä tyydy vain katselemaan. Odotan useita miehiä ;)

Oletko käynyt usein?

Vierailija

Tämä tapahtui etelä-Ranskassa. Varattiin avokin kanssa hotellihuone netin kautta joskus 2000 luvun puolessavälissä. Siihen aikaan ei ollut tarjolla niin hyviä kuvia, mutta olimme tyytyväisiä valintaan kun pääsimme paikalle pienehkölle paikkakunnalle. Tavarat mukaan ja kirjautumisten jälkeen kohti huonetta, jossa kuului pientä kimeää voihkimista. Epäilinkin avokille onkohan tv jäänyt auki, mutta ei ollut. Ääni tuli parvekkeelta, missä henkilökunnan uniformuihin pukeutunut nuoripari makasi Badenbadenin tapaisella tuolilla (semmoinen aurinkotuoli jonka saa kaadettua makuuasentoon). Tyttö ynisi alla silmät kiinni, hame vyötäröllä, sukkikset nilkoissa ja kiharapäisen pojan takapuoli liikkui nopeasti paljaana jalkojen välissä. Jäimme miehen kanssa silmät pyöreinä ja mykkinä tuijottamaan ikkunaan. Kumpikaan ei osannut sanoa yhtään mitään. Muutama pusu vaihdettiin ja katseltiin hiljaa 'näytös' loppuun saakka ja tyttö sitten kietoutuessaan poikaan orgasmin jälkeen lopulta huomasi meidät. Heille tuli kovin kiire nousta ja korjailla vaatetustaan. Kovasti pahoittelivat käytöstään ja selittelivät jotenkin, että kuvittelivat ettei huoneessa ollut varausta. Pyysivät ettemme kantelisi heistä pomolle, koska molemmat oli kuulemma vasta hiljan aloittaneet töissä paikassa. Yritimme rauhoitella paniikkeeraavaa paria vähän silmää iskien toisillemme. Nuoret poistuivat nopeasti huoneesta ja me kaaduimme suoraan sängylle pussailemaan lisää. 

• ylös 20
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Oletko käynyt usein?

Oli aika yleisluonteinen tarina, mutta tarkenna ihmeessä. Missä kaupungissa, minkä nimisessä hotellissa, mikä oli huoneen numero?

Vierailija

Yhen ainoan kerran. Yllätin mua pari vuotta vanhemman isosiskon ja sen poikaystävän panemasta yläasteella kaukalon takana. Olin ite seiskalla ja etsin häntä koska olin lähössä kotiin ja halusin sen mukaan. Säikäytin ne kunnolla. Jälkeenpäin ajatellen ehkä huonosti tehty mutta sillon se huvitti. Sillä pojalla oli valtava kulli seisokissa jota se yritti piilotella mikä jäi kieltämättä kyl mieleen eniten tosta. Ei tullut mitään traumoja kun itekin seukkailin jo yhden pojan kans vaikka ei vielä seksiä harrastettukkaan.

Vierailija

Minulla oli hieman häpeä kyllä tapana nuorempana teininä tirkistellä isosiskoani ja hänen silloista poikakaveriaan puuhissa ja onnistuin siinä vielä useammankin kerran. Meidän kotona oli isompi pesu- ja pyykkihuone, jossa he usein nuolivat ja hyväilivät. Saunan lasiovesta näkyi myös yllättävän hyvin läpi. Varsinkin kun leveällä ylälauteella rakasteleva pari ei ottanut kovia löylyjä heitä oli kiva seurata. Se "harrastus" loppui siihen kun jäin kiinni ja kyllä nolotti. Siihen asti vain kiihotti katsella.

• ylös 12
  • alas 1
Vierailija

Olin lukioaikoinani vaihtarina Usa:ssa ja keräilin vapaa-ajallani pulloja tienvarsilta ajatuksella, että vien ne sitten palautukseen. Olin saanut jätesäkin täyteen kunnes selvisi, ettei Kansasissa maaseudulla ollutkaan palautussysteemiä moiselle jätteelle, ei ainakaan silloin 90-luvun lopussa, josta olisi saanut rahaa. Anyways tämä taustoituksena sille, miksi talsin pitkin kylää, joskus aika myöhäänkin illalla. Yhdellä ns. keikallani tapasin ojanpenkalla vähän syrjempänä pääteiltä nuoren pojan ja tytön, jotka tunnistin sikäläisen kouluni ylemmän luokan tyypeiksi. He siinä nylkyttivät housut ja kengät pois lähetyssaarnaajassa minkä ehtivät ja poika laukesi välillä ennen kuin alkoi toinen erä heti perään yhtä kiihkeänä. Mietin vain n. 15 metrin päässä kyykyssä hiljaa tapahtumia seuraten, kyllä on kuumaa kun pitää alkaa tollaisessa paikassa ja tottakai kostuin. Heidän toisen orgasmin jälkeen horjahdin vähän ja paljastuin samassa. Näytti siltä, että jätkällä potenssia olisi ollut vielä jatkaa kun selvästi hankalaa oli saada seisokkia mahtumaan housuihin. Likka oli paljon nopeampi pukeutumisessaan. Excuse me:t vaan siihen ja pari juoksi jonkun matkaa metsäpolkua pyörilleen ja ajoivat pois. Mä jatkoin pullojen keräilyä muina naisina hämmästellen mitä tuli nähtyä.

Vierailija

Lähdin kotoa aikaisin aamulla lenkille kävellen niin kuin aina tutun päiväkodin ohi. Kello oli puoli viiden maissa ja ihmettelin ketä leikkikentällä oli siihen aikaan. Mentyäni vähän lähemmäs katsomaan selvisi että tuntematon nuoripari makasi ison liukumäen alla tosi huonossa näkösuojassa. Tyttö ynisi ja yritti levitellä jalkojaan minkä pystyi ja poika nussi päältä kovasti keskittyneenä touhuun. Varmasti näkyivät kamerassakin. En pystynyt lähteä sillä yllättävä näky kiihotti niin ja jäin katsomaan kyykäten aidan takana. Näin pojan rajun loppukirin ja kuulin ihanan nautinnon karjahduksen jota hän ei onneksi pystynyt hillitsemään. Näin tytön kietovan jalkansa tämän ympäri ja parin jäävän vielä makaamaan katsellen samalla levottomasti ympärilleen. Ketään ei näkynyt ja hipaisin siinä kyykyssä klittaa ja laukesin heti. Olin kaatua selälleen mutta jotenkin sain pidettyä itseni kasassa. Mieletön tunne ja vähän hävettikin tirkistellä ja laueta noin mutta toisaalta loppulenkki ja päivä sujui kuin tanssi. Orgasmi rentoutti todella.

• ylös 12
  • alas 1
Vierailija

Treffipalstalla pari haki isoaseista miestä. Vastasin ja tapasimme Hertsikassa huoltoasemalla. Sieltä menimme heidän kotiinsa ja naitiin vaimon kanssa tovi eri asennoissa miehen katsellessa. Sitten mies pääsi jälkiliukkaille ja katselin vierestä. Se kestikin melko kauan ja sain stondiksen katsellessa. Kun he olivat lopettaneet pistin uuden kondomin ja vaimo hyppäsi satulaan. Sitä ratsastusta en unohda koskaan. Kondomi vei tuntoa niin paljon, että hän sai orkun toisensa jälkeen ennen kuin sai minut laukeamaan. Nainen lysähti päälleni. Mies tumputti vieressä ja ruiski spermat vaimonsa selkään lopuksi. Kumma kyllä, uusintaa ei tullut. Mies otti kuvia ja vaimo lähetti niitä minulle.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.