Täytän huomenna 47v
Eipä ole ketään kuka sitä juhlisi kanssani mutta ei siinä mitään.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä juttu, mutta en minäkään muista mitään 47-vuotissyntymäpäivästäni, vaikka on paljon kavereita. Taisi olla joku ankea tiistaipäivä pari vuotta sitten. Viisikymppiset ensi vuonna onkin sitten toinen juttu ja siihen sinullakin on aikaa panostaa.
Eipä mun 50v varmaan kannata juhlia pitää. Kun ei ole ystäviä eikä kukaan sukulainen välitä, niin täytyy keksiä jotain sellaista, mitä voi yksin tehdä.
Hali sulle! Mulla oli sama tilanne joitakin vuosia sitten.
Täytin 3 kuukautta sitten.
Syötiin vaimon ja lasten kanssa pakastekakku.
Lyhyestä virsi kaunis tai jotakin.
Eivät edes veljeni muistaneet onnitella. Toisaalta enpä syntymäpäivääni pidä julkisena edes missään somessa.
Täytin viime kuussa 47 ja en juhlinut, pari kaveria onnitteli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otan osaa.
Miksi? Ei tämä ole lainkaan paha ikä.
Heh, tällaista tänään. Ei siitä ole montaa päivää, kun teit avauksen, että kaltaisesi vanha ruma nainen ei saa miestä enää mistään ja aika usein olet kysellyt, kuinka kauan ihmisen oikein pitää jaksaa elää, kun se elämä ei ole ruusuista. Kiva tietty, että tänään on parempi mieliala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otan osaa.
Miksi? Ei tämä ole lainkaan paha ikä.
Heh, tällaista tänään. Ei siitä ole montaa päivää, kun teit avauksen, että kaltaisesi vanha ruma nainen ei saa miestä enää mistään ja aika usein olet kysellyt, kuinka kauan ihmisen oikein pitää jaksaa elää, kun se elämä ei ole ruusuista. Kiva tietty, että tänään on parempi mieliala.
Niin, tottahan se on etten miestä saa mutta mitäpä väliä sillä on ja kun on tumarkin kohtaukset plus kaikki säryt päällä, niin ei tietenkään mun elämä mitään helppoa ole mutta pakkohan se on jaksaa. ap
Mulla tulee ihan just 50 täyteen enkä aio asiaa millään lailla edes huomioida. Ikääntyminen on lähinnä surullinen asia eikä mikään juhlan aihe.
Onneksi olkoon Ap. Herää aamulla iloisin mielin :)
Onnea! Sinäkin olet neitsyt horoskoopissa? Mulla sunnuntaina synttärit, täytän paria vuotta vähemmän. Mutta perässä tullaan...
Minkälaista on tuon ikäisenä? Pystyisitkö yhdyntään 1-2 kertaa viikossa?
Vaimoni on 47 ja hän on maailman seksikkäin.
Vierailija kirjoitti:
Minkälaista on tuon ikäisenä? Pystyisitkö yhdyntään 1-2 kertaa viikossa?
Oikein hyvin, vaikka joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä juttu, mutta en minäkään muista mitään 47-vuotissyntymäpäivästäni, vaikka on paljon kavereita. Taisi olla joku ankea tiistaipäivä pari vuotta sitten. Viisikymppiset ensi vuonna onkin sitten toinen juttu ja siihen sinullakin on aikaa panostaa.
Eipä mun 50v varmaan kannata juhlia pitää. Kun ei ole ystäviä eikä kukaan sukulainen välitä, niin täytyy keksiä jotain sellaista, mitä voi yksin tehdä.
Mitäs jos otat nyt tavoitteeksi, että 50 v. juhlia vietät kaverin kanssa? Siis et edes kuvittele, että olisit silloin yksin, vaan päätät jo. Suunnittele jo, mitä kaikkea kivaa kaverin tai miksei parinkin kanssa voisi tehdä? Sitten alat ohjaamaan elämääsi siihen suuntaan, että tuo ajattelemasi asian on mahdollista toteutua. Eli alat hakeutumaan tilanteisiin, jossa niitä kavereita voisi tavata. Esim. joku kiva kurssi tai harrastus, tai lähdet vapaaehtoistyöhön tai muuhun järjestötoimintaan mukaan. Usko tai älä, uskon että näillä eväillä saat vielä ihanat 50 v. juhlat. Tsemppiä, elämä yllättää välillä tosi kivastikin! Ja paljon onnea!
Onnee huomisena! Minäkin täytän kohta pian 47, tuntuu nuorelta olo.
Häppi böyfdei tuu juu! Bu bubbiduu!