Nyt on pyykit hoidettu, imuroitu ja sukkalaatikot käyty läpi
Kohta laitan pannaritaikinan uuniin jotta muksut saa välipalaa kun kotiutuvat n.1h kuluttua.
Kommentit (7)
Ja mä olen kaikkea edellistä + maalannut seinät ja tehnyt jouluruoat valmiiksi. Enkö ookin tehokas, saanko mitallin?
Ai, olinko näissä jotain kehumista? Tavallisia kotihommia kun kotona on. En mä ainakaan jaksa hengailla päivät pitkät.
Luin ..., imuroitu ja SUKLAAlaatikot... Varmaan johtuu siitä että itse olen keskittynyt tänään vain jäätelöön ja laiskotteluun joka kohta loppuu kun lapsi suoriutuu kotiin.
Aamulla herätin perheen (2 alakouluikäistä lasta), lähdin koiran kanssa lenkille, tulin lenkiltä ja lähetin lapset kouluun (lapset syövät aamiaisen lenkin aikana, samoin pukevat, vaatteet on katsottu yhdessä edellisenä iltana).
Laitoin itseni kuntoon ja lähdin töihin. Töissä kiireinen päivä, sieltä kaupan kautta kotiin. Ostokset jääkaappiin ja koira lenkille, seuraavaksi sitten ohjelmassa ruuanlaittoa (ainekset vuokaan ja ruoka uuniin), siivousta, koneellinen pyykkiä pyörimään, keittiön siivousta (en ehtinyt aamulla).
Nyt hetki kahvikupin kanssa koneen äärellä, sitten pyykit kuivumaan, kuopuksella koe huomenna joten ohjelmassa myös koealueen kuulustelua. Sitten syödään yhdessä ja vietetään hetki aikaa yhdessä. Sitten iltatoimet, koira lenkille ja minä väännän lasten mentyä nukkumaan vielä hetken töitä koneella. Onneksi tänään ei ole kummallakaan lapsella harrastuksia.
Aamulla kello soi 6.15, sama alkaa alusta :)
terveisin uraa tekevä totaali-yh
Luin kanssa, että SUKLAAlaatikot on tyhjennetty. Taidan mennä tyhjentämään omat suklaalaatikot.
Komppi.
Täällä kolmas joka menee katteleen suklaalaatikoitaan tyhjennettäviksi ;)
[quote author="Vierailija" time="29.10.2013 klo 16:46"]
Luin kanssa, että SUKLAAlaatikot on tyhjennetty. Taidan mennä tyhjentämään omat suklaalaatikot.
[/quote]
Kiva. Mä olen joogannut, tehnyt ruuan, ulkoillut ja leikkinyt nuorimmaisen kanssa, tyhjentänyt pyykkitelineen ja täyttänyt sen samoin kuin astarin, mopannut, hakenut esikoisen kerhosta (kaveri lähti mukaan ja leikkivät keskenään). Nyt en uskalla aloittaa mitään kun huonosti nukkuva nuorimmaiseni on päiväunilla. Pelkään, että jos aloitan niin kiekaisee samantien ja mun pitää harmilliesti jättää hommat kesken (siksi roikun täällä). Kerran olen käynyt vatkaamassa kärryjä.