Kun olet mennyt miehen asuntoon ensimmäistä kertaa, niin mitkä on ollut pahimmat turn offit?
Yhdellä miehellä oli hyllyt täynnä palapelejä ja lautapelejä. Ja ei siis mitään tavallisia lautapelejä kuten Monopoly ja Alias, vaan ne oli jotain outoja fantasia- ja scifilautapelejä. Ja sit siellä hyllyssä oli vielä jotain miehen itse maalaamia sotaukkoja, jotka oli ilmeisesti myös tarkoitettu pelaamiseen. Siis aikuisella, melkein kolmekymppisellä miehellä! Loppui kyllä kiinnostus mieheen tuon vierailun jälkeen :D
Kommentit (1842)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Lisäksi vaikkei liity asuntoon, en ymmärrä aikuisia miehiä joilla ei ole autoa. Vielä pahempaa jos sanovat etteivät ole ajaneetkaan autoa tyyliin yli 10 vuoteen."
Minä en ole ajanut 20 vuoteen. Olen asunut kahdessa kaupungissa keskustan alueella ja työmatkakin on ollut aina melko lyhyt. En ole tarvinnut edes julkisia kulkuneuvoja viimeiseen 15 vuoteen. Miksi hankkisin auton joka on tosi kallis ylläpidettävä, jos minä en sitä tarvitse. Olen normituloinen ja kiva on käydä vuosittain esimerkiksi ulkomaan matkalla. Yksin eläminen on kallista kun kaikesta pitää vastata itse, ei voi ostaa ja laittaa asioita muiden takia. Jos olisi halpa auto niin tuskinpa sekään keräisi ihastusta naisilta. Nykyisin kun ilmastoasiat ovat ajankohtaisia niin on hyvä ajatella asioita siltäkin kannalta, edes joissakin asioissa.
Minäkin asun keskustassa, ei mitään järkeä pitää autoa. Ei minulla ole treffailu koskaan siihen kaatunut, mutta nainen kyllä kysyy aina että onhan minulla kortti kuitenkin. No on, on. En tiedä tulisiko hylky heti jos ei olisi. Se nyt vaan on naisilla jotenkin päässä, joku ikiaikainen arkkityyppi että mies ajaa autoa, prönn prönn :D
Ajokortti kuuluu yleissivistykseen. En ole nuoruuden jälkeen seurustellut miehen kanssa jolla ei korttia olisi. En seurustelisi myöskään Helsingissä, se on liian kaukana vierailuja ajatellen, enä koskaan muuttaisi sinne.
Yleissivistykseen? Enpä tiedä, ei se nyt kuitenkaan ole mikään muu kuin lupa kuljettaa tietynlaista ajoneuvoa. Kaikki eivät sellaista tarvitse ja arvomaailmakin on nykyään sen osalta vähän muuttunut, ekologia ja muu sellainen. Ja en minäkään Helsingistä puhunut.
Juu, olisin ilman autoa mutta työmatkoille pakko olla. Talvella ei tulisi kaksipyöräiselläkään toimeen.
Vierailija kirjoitti:
Huono valaistus, itse tehdyt ”taideteokset” seinillä. Siis ei olisi ongelma jos ne olisivat oikeasti hienoja eikä jotain alakoulutyylisiä kartongille liimattuja lehtiä yms.
Et sentään joutunut kuuntelemaan esitystä siitä, mitä ne ovat ja esittävät sekä esittämään oman mielipiteeni. Kerran jouduin tällaiseen tilanteeseen erään naisen kanssa. Hän oli maalannut vesiväreillä viivoja ja halusi että niitä analysoidaan. Ei siis ollut mikään taiteilija. Muuten kyllä ihan kiva ihminen, mutta tuo oli todella outoa, kun se tapahtui ensimmäisellä tapaamiskerralla.
Vierailija kirjoitti:
Aikuisella yli 40v miehellä ylipäänsä pelkkä yksiö,
-Tiedätkö miten kallista asuminen on esim pääkaupunkiseudulla nykyisin? Kaikilla ei ole perintöä eikä omaisuutta. Normaali kuukausipalkka ei riitä edes oman yksiön ostoon. Sille ei voi mitään.
Yksiön Helsingin ydinkeskustasta voi ostaa, kun maksaa 250 - 300 000 €. Vähän keskustaa syrjemmältä 200 000 €.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sänky, tyynyt, peitot ja vuodevaatteet kymmenen vuotta sitten päättyneen avioliiton ajoilta.
Taikka äidiltä/siskolta!
Jos äiti väenvängällä tuo jotain sisustustavaraa, niin pitäisikö se sitten käännyttää ovella ja sanoa että mun kämppään et noita tuo? Mikä toimisi hyvänä perusteluna?
M/40
Juuri tämä. Naiset kuvittelevat että mies on väkisin vaatinut äitinsä tekemään ruokaa ja siivoamaan asunnon vaikka ne itse välttämättä haluavat tehdä tuota.
Ei, emme kuvittele mitään. Sillä ei ole yhtään mitään väliä miksi aikuista miestä hoivataan kuin pikkulasta. Väliä on vain sillä miten nopeasti pääsee pois tuollaisen lähettyviltä.
Aivan uskomatonta että luulet tuolla "itse se haluaa"-selityksellä kuittaavasi koko asian.
Ilmeisesti asuntomurtokin on asukkaan vika...
krav maga kirjoitti:
Heti sisään päästyämme mies alkoi räplätä ulko-ovea turvalukkoon. Ajattelin että nyt on paras tilaisuuteni hänen ollessa vielä selin ja otin häneltä älyn pois, sain lukon auki ja juoksin rappukäytävään. Mies kähisi lattialla maatessaan perääni: "Ei onnistunut tällä kertaa." Ei ottanut enää koskaan yhteyttä vaikka tiesi mm. facebookkini ja puhelinnumeroni.
Hakkasit syyttömän miehen ja nyt ylpeilet sillä täällä?!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös naisen tehtävä ole panna paikat kuntoon? Vai mitä nainen on ajatellut siellä tehdä? Nostaa jalat pöydälle ja nauttia silmää miellyttävästä interiööristä ja imuroivat miehen katselusta?
Kun menee MIEHEN asuntoon? No ei. Jos taas yhteinen niin molemmat osallistuu.
Niin että miehen asunnossa nainen ei tee kotitöitä, ei osallistu niiden tekemiseen eikä hanki miehelle yhtäkään sisustuselementtiä, koska MIEHEN asunto? Oletan, ettei mies myöskään tuo edes kukkia naiselle tai korjaa, kasaa tms. mitään, koska NAISEN asunto. Taitaa olla parisuhteen kehittymisen kannalta aikalailla sama meneekö sinne asuntoon vai ei.
Tää on kyllä jännä juttu nää miesten ja naisten työt.
Miehet olettaa, että naisille on ok tarjota päivittäinen ylläpito ruoanlaiton, pyykkäyksen ja siivouksen merkeissä siitä, että mies välillä vaihtaa lampun tai tuo kukkia???
Käykö se, että silloin kun tulee kukkia, pestään vaikka koneellinen pyykkiä? Tai huonekalun kasaamisen palkkioksi tulee sitten se makaronilaatikko?
miten helvetissä kukaan enää kehtaa näin olettaa?
Jos ei ole parisuhteessa valmis toisen eteen tekemään ja uhrautumaankin, niin turha sitä on parisuhteesta haaveilla ja sinne miehen asuntoon ängetä. OIkeastiko joku nainen haaveilee parisuhteessa, jossa molemmat imuroivat yhtä paljon, vaihtavat autoon kumpainenkin vuoroin renkaat jne.? Ettei synny riitaa edes siitä, että toinen voisi olla enemmän omimmillaan tehdessään jonkin kotityön kuin toinen? Siitä kai lähdetään, että odotuksena on, että kumpikin tekee kaikkea tason yhtä paljon? Ja jos ei mies halua kukkia, niin turha niitä on naisenkaan odottaa tai kotiin kärrätä odottaen, että mies niihin mukautuu?
Jos ihan tuttavuuden alussa mies kutsuu kotiinsa, esittelee, että katsos kun täällä on sotkuista ja sanoo, että sinähän voit näppäränä siivota täällä, niin mitään parisuhdetta ei tule. Tuo kertoo vain sen, että mies on joko todella laiska tai ei osaa. Itse en halua olla puolisolle äitinä, joka joutuu opettamaan arkiaskareita.
Minä en ole koskaan ehdotellut että nainen siivoaisi, mutta niin on käynyt että nainen on itse ruvennut toimeen vaikka vastustelin. Kaipa se on niin, että sitten jos itse mies kiinnostaa tarpeeksi paljon, niin nainen päättää että tulen tässä paikassa oleskelemaan, joten parempi laittaa se oman siisteystasoni mukaiseksi.
Osaavat ne naisetkin. Eräs ei ollut pessyt vessaa varmaan useampaan vuoteen ja väliseinässä oli reikä. Itse vessa oli 70-luvun ulkoasussa ja lattia niin tahmea, että sukat tarttuivat. Ulkonäöstä ei voinut mitenkään päätellä kämpän ulkonäköä. Siivottomampaa asuntoa en ole montaa kertaa nähnyt elämässäni, vaikka monenlaisissa kämpissä tullut käytyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sänky, tyynyt, peitot ja vuodevaatteet kymmenen vuotta sitten päättyneen avioliiton ajoilta.
Taikka äidiltä/siskolta!
Jos äiti väenvängällä tuo jotain sisustustavaraa, niin pitäisikö se sitten käännyttää ovella ja sanoa että mun kämppään et noita tuo? Mikä toimisi hyvänä perusteluna?
M/40
Juuri tämä. Naiset kuvittelevat että mies on väkisin vaatinut äitinsä tekemään ruokaa ja siivoamaan asunnon vaikka ne itse välttämättä haluavat tehdä tuota.
Ei, emme kuvittele mitään. Sillä ei ole yhtään mitään väliä miksi aikuista miestä hoivataan kuin pikkulasta. Väliä on vain sillä miten nopeasti pääsee pois tuollaisen lähettyviltä.
Aivan uskomatonta että luulet tuolla "itse se haluaa"-selityksellä kuittaavasi koko asian.
Ilmeisesti asuntomurtokin on asukkaan vika...
Mitä IHMETTÄ selität?
Vierailija kirjoitti:
Osaavat ne naisetkin. Eräs ei ollut pessyt vessaa varmaan useampaan vuoteen ja väliseinässä oli reikä. Itse vessa oli 70-luvun ulkoasussa ja lattia niin tahmea, että sukat tarttuivat. Ulkonäöstä ei voinut mitenkään päätellä kämpän ulkonäköä. Siivottomampaa asuntoa en ole montaa kertaa nähnyt elämässäni, vaikka monenlaisissa kämpissä tullut käytyä.
Täällä on erikseen ketju naisista.
Alaikäinen pikkuveli p*ripäissään pyörimässä ympäri kämppää, tyrkyttämässä minullekin pillereitään. Kyläilyreissuuni asunnossa sisältyi myös sosiaaliviranomaisten vierailu, itse tosin pysyttelin sen aikaa eri huoneessa. Ei mennyt kauaa kun huomasin myös että kämpässä lojuu naisten tavaroita ja yöpöydällä mm dildo, niistä kysyessäni tuli ilmi että mies on varattu. Eipä ole tuon jälkeen tarvinnut lähteä tuntemattomien miesten mukaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muhvi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä "miehet", jotka kuvittelevat kai ettei naiset syö eikä kakkaa. Nätimmin sanoen he, jotka eivät osaa toimia isäntinä, eli ole varanneet kumppanilleen oikeastaan mitään syötävää vaikka jopa jatkuvasti itse olisi täysihoidossa naisensa luona. Mistään kenenkään hyväksikäytöstä en puhu tässä.
samaa kastia roskiksen puute vessassa ja puhtaiden käsipyyhkeiden puuttuminen
Miehet eivät tarvitse roskista vessassa, joten miksi sinkkumiehellä olisi sellainen. Jos alkaisit viettää hänen asunnollaan enemmän aikaa niin sellaisen saa muutamalla eurolla ja ongelma olisi ratkaistu.
Mihin sinkkumiehet laittavat wc-paperin hylsyt? Pumpulipuikot? Tyhjät hammastahnatuubit?
Keittiön roskikseen. Wc-paperirullat mielellään pahvinkeräysastiaan.
Miksi vessassa ei voi olla roskista, mihin ne saa heti pois käsistä? Minulla on keittiössä, vessassa ja työpöydän alla. Paljon helpompaa kuin lähteä viemään joka pikkuroska erikseen yhteen paikkaan. Tosi epäkäytännöllistä. Mutta siksi kai sinkkumiesten kämpät lainehtivat roskia, kun ei tule vietyä sinne keittiöön.
Vähemmän haittaa on kyllä pitää vain yhtä roskista, se tulee tyhjennettyä useammin ja on yksi astia vähemmän mitä pestä. Aika kauan vessassa saisi samat tyhjät hammastahna ja dödöpurkit pyöriä ennenkun se roskis tarvitsisi tyhjentää.
Voi sinne sitten naisen tullen sen roskiksen ostaa, tosin oletan että nainen omillaan asuessaan ehkä omistaa roskiksen jo valmiiksi niin kaiketi yhteiseen vessaan nainen voi sen oman roskiksensa halutessaan tuoda?
Eihän kuivien roskien roskista pestä tarvitse, eikä tyhjentääkään usein. Siinähän se idea on. Mutta oliko tuossa siis tarkoitus säästää se roskiksen hinta :D Oli nyt miten oli, minusta on ihan peruskohteliaisuutta hankkia se roskis jos naisvieraita käy. Jo ennen kuin suhde on edennyt siihen että yhteen muutosta puhutaan.
Mikä sinä olet määrittelemään sitä millaista minun kodissani on?
En mä tarvitse roskista vessassa mihinkään ja se on siellä turhaan keräämässä pölyä ja haittaamassa mm. lattian pesemistä sillä tällä hetkellä lastaan vessan lattian päivittäin aina suihkun jälkeen kauttaaltaan ja jos siellä olisi roskis, lattian pitäminen puhtaana olisi heti yhden asian vaikeampaa.
Peruskohteliasuutta mielestäni on myös omistaa kunnon kotiteatteri jos menen käymään kahvilla kenen tahansa luona. Miten ulkopuoliset ihmiset voi määritellä tällä tavalla mitä kenenkin kodissa tulee olla?
Voi sinne vessaan sen roskiksen ostaa jos näkee tarpeelliseksi. Yksi nainen on sen kerran tehnytkin kun sanoi tarvitsevansa vessaani roskiksen, hän meni tokmanniin ja osti jonkun kolmen euron roskiksen jonka jutun päätyttyä heitin pois.
Mikä sinä olet määrittelemään mitä kukin saa palstalla sanoa? Pidä huolta omista sanomisistasi.
Ja sinä lähetät naisen hakemaan kolmen euron roskiksen sinun asuntoosi, kun hän sellaisen tarvitsee? Ei ihme että juttu päättyi. Voi taivas näitä nykyajan "herrasmiehiä". Kai otit naiselta vuokraa kun hänen roskiksensa vei tilaa kämpässäsi?
Mikä tämä roskisjuttu on? Minulta ei ole vielä yksikään nainen alkanut kysellä mitään erillistä vessaroskista, ihan ovat sinne keittiön roskikseen vieneet ne omat nyssykkänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös naisen tehtävä ole panna paikat kuntoon? Vai mitä nainen on ajatellut siellä tehdä? Nostaa jalat pöydälle ja nauttia silmää miellyttävästä interiööristä ja imuroivat miehen katselusta?
Kun menee MIEHEN asuntoon? No ei. Jos taas yhteinen niin molemmat osallistuu.
Niin että miehen asunnossa nainen ei tee kotitöitä, ei osallistu niiden tekemiseen eikä hanki miehelle yhtäkään sisustuselementtiä, koska MIEHEN asunto? Oletan, ettei mies myöskään tuo edes kukkia naiselle tai korjaa, kasaa tms. mitään, koska NAISEN asunto. Taitaa olla parisuhteen kehittymisen kannalta aikalailla sama meneekö sinne asuntoon vai ei.
Tää on kyllä jännä juttu nää miesten ja naisten työt.
Miehet olettaa, että naisille on ok tarjota päivittäinen ylläpito ruoanlaiton, pyykkäyksen ja siivouksen merkeissä siitä, että mies välillä vaihtaa lampun tai tuo kukkia???
Käykö se, että silloin kun tulee kukkia, pestään vaikka koneellinen pyykkiä? Tai huonekalun kasaamisen palkkioksi tulee sitten se makaronilaatikko?
miten helvetissä kukaan enää kehtaa näin olettaa?
Jos ei ole parisuhteessa valmis toisen eteen tekemään ja uhrautumaankin, niin turha sitä on parisuhteesta haaveilla ja sinne miehen asuntoon ängetä. OIkeastiko joku nainen haaveilee parisuhteessa, jossa molemmat imuroivat yhtä paljon, vaihtavat autoon kumpainenkin vuoroin renkaat jne.? Ettei synny riitaa edes siitä, että toinen voisi olla enemmän omimmillaan tehdessään jonkin kotityön kuin toinen? Siitä kai lähdetään, että odotuksena on, että kumpikin tekee kaikkea tason yhtä paljon? Ja jos ei mies halua kukkia, niin turha niitä on naisenkaan odottaa tai kotiin kärrätä odottaen, että mies niihin mukautuu?
Jos ihan tuttavuuden alussa mies kutsuu kotiinsa, esittelee, että katsos kun täällä on sotkuista ja sanoo, että sinähän voit näppäränä siivota täällä, niin mitään parisuhdetta ei tule. Tuo kertoo vain sen, että mies on joko todella laiska tai ei osaa. Itse en halua olla puolisolle äitinä, joka joutuu opettamaan arkiaskareita.
Minä en ole koskaan ehdotellut että nainen siivoaisi, mutta niin on käynyt että nainen on itse ruvennut toimeen vaikka vastustelin. Kaipa se on niin, että sitten jos itse mies kiinnostaa tarpeeksi paljon, niin nainen päättää että tulen tässä paikassa oleskelemaan, joten parempi laittaa se oman siisteystasoni mukaiseksi.
Ei liity miehen kiinnostavuuteen. Jos nainen on koulutettu kynnysmatoksi, nainen käyttäytyy kuin kynnysmatto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muhvi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä "miehet", jotka kuvittelevat kai ettei naiset syö eikä kakkaa. Nätimmin sanoen he, jotka eivät osaa toimia isäntinä, eli ole varanneet kumppanilleen oikeastaan mitään syötävää vaikka jopa jatkuvasti itse olisi täysihoidossa naisensa luona. Mistään kenenkään hyväksikäytöstä en puhu tässä.
Miehet eivät tarvitse roskista vessassa, joten miksi sinkkumiehellä olisi sellainen. Jos alkaisit viettää hänen asunnollaan enemmän aikaa niin sellaisen saa muutamalla eurolla ja ongelma olisi ratkaistu.
Mihin sinkkumiehet laittavat wc-paperin hylsyt? Pumpulipuikot? Tyhjät hammastahnatuubit?
Keittiön roskikseen. Wc-paperirullat mielellään pahvinkeräysastiaan.
Miksi vessassa ei voi olla roskista, mihin ne saa heti pois käsistä? Minulla on keittiössä, vessassa ja työpöydän alla. Paljon helpompaa kuin lähteä viemään joka pikkuroska erikseen yhteen paikkaan. Tosi epäkäytännöllistä. Mutta siksi kai sinkkumiesten kämpät lainehtivat roskia, kun ei tule vietyä sinne keittiöön.
Vähemmän haittaa on kyllä pitää vain yhtä roskista, se tulee tyhjennettyä useammin ja on yksi astia vähemmän mitä pestä. Aika kauan vessassa saisi samat tyhjät hammastahna ja dödöpurkit pyöriä ennenkun se roskis tarvitsisi tyhjentää.
Voi sinne sitten naisen tullen sen roskiksen ostaa, tosin oletan että nainen omillaan asuessaan ehkä omistaa roskiksen jo valmiiksi niin kaiketi yhteiseen vessaan nainen voi sen oman roskiksensa halutessaan tuoda?
Eihän kuivien roskien roskista pestä tarvitse, eikä tyhjentääkään usein. Siinähän se idea on. Mutta oliko tuossa siis tarkoitus säästää se roskiksen hinta :D Oli nyt miten oli, minusta on ihan peruskohteliaisuutta hankkia se roskis jos naisvieraita käy. Jo ennen kuin suhde on edennyt siihen että yhteen muutosta puhutaan.
Mikä sinä olet määrittelemään sitä millaista minun kodissani on?
En mä tarvitse roskista vessassa mihinkään ja se on siellä turhaan keräämässä pölyä ja haittaamassa mm. lattian pesemistä sillä tällä hetkellä lastaan vessan lattian päivittäin aina suihkun jälkeen kauttaaltaan ja jos siellä olisi roskis, lattian pitäminen puhtaana olisi heti yhden asian vaikeampaa.
Peruskohteliasuutta mielestäni on myös omistaa kunnon kotiteatteri jos menen käymään kahvilla kenen tahansa luona. Miten ulkopuoliset ihmiset voi määritellä tällä tavalla mitä kenenkin kodissa tulee olla?
Voi sinne vessaan sen roskiksen ostaa jos näkee tarpeelliseksi. Yksi nainen on sen kerran tehnytkin kun sanoi tarvitsevansa vessaani roskiksen, hän meni tokmanniin ja osti jonkun kolmen euron roskiksen jonka jutun päätyttyä heitin pois.
Mikä sinä olet määrittelemään mitä kukin saa palstalla sanoa? Pidä huolta omista sanomisistasi.
Ja sinä lähetät naisen hakemaan kolmen euron roskiksen sinun asuntoosi, kun hän sellaisen tarvitsee? Ei ihme että juttu päättyi. Voi taivas näitä nykyajan "herrasmiehiä". Kai otit naiselta vuokraa kun hänen roskiksensa vei tilaa kämpässäsi?
Mikä tämä roskisjuttu on? Minulta ei ole vielä yksikään nainen alkanut kysellä mitään erillistä vessaroskista, ihan ovat sinne keittiön roskikseen vieneet ne omat nyssykkänsä.
Minulta ei ole tarvinnut kysellä kun ihan itse olen älynnyt sen hankkia.
Luin koko ketjun ja ahdistus iski.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
80cm leveä sänky. Olin etukäteen ajatellut jääväni yöksi, mutta sängyn nähtyäni mieli muuttui aika äkkiä. Vaikka mies oli ajatellut itse nukkuvansa patjalla lattialla, niin ei kiitos
Täytyy olla aika isoja ihmisiä, jos ei kahdestaan mahdu 80cm. leveässä sängyssä nukkumaan.
Ite oon nukkunut sylikkäin jenkkiauton takapenkilläkin. Ja ei siis päällekkäin, vaan vierekkäin.
Oltiin kyllä molemmat hoikkia.
Minä tarvitsen pyörimistilaa jos aion ihan oikeasti nukkua, enkä vain pötkötellä. Tarvitsen itselleni sen 80 senttiä, joten 160-senttisellä olen mennyt. Eipä ole mitään haitannut sinkkunakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin olisi ollut ihan ok ketju, ellei muutama idiootti olisi alkanut jankuttaa jostain perhanan sängyn leveydestä. Uskokaa nyt, ettei teidän mielipiteellä ole mitään väliä, eikä se muuta kenekään toisen mielipidettä.
Kyllä täällä saa jokainen puhua mistä haluaa. Ei paljon kiinnosta mitä sinä haluat lukea.
Ja on minustakin outoa jos aikuisella on kapea sänky joka selvästi on vain yhdelle ihmiselle tarkoitettu. En tunne ketään jolla sellainen olisi, edes sinkuilla. Vieläkin oudompaa on että ketju kuitenkin liittyy deittailuun ja silti on niin paljon kirjoittajia, jotka eivät ole varautuneet yövieraisiin. Jopa loukkaantuvat verisesti vihjauksesta, että yövieraita pitäisi jotenkin huomioida. Itsekkäitä ikisinkkuja, jotka eivät osaa tehdä tilaa toiselle ihmiselle?
Kyllä minustakin on oudompaa, jos aikuisella ja työelämässä olevalla ihmisellä on yhden ihmisen sänky. Tulee joku peräkammarin poika tai tyttö mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Luin koko ketjun ja ahdistus iski.
Miksi? Jos kämppäsi on sotkuinen, siivoa se.
Kaikkia sisustuksesi ei miellytä, mutta eihän se voikaan. Tänne on kirjoittanut varmaan satoja naisia, kaikilla on omat mielipiteensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muhvi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
WC-paperin hylsyt menevät lajitteluastian kautta pahvinkeräykseen, kestopumpulipuikkoja tarvitsee harvoin edes heittää roskiin, terveyssiteet menevät keittiön sekajätteeseen paperiin käärittynä. Sekajätteeseen myös hammastahnatuubit (niitä harvoin täysin tyhjäksi saa).
Ei se niin vaikeaa ole. t. sinkkunainen.
En tiedä miksi, mutta ajatus verisestä terveyssiteestä keittiön roskiksessa ällöttää minua suuresti.
T. N30
Nin miehenä voin rauhoitella että ne siteet mitä minun keittiön roskiksessa on sattunut tulemaan vastaan ovat olleet siistejä pieniä rullia valmilla teipillä suljettuina, verta en ole nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa yövieraita, niin kyllä kannattaa hommata edes yhdet kivat lakanat ja laittaa ne puhtaina sänkyyn. Pikainen tuuletus pitää huoneilman raikkaana.
Vessassa pitää olla wc-paperia, käsisaippuaa ja puhdas käsipyyhe.
Nälässä on kurja olla, joten täysi ruoattomuus antaa sinusta elämänhallintaongelmaisen kuvan. Mitään fiiniä ei tarvitse olla, mutta jonkinlaiset ilta-tai aamupalatarpeet on hyvä olla. Tyhjät ruokakaapit ja jääkaappi on niin turn off...
Minulla on vähän tämä ongelma, itse kun en syö aamupalaa niin pitäisi sitten osata varata toiselle jotain mikä hänelle sopii. Mutta ihminenhän osaa keskustella asioista.
Itselle ei ole sattunut, mutta kävin ystävän poikaystävän kotona pikaisesti, kun olimme lähdössä johonkin. Mies oli meitä kymmenkunta vuotta vanhempi, melkein nelikymppinen ja hyvätuloinen, kaksio asunto arvo-alueella. Ovenkahvat, listat oviaukoissa ja itse ovet olivat mustat. Siis aivan tummat liasta. En ole koskaan nähnyt sellaista kuin jossain autokorjaamossa. Oli asuntokin likainen ja sotkuinen, mutta kyllä ällötti, kun joutui kahvasta kiinni ottamaan. En ymmärrä mikä kaveria vaivasi.