Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikävä eksään yltyy, ei mene ohi ollenkaan

Vierailija
11.09.2020 |

En kestä enää. Aika ei auta mitään?! Tiedän, että ei pidä mennä takaisin. Pelkään, että nolaan kohta itseni ja otan yhteyttä. Sitten voinkin kuolla häpeään.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun eksä ottaisi yhteyttä kertoisin kaikille tutuille, näyttäisin viestiä, naurettaisiin poloiselle ja lopulta en vastaisi mitään.

Vierailija
22/37 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se mies yhteyttä ottaa, jos sua rakastaa. Ykskään mun ex-mies ei ole ollut ottamatta yhteyttä vuosienkaan jälkeen, vaikken vastaa mitään.

Se on ottanut monta kertaa yhteyttä, mutta suuttuneena/ylpeydessäni/viisauttani en ole vastannut. Nyt pelkään, että se on viimein mennyt eteenpäin. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tuo sama ongelma, että ex oli nyt vaan paras pussaamaan ja ehkä sängyssäkin. Elämä yhdessä ei toiminut mutta noissa jutuissa on vähän ikävä silti.

Tämä näin. Harvoin tulee vastaan todella hyvän tuntuista ihmistä. Henkisesti paljon sopivampia olen tavannut monta. Ap

Eikö kannattaisi keskittyä niihin henkisiin puoliin, jos kerran niissä sopivuutta löytyy?

Sitä sanotaan ystävyydeksi. Ap

Vierailija
24/37 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se mies yhteyttä ottaa, jos sua rakastaa. Ykskään mun ex-mies ei ole ollut ottamatta yhteyttä vuosienkaan jälkeen, vaikken vastaa mitään.

Se on ottanut monta kertaa yhteyttä, mutta suuttuneena/ylpeydessäni/viisauttani en ole vastannut. Nyt pelkään, että se on viimein mennyt eteenpäin. Ap

Aivan varmasti onkin mennyt tuollaisen jälkeen. Ja hyvä niin.

Vierailija
25/37 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna ajan kulua lisää. Kyllä se siitä sitten helpottaa.

Varmaan helpottaa. :( Ap

Vierailija
26/37 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sä sitä tiedä. Ap

Vierailija
27/37 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se exäkin on sulle kaipausviestejä lähetellyt niin millä lailla voisit ap itsesi häpäistä pistämällä exälle vastaavan? Sittenpähän tiedät.

Vierailija
28/37 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kans. Ongelma on siinä, että mulla on sormi- ja jalkafetissi. Löydän kyllä deittiseuraa, mutta tuohon se aina töksähtää. Kuivat ja kovat jalkapohjat, tai sellaiset tynkäkynnet (tai tekokynnet). Oman seksuaalisen nautintoni huippu nähtävästi vaatii jotain muuta ja exällä nämä olivat kunnossa, vaikka luonne ei natsannutkaan.

Deitteilu on aika vaikeaa, jos pitää etukäteen pyytää valokuvat sormista ja jalkapohjista. Ymmärrätte varmaan. Ja mistään sitä ei voi oikein etukäteen jossain tinderissäkään päätellä. Todella turhauttavaa.

Onko nyt sitten niin, että etsin ehkä ikuisesti, pyydän exää palaamaan, vai luovutanko ja elän ilman fetissieni tyydyttymistä, eli sitä suurinta mahdollista nautintoa.

Oletko ajatellut tällaista ratkaisua, että etsit itsellesi sen miellyttävän ihmisen ja kerrot rehellisesti, että sinulla on tällainen fetish ja sitten sinä maksat ne kynsi ja jalkahoidot, että ne pysyy sinua miellyttävässä kuosissa. 

Vierailija
29/37 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla kans. Ongelma on siinä, että mulla on sormi- ja jalkafetissi. Löydän kyllä deittiseuraa, mutta tuohon se aina töksähtää. Kuivat ja kovat jalkapohjat, tai sellaiset tynkäkynnet (tai tekokynnet). Oman seksuaalisen nautintoni huippu nähtävästi vaatii jotain muuta ja exällä nämä olivat kunnossa, vaikka luonne ei natsannutkaan.

Deitteilu on aika vaikeaa, jos pitää etukäteen pyytää valokuvat sormista ja jalkapohjista. Ymmärrätte varmaan. Ja mistään sitä ei voi oikein etukäteen jossain tinderissäkään päätellä. Todella turhauttavaa.

Onko nyt sitten niin, että etsin ehkä ikuisesti, pyydän exää palaamaan, vai luovutanko ja elän ilman fetissieni tyydyttymistä, eli sitä suurinta mahdollista nautintoa.

Oletko ajatellut tällaista ratkaisua, että etsit itsellesi sen miellyttävän ihmisen ja kerrot rehellisesti, että sinulla on tällainen fetish ja sitten sinä maksat ne kynsi ja jalkahoidot, että ne pysyy sinua miellyttävässä kuosissa. 

Maksan mieluusti, mutta tekokynnet ei toimi. Pitää olla pitkä kynsipeti luonnostaan. Jalat saa raspatuksi, muttei ihoa pehmeäksi. Jalkapohjat on sitten sileät, mutta kovat. Ja sori että olen mitä olen, mutta fetississä nämä on juuri niitä tarkkoja juttuja.

Vierailija
30/37 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta  tai hanki uusi mies. Pian hän on sun eksä. Sitten taas voit ostaa, vaihtaa, varastaa, näpistää, hankkia taas uuden.

Vierailija
31/37 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sä sitä tiedä. Ap

No en tiedäkään mutta vahva veikkaus. Jäisitkö itse itkemään perään jos yhteydenottoihisi ei reagoitaisi?

Vierailija
32/37 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sä sitä tiedä. Ap

No en tiedäkään mutta vahva veikkaus. Jäisitkö itse itkemään perään jos yhteydenottoihisi ei reagoitaisi?

Kaikki merkit viittaa siihen, että jäisin siinäkin tapauksessa. Ap

Vierailija
33/37 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksan mieluusti, mutta tekokynnet ei toimi. Pitää olla pitkä kynsipeti luonnostaan. Jalat saa raspatuksi, muttei ihoa pehmeäksi. Jalkapohjat on sitten sileät, mutta kovat. Ja sori että olen mitä olen, mutta fetississä nämä on juuri niitä tarkkoja juttuja.

Tiedätkö sinä mitään ammattilaisten tekemistä kynsi ja jalkahoidoista?

Vierailija
34/37 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vtuttaa eniten maailmassa. Ehkä mä laitan sille viestiä, mutta maltan ensin mieleni, jos menis vaikka ohi pahin epätoivo. Ap

Vierailija
35/37 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vtuttaa eniten maailmassa. Ehkä mä laitan sille viestiä, mutta maltan ensin mieleni, jos menis vaikka ohi pahin epätoivo. Ap

Kannattaa malttaa. Joku päivä heräät ja tajuat että et häntä koskaan halunnutkaan. Etkä huolisi enää vaikka olisi ainut vaihtoehto. Mullekin kävin niin, vaikken olisi sitä vielä vuosi sitten uskonut.

Vierailija
36/37 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hätää, 15-20 vuoden kuluttua tuota ongelmaa ei enää ole.

Vierailija
37/37 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö sinä mitään ammattilaisten tekemistä kynsi ja jalkahoidoista?

Tiedän. Ja sormien kynsipeti on luonnollinen ominaisuus, vähän kuin sormien pituus. Sitä ei millään hoidolla muuteta. Ei edes kirurgi pysty sitä muuttamaan. On selvitetty kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi