Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikävä eksään yltyy, ei mene ohi ollenkaan

Vierailija
11.09.2020 |

En kestä enää. Aika ei auta mitään?! Tiedän, että ei pidä mennä takaisin. Pelkään, että nolaan kohta itseni ja otan yhteyttä. Sitten voinkin kuolla häpeään.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna ajan kulua lisää. Kyllä se siitä sitten helpottaa.

Vierailija
2/37 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäkö jätit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ei ole niin hyvä ja omistautunut ex kuin minä olen. Minä ajattelen aina exän tunteita ja pidän huolen, että minua ei tule ikävä.

Vierailija
4/37 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä. Entä jos ei ota takaisin edes. 

Vierailija
5/37 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutta kehiin. Sitten helpottaa.

Vierailija
6/37 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä. Entä jos ei ota takaisin edes. 

Se olis hirveetä. Jostain syystä olen varma, että rakastaa mua. Ap

Vierailija
7/37 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uutta kehiin. Sitten helpottaa.

Eipä ole helpottanut. En oo löytänyt sopivaa. Uudet miehet pussaa tyhmästi, on ärsyttäviä jne. Alkaa vtuttaa niiden viestit ja seuraavana vuorossa on huono omatunto, että käytän laastarina jotakuta ja kohtelen surkeasti vain sen takia, että yritän itse saada toisen ihmisen pois mielestä. Ap

Vierailija
8/37 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta siinä menee, sitten unohtuu...

Vierailija
9/37 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikkelis kokkelis, mitäs läksit.

Vierailija
10/37 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuo sama ongelma, että ex oli nyt vaan paras pussaamaan ja ehkä sängyssäkin. Elämä yhdessä ei toiminut mutta noissa jutuissa on vähän ikävä silti.

Vierailija
11/37 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt ulkomaillakin (ennen koronaa), tavannut uusia ihmisiä, keskittynyt itseeni ja kaikenlaista. Pitäiskö mun mennä sitten takaisin, jos olen kaikkea muuta jo yrittänyt eikä ole auttanut mitään?

Vierailija
12/37 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari vuotta siinä menee, sitten unohtuu...

Viis vuotta menny jo.

Vierailija
13/37 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tuo sama ongelma, että ex oli nyt vaan paras pussaamaan ja ehkä sängyssäkin. Elämä yhdessä ei toiminut mutta noissa jutuissa on vähän ikävä silti.

Tämä näin. Harvoin tulee vastaan todella hyvän tuntuista ihmistä. Henkisesti paljon sopivampia olen tavannut monta. Ap

Vierailija
14/37 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt ulkomaillakin (ennen koronaa), tavannut uusia ihmisiä, keskittynyt itseeni ja kaikenlaista. Pitäiskö mun mennä sitten takaisin, jos olen kaikkea muuta jo yrittänyt eikä ole auttanut mitään?

Tää oli ap, mutta 12 ei! Ap

Vierailija
15/37 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on vaan heikko hetki. Jonain päivänä ehkä tapaan sellasen joka sopii mulle fyysisesti ja henkisesti ja pyörittelen silmiäni sille, että kaipailin jotakuta k-sipäistä ihmistä vaikka kuinka kauan. Ap

Vierailija
16/37 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet jättänyt, mutta kuvittelet toisen sinua rakastavan?

Vierailija
17/37 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se mies yhteyttä ottaa, jos sua rakastaa. Ykskään mun ex-mies ei ole ollut ottamatta yhteyttä vuosienkaan jälkeen, vaikken vastaa mitään.

Vierailija
18/37 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä näin. Harvoin tulee vastaan todella hyvän tuntuista ihmistä. Henkisesti paljon sopivampia olen tavannut monta. Ap

Eikö kannattaisi keskittyä niihin henkisiin puoliin, jos kerran niissä sopivuutta löytyy?

Vierailija
19/37 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla ei ole niin hyvä ja omistautunut ex kuin minä olen. Minä ajattelen aina exän tunteita ja pidän huolen, että minua ei tule ikävä.

Hyvin sanottu!

Vierailija
20/37 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans. Ongelma on siinä, että mulla on sormi- ja jalkafetissi. Löydän kyllä deittiseuraa, mutta tuohon se aina töksähtää. Kuivat ja kovat jalkapohjat, tai sellaiset tynkäkynnet (tai tekokynnet). Oman seksuaalisen nautintoni huippu nähtävästi vaatii jotain muuta ja exällä nämä olivat kunnossa, vaikka luonne ei natsannutkaan.

Deitteilu on aika vaikeaa, jos pitää etukäteen pyytää valokuvat sormista ja jalkapohjista. Ymmärrätte varmaan. Ja mistään sitä ei voi oikein etukäteen jossain tinderissäkään päätellä. Todella turhauttavaa.

Onko nyt sitten niin, että etsin ehkä ikuisesti, pyydän exää palaamaan, vai luovutanko ja elän ilman fetissieni tyydyttymistä, eli sitä suurinta mahdollista nautintoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän