Ovulaatiohimot raskauden jälkeen
Ennen raskautta ei ollut tällaisia kausia, mutta nyt raskauden jälkeen olen huomannut, että aina ovuloinnin aikoihin mulla on niin hirvittävät himot, että himoitsen aviomiehen lisäksi melkein jokaista vastaantulijaa tai vaikka näyttelijää telkkarissa.
Tää nyt on varmaan kaikkien mielestä naurettava ongelma jos edes ongelma, mutta ihmetyttää todella että mikä tämän aiheuttaa? Tuntuu, että oon ovulaation aikoihin ihan eri ihminen ja mies on helisemässä kun panettaa niin jumalattomasti että jatkuvasti hänen kimpussaan.. Seksi sitten onkin todella hyvää ja saan aina useita orgasmeja. Aikaisemminkin olin herkkä saamaan, mutta orgasmiherkkyys on nyt aivan toista luokkaa. Saatan ovulaation aikaan herätä öisinkin orgasmiin joka on jo melko häiritsevää..
Onko muilla alkanut kroppa toimia näin eri tavalla raskauksien jälkeen?
Kommentit (6)
Sama, nimenomaan ekan raskauden jälkeen se alkoi.
Tunnistan. Tietää, että h-hetki lähestyy, kun alan himoitsemaan lähes jokaista vastaantulevaa mieshenkilöä.
Täällä myös yksi ongelmasta 'kärsivä'. Itselläni myös orgasmit olleet aivan tajuttomia ensimmäisen raskauden jälkeen. Tästä en ole kuitenkaan koskaan kuullut puhuttavan julkisesti? Että raskaus voikin avata aivan uusia ulottuvuuksia seksielämän osalta.
Outoa, tuohan perusasia naisen biologiassa.
En ole tuollaisesta kuullut.
Tuohan naiselle sisäänrakennettu juttu, että juuri silloin halut on suurimmillaan, kun on suurin mahdollisuus tulla raskaaksi.
Siksi että jälkeläisiä tulisi ja elämä jatkuisi maapallolla.
Vierailija kirjoitti:
Outoa, tuohan perusasia naisen biologiassa.
En ole tuollaisesta kuullut.
Tuohan naiselle sisäänrakennettu juttu, että juuri silloin halut on suurimmillaan, kun on suurin mahdollisuus tulla raskaaksi.
Siksi että jälkeläisiä tulisi ja elämä jatkuisi maapallolla.
Mutta ihmettelen siis sitä, miten tämä on ilmaantunut vasta raskauden jälkeen? AP
Mulla on toi sama.