Mitä nainen haluat hotelliviikonlopulta?
Pitkästä aikaa lähden nelikymppisen rouvani kanssa viettämään parisuhdeweekendiä.
Mitkä asiat saisivat sinut onnelliseksi?
Kommentit (6)
Kaikki edellä kirjoitettu varmaan ihan totta. Jokaisella omat mieltymykset.
Itsekin tässä mietin, että kuinka ylittäis ne odotukset..... Mikä saa naisen aivan onnesta sekaisin.
Monestihan näissä tämäntyyppisissä viikonlopuissa on se ongelma, että odotukset ovat puolin ja toisin ylimitoitettuja.
Voi kunpa minun mieheni joskus järjestäisi jotain vastaavaa. Olisin onnellinen pelkästä yhdessäolosta, enkä kaipaisi mitään erityistä. Hyvää ruokaa, kaksin olemista ja nauttimista. Ilman, että lapset ovat kuulolla. Se olisi niin luxusta.
Olemme olleet naimisissa 14 vuotta ja ensimmäistä kertaa lähdössä hotelliin yöksi. Sekin on minun järjestämä joten yllätyksiä ei ole luvassa muuta kuin miehelleni. Olen järjestänyt hieman ohjelmaa, molemmille mieluista. Ostan uudet alusvaatteet ja pakkaan seksileluista parhaimman mukaan. Aion ottaa kaiken irti siitä vuorokaudesta :)
Nauttikaa!
Kuullostaa hyvälle, kunpa naiseni järjestäisi tuollaisia asioita eikä tarvisi aina minun niitä järjestää. No tulee kuitenkikn järjesteltyä muutamia kertoja vuodessa tuollaisia kivoja "sessioita"
M43nääsville
Viimeksi kun oltiin hotelliviikonloppua viettämässä, muistaakseni siitä on jo vuosi vierähtänyt.
Käytiin syömässä hyvin molempina iltoina, istuttiin puistossa ja katseltiin kauniisti valaistua kirkkoa. Sitten se muu toiminta:
Vaimo otti ajomatkalla suihin ja piti mennä metsäautotielle hoitamaan homma loppuun. Tämä oli muuten ensimmäinen panokerta autossa n. 15 vuoden yhdessäolon aikana. Hotellissa sitten uudestaan. Taidettiin viikonlopun aikana 3 kertaa harrastaa seksiä, mutta parastahan siinä oli se kun sai olla kaikessa rauhassa kahdestaan.
toi on totta ei se montako kertaa ja miten erilaista vaan se rauha voida keskittyä täysin toisiinsa...ilman mitään häiritsevää
M43nääsville
Hyvää ruokaa, viiniä, hellittelyä ja huomioimista ja munaa tietty.