Miksi teistä on outoa, että miehenne himoitsevat parikymppisiä herkkupimuja?
Sehän on maailman luonnollisin asia, että siitoskykyiset urokset ovat erittäin kiinnostuneita parhaassa paritteluiässä olevista nuorista naaraista!
Kommentit (14)
Onko sitä sitten joku ihmetellyt?
Tämä on sitä paitsi yksi kuluneimmista provoista täällä. Keksi uusi.
Emmätiä, mun mies sanoo että hänen silmäänsä ei viehätä naiset joiden kasvoista paistaa naivius eikä minkäänlainen elämänkokemus. Ts. parikymppisten naisten kasvoilta paistaa hänen mielestään tietynlainen tyhmyys ja yleinen elämänkokemattomuus.
Mun mielestä ei ole ollenkaan outoa ettei mun miestä kiinnosta nuoremmat naiset. Vanhemmat kyllä, minäkin olen 5v vanhempi.
Eniten minua harmitti aikoinaan, kun itse olin se parikymppinen ja vanhemmat miehet ei tajunneet olevansa minun silmissä ikäloppuja. Kovasti flirttailivat ja puhuivat härskejä. Oikein oksetti, kun niitä joutui kuuntelemaan, toisaalta säälitti, ettei ne tajunneet, ettei niillä olis ollu mitään mahdollisuutta minun tai samanikäisten naisten keskuudessa. Ne ei vaan tajua, että aika kuluu.
Olin silloin ammatissa, jossa jouduin kuuntelemaan miesten kännisiä jorinoita. Yäk!
Ei se mun mielestä mitenkään outoa ole.
T. Parikymppinen herkkupimu
Minusta se on noloa, kun 40v mies luulee olevansa 20v naisten silmissä jotenkin kiinnostava :o(
Mä en voi vastata kun miehen näkökulmasta mutta itse en ole kiinnostunut kovin paljoa itseäni nuoremmista naisista. Minun makuun on tällä hetkellä naiset ikähaarukassa 35-42 mutta olen tyytyväinen vaimooni ja avioliittooni joten eipä tarvitse katsella minkään ikäisiä sillä silmällä.
[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 20:56"]
Mä en voi vastata kun miehen näkökulmasta mutta itse en ole kiinnostunut kovin paljoa itseäni nuoremmista naisista. Minun makuun on tällä hetkellä naiset ikähaarukassa 35-42 mutta olen tyytyväinen vaimooni ja avioliittooni joten eipä tarvitse katsella minkään ikäisiä sillä silmällä.
[/quote]
Seisoiko vaimo vieressä vahtimassa, kun vastasit?
t. toinen tossun alla oleskeva
[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 20:58"]
[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 20:56"]
[/quote]
Seisoiko vaimo vieressä vahtimassa, kun vastasit?
t. toinen tossun alla oleskeva
[/quote]
Vaimo on töissä :D
Mua oksettaa että mieheni kuolaa itseään 15 vuotta nuoremman Chicago Iidan blogia, kuulemma selailee kun tyttö kirjoittaa kuulemma hyvin jääkiekosta. Ymmärtäisin jos tyttö olis hoikka tai nätti tai kirjoittais Bluesista mikä on mieheni joukkue. Mutta kun toi ei edes ole mikään herkkupimu vaan tollanen tylsän näkönen ruma tankki.
Siinähän himoitsee :) Kunhan ei koske. :)
I
Täh? Ihan rauhassa vaan.Olen omasta tahdostani sinkku.Juuri tuon himomisen vuoksi ero tuli.Itse olen kiinnostunut nuoremmista miehistä jotka himoitsevat kokenutta naista.T
No mä pidän vähän hassuna jos mun mies kuolaisi jotain parikymppisiä pimuja, kun omaan makuuni on vielä hieman nuoremmat tytöt. Parikymppiset on mun mielestä jo vähän vanhoja.
ei se outoa olekaan, vituttaa vaan : )