Miksi lähes kaikki vieraat miehet katsovat minua pieni virne naamallaan?
Olen aivan tavallisen näköinen, ja olen vielä melko lihavakin. Olen kyllä tummapiirteinen mutta mitään muuta huomiota herättävää en keksi. Etenkin vanhemmat miehet katsoo noin. En tosiaan nyt muistakaan että nuoremmat kiinnittäisivät huomiota. Aina joku perheenisi 50v. katsoo virnuillen. Ahdistavaa.
Kommentit (48)
Ne haluais panna sua, sitähän sää kysyit.
Olet vaan niin jumalattoman vetävä, kiloinesi kaikkinesi. Senhän sä haluat kuulla?
Vierailija kirjoitti:
Olet vaan niin jumalattoman vetävä, kiloinesi kaikkinesi. Senhän sä haluat kuulla?
No en halua kuulla että olen joidenkin papparaisten mielestä vetävä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Mitä pahaa siinä on?
"lähes kaikki" ja "aina"
Päänsisäisiä ongelmia.
Eikö niin, että "tiedät" jo oikeesti, mistä tuo johtuu? Sulla on jo joku (todennäköisesti joko egon pönkitys- tai mies v i h a-)teoria valmiina ja nyt vaan kaivataan sille vahvistusta.
Vaimo on juuri valittanut kotona, kun on tullut muutama kilo lisää ja varmasti lisää vain tulee, ja haukkunut itseään lihavaksi. Mies on yrittänyt sanoa, että tykkää vain kun on mistä ottaa kiinni, mutta vaimo ei usko..
Tai käytätkö joltakin elokuvan/sarjan henkilöltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun haluaisin mieluummin että nuoret miehet katsoo, näin rehellisesti sanottuna. En hyödy siitä mitään että vanhempi mies katsoo kun en ole heistä itse kiinnostunut. Ja joo älkää edes vaivautuko laittamaan mitään laihduttamis-kommentteja. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vaimo on juuri valittanut kotona, kun on tullut muutama kilo lisää ja varmasti lisää vain tulee, ja haukkunut itseään lihavaksi. Mies on yrittänyt sanoa, että tykkää vain kun on mistä ottaa kiinni, mutta vaimo ei usko..
Eikä pidäkään uskoa. Mies sanoo noin vain sen turvaamiseksi, että saa jatkossakin billua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun haluaisin mieluummin että nuoret miehet katsoo, näin rehellisesti sanottuna. En hyödy siitä mitään että vanhempi mies katsoo kun en ole heistä itse kiinnostunut. Ja joo älkää edes vaivautuko laittamaan mitään laihduttamis-kommentteja. Ap
Eli sinua saa katsoa vain jotkut tietyt miehet ja jos joku muu on kiinnostunut mutta se ei käy koska hän ei miellytä sinua. Kannattaisikohan ihan vaan pysyä sitten kotona ettei kukaan katso koska jos ne haluamasi miehet ei katso sinua muutenkaan niin sitten ei myöskään ne muut ei voi katsoa. Tilailet sitten Woltista mättöä ja netistä vaatteita sen minkä tarvitset.
Vierailija kirjoitti:
Haiset!
En haise idiootti. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa edes kerran kokeeksi laajentaa tuota skaalaa. Vaikka ei päälle päin uskoisi niin setämiehet on hyviä panemaan ja tietävät mitä nappuloita naisvartalossa painellaan. Tulet saamaan hyviä orkasmeja. N17v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli sinua saa katsoa vain jotkut tietyt miehet ja jos joku muu on kiinnostunut mutta se ei käy koska hän ei miellytä sinua. Kannattaisikohan ihan vaan pysyä sitten kotona ettei kukaan katso koska jos ne haluamasi miehet ei katso sinua muutenkaan niin sitten ei myöskään ne muut ei voi katsoa. Tilailet sitten Woltista mättöä ja netistä vaatteita sen minkä tarvitset.
Miksi pitää töllöttää ihmisiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää töllöttää ihmisiä?
Niin, en tiedä miksi ap näitä miehiä töllöttää koko ajan
Vierailija kirjoitti:
Mikä on tummapiirteinen? Oletko piirtänyt itseesi tummia viiruja? Ehkä siksi katsovat?
Autistit älköön vaivautuko vastaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haiset!
En haise idiootti. Ap
Mistä tiedät? Haisevat ihmiset eivät itse tiedä että haisevat. Ehkä ne katsovat siksi kun et osaa käyttäytyä ja hölmöilet jotain? Täälläkin nimittelet ihmisiä noin vain idiooteiksi vaikka et edes tunne heitä.
No siis..
Periaatteessa ymmärrän aloittajaa, toisaalta en. Vastauksistaan päätellen en. Alkuperäiseen kirjoitukseen voin sillä tavalla samaistua, että monesti miehet (iästä riippumatta) katsovat minuun hymyillen. En koe tätä isona asiana tai outona, vaan ystävällisyytenä. Etenkin nuorilta miehiltä on kiva saada hymyileviä katseita tai sitä, että tulee juttelemaan jostain random-asiasta. En tosin ole lihava, kuten AP - oikeastaan päinvastoin, olen alipainoinen; mutta toisaalta makuja on monia. Itse liikun yleensä huoliteltuna, mielestäni kauniissa vaatteissa (ei liian paljastavat) ja korkkareissa.
Että kyllä ne miehet saattavat katsella kadulla ja ihan varmasti tästä on muillakin kokemusta; AP:n tapa tehdä aloitus asiasta & vastauksensa vaan saa tuntumaan, että yrittää saada muut sanomaan, kuinka ihastuttava hän on kiloistaan huolimatta ja kuinka miehet häntä niin ihailevat, hän on niin speciale!
Vaikka siis kyllä ne miehet naisia ovat aina katsoneet ja aina tulevat katsomaankin. Ja sama toisinpäin.
Miksi et kysy heiltä? Tiedä vaikka pääsisit panemaan. N17v