Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lähes kaikki vieraat miehet katsovat minua pieni virne naamallaan?

Vierailija
11.09.2020 |

Olen aivan tavallisen näköinen, ja olen vielä melko lihavakin. Olen kyllä tummapiirteinen mutta mitään muuta huomiota herättävää en keksi. Etenkin vanhemmat miehet katsoo noin. En tosiaan nyt muistakaan että nuoremmat kiinnittäisivät huomiota. Aina joku perheenisi 50v. katsoo virnuillen. Ahdistavaa.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et kysy heiltä? Tiedä vaikka pääsisit panemaan. N17v

Vierailija
22/48 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne haluais panna sua, sitähän sää kysyit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vaan niin jumalattoman vetävä, kiloinesi kaikkinesi. Senhän sä haluat kuulla?

Vierailija
24/48 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet vaan niin jumalattoman vetävä, kiloinesi kaikkinesi. Senhän sä haluat kuulla?

No en halua kuulla että olen joidenkin papparaisten mielestä vetävä. Ap

Vierailija
25/48 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Mitä pahaa siinä on?

Vierailija
26/48 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"lähes kaikki" ja "aina"

Päänsisäisiä ongelmia.

Eikö niin, että "tiedät" jo oikeesti, mistä tuo johtuu? Sulla on jo joku (todennäköisesti joko egon pönkitys- tai mies v i h a-)teoria valmiina ja nyt vaan kaivataan sille vahvistusta.

Vierailija
27/48 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on juuri valittanut kotona, kun on tullut muutama kilo lisää ja varmasti lisää vain tulee, ja haukkunut itseään lihavaksi. Mies on yrittänyt sanoa, että tykkää vain kun on mistä ottaa kiinni, mutta vaimo ei usko..

Vierailija
28/48 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai käytätkö joltakin elokuvan/sarjan henkilöltä?

Vierailija
29/48 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun haluaisin mieluummin että nuoret miehet katsoo, näin rehellisesti sanottuna. En hyödy siitä mitään että vanhempi mies katsoo kun en ole heistä itse kiinnostunut. Ja joo älkää edes vaivautuko laittamaan mitään laihduttamis-kommentteja. Ap

Vierailija
30/48 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamelinvarvas tai paranoidi.

Vierailija
31/48 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo on juuri valittanut kotona, kun on tullut muutama kilo lisää ja varmasti lisää vain tulee, ja haukkunut itseään lihavaksi. Mies on yrittänyt sanoa, että tykkää vain kun on mistä ottaa kiinni, mutta vaimo ei usko..

Eikä pidäkään uskoa. Mies sanoo noin vain sen turvaamiseksi, että saa jatkossakin billua.

Vierailija
32/48 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiset!

Vierailija
33/48 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun haluaisin mieluummin että nuoret miehet katsoo, näin rehellisesti sanottuna. En hyödy siitä mitään että vanhempi mies katsoo kun en ole heistä itse kiinnostunut. Ja joo älkää edes vaivautuko laittamaan mitään laihduttamis-kommentteja. Ap

Eli sinua saa katsoa vain jotkut tietyt miehet ja jos joku muu on kiinnostunut mutta se ei käy koska hän ei miellytä sinua. Kannattaisikohan ihan vaan pysyä sitten kotona ettei kukaan katso koska jos ne haluamasi miehet ei katso sinua muutenkaan niin sitten ei myöskään ne muut ei voi katsoa. Tilailet sitten Woltista mättöä ja netistä vaatteita sen minkä tarvitset.

Vierailija
34/48 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haiset!

En haise idiootti. Ap

Vierailija
35/48 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa edes kerran kokeeksi laajentaa tuota skaalaa. Vaikka ei päälle päin uskoisi niin setämiehet on hyviä panemaan ja tietävät mitä nappuloita naisvartalossa painellaan. Tulet saamaan hyviä orkasmeja. N17v

Vierailija
36/48 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sinua saa katsoa vain jotkut tietyt miehet ja jos joku muu on kiinnostunut mutta se ei käy koska hän ei miellytä sinua. Kannattaisikohan ihan vaan pysyä sitten kotona ettei kukaan katso koska jos ne haluamasi miehet ei katso sinua muutenkaan niin sitten ei myöskään ne muut ei voi katsoa. Tilailet sitten Woltista mättöä ja netistä vaatteita sen minkä tarvitset.

Miksi pitää töllöttää ihmisiä?

Vierailija
37/48 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää töllöttää ihmisiä?

Niin, en tiedä miksi ap näitä miehiä töllöttää koko ajan

Vierailija
38/48 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on tummapiirteinen? Oletko piirtänyt itseesi tummia viiruja? Ehkä siksi katsovat? 

Autistit älköön vaivautuko vastaamaan.

Vierailija
39/48 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haiset!

En haise idiootti. Ap

Mistä tiedät? Haisevat ihmiset eivät itse tiedä että haisevat. Ehkä ne katsovat siksi kun et osaa käyttäytyä ja hölmöilet jotain? Täälläkin nimittelet ihmisiä noin vain idiooteiksi vaikka et edes tunne heitä.

Vierailija
40/48 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis.. 

Periaatteessa ymmärrän aloittajaa, toisaalta en. Vastauksistaan päätellen en. Alkuperäiseen kirjoitukseen voin sillä tavalla samaistua, että monesti miehet (iästä riippumatta) katsovat minuun hymyillen. En  koe tätä isona asiana tai outona, vaan ystävällisyytenä. Etenkin nuorilta miehiltä on kiva saada hymyileviä katseita tai sitä, että tulee juttelemaan jostain random-asiasta. En tosin ole lihava, kuten AP - oikeastaan päinvastoin, olen alipainoinen; mutta toisaalta makuja on monia. Itse liikun yleensä huoliteltuna, mielestäni kauniissa vaatteissa (ei liian paljastavat) ja korkkareissa.

Että kyllä ne miehet saattavat katsella kadulla ja ihan varmasti tästä on muillakin kokemusta; AP:n tapa tehdä aloitus asiasta & vastauksensa vaan saa tuntumaan, että yrittää saada muut sanomaan, kuinka ihastuttava hän on kiloistaan huolimatta ja kuinka miehet häntä niin ihailevat, hän on niin speciale! 

Vaikka siis kyllä ne miehet naisia ovat aina katsoneet ja aina tulevat katsomaankin. Ja sama toisinpäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä