Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häpeätkö itseäsi koskaan? Jos niin missä asioissa tai

Vierailija
28.10.2013 |

mistä syystä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää. Nuorena häpesin aina. Nykyään häpeäisin, jos käyttäytyisin huonosti, mutta en käyttäydy.

Vierailija
2/10 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerran kun liikun julkisissa paikoissa. Olen läski ja av on opettanut että olen ihmissaasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeän psyykkistä sairauttani.

Vierailija
4/10 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuulkaa, helpompi olis tehdä lista siitä, mitä en häpeä - myös siitä syystä, että mun on tosi vaikea jopa listata niitä asioita, joita itsessäni häpeän. Häpeän, että en ole valmistunut, että olen ruma, että en ole hoikempi, että en osaa pukeutua kivasti (ennen mulla oli kivoista vaatteista joku visio, enää ei ole), että emme saa taloa remontoitua tarpeeksi nopeasti, että kaikki jää roikkumaan, että olen masentunut. Olen tiivistettynä aikamoinen luuseri. Onneksi mulla on kuitenkin ihana lapsi!

Vierailija
5/10 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, monta kertaa viikossa. Joskus yleistä tyhmyyttäni, joskus jos saan jostain asiasta negatiiviseksi tulkittavaa (olen hyvä tulkitsemaan) palautetta töissä, ulkonäköäni melko usein myös (aina, jos olen mennyt jonnekin "ulos"), sitä, että en osaa käyttäytyä luontevasti uusien ihmisten kanssa enkä aina vanhojenkaan.

Vierailija
6/10 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeän, koska en ole niin kaunis kuin ystäväni, en osaa pukeutua, oon nettiriippuvainen, oon ujo ja huono tutustumaan ihmisiin, kukaan mies ei ikinä kiinnostu minusta, oon laiska, mulla on huono ryhti jne...

Vierailija
7/10 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeän ulkonäköäni yhtenään. Olen aina jotenkin homssuinen ja väärin pukeutunut, joko liian hienosti tai liian arkisesti. Häpeän myös kaikenlaisia yksityiskohtia ulkonäössäni, hampaista korviin ja mahamakkaroihin.

Vierailija
8/10 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En häpeä, päinvastoin. Olen ylpeä siitä että pidän huolta itsestäni, olen fiksu ja pärjään hyvin työssäni, olen aktiivinen ja seuraan aikaani ja osaan keskustella ja minulla on mielipiteitä. Monen mielestä olen varmaan liiankin itsevarma... 

Vierailija
9/10 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeän ulkonäköäni yhtenään. Olen aina jotenkin homssuinen ja väärin pukeutunut, joko liian hienosti tai liian arkisesti. Häpeän myös kaikenlaisia yksityiskohtia ulkonäössäni, hampaista korviin ja mahamakkaroihin.

Vierailija
10/10 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeän kotiani, enkä voi enää, sitten opiskeluaikojen, kutsua vieraita. Ystävilläni on puolen miljoonan/miljoonan lukaaleja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi