Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olet viimeksi tehnyt kertomatta kumppanillesi?

Vierailija
27.09.2013 |

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostanut turvaistuimen ja vaunut.

Vierailija
2/23 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käynyt paskalla. En yleensä raportoi tekemisistäni puolisolleni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klikannut auki tämän keskustelun av:lla. 

Vierailija
4/23 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2013 klo 18:34"]

Käynyt paskalla. En yleensä raportoi tekemisistäni puolisolleni.

[/quote]Mä kerroin jopa ton, koska olen monta kärsinyt monta päivää ummetuksesta ja tänään viimein irtos xD

Vierailija
5/23 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsuin veljeni ja hänen naisystävänsä kylään täksi illaksi. 

Vierailija
6/23 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syönyt keksejä. Ei, en ole ylipainoinen. 

Vierailija
7/23 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko salaa ja jotain kiellettyä? Muuten kysymys on ihan tyhmä.

Mies on työmatkalla jossain kaukana, on ollut jo monta päivää ja tulee vasta viikonlopun jälkeen. Ei olla oltu oikein mitenkään edes yhteydessä, aikaerokin sekoittaa arkea, ei ole oikein ollut mitään rauhallista hetkeä kummallakaan samaan aikaan. Eilen taisi lähettää jonkun sähköpostin, että ostaako jotkut kengät, kun saisi tosi halvalla. Muuten ei mitään viestittelyä. 

Olen siis tehnyt ihan hirveästi asioita, joista mieheni ei ole mitenkään tietoinen. 

Vierailija
8/23 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole salaisuuksia. Syön nyt lihapiirakkaa, eikä se ole salaisuus. Taitaa osalla olla jotain sydämellä jos pitää vitsailla miten kumppani ei tiedä joka hetki mitä teet.. Puhe oli nyt hiukan muusta.

Vierailija
9/23 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ostamassa meille valkoviinipullon illaksi, koska hän ei normaalisti pidä valkoviineistä, mutta haluaisi maistella ja mahdollisesti "oppia" pitämään niistä.

Vierailija
10/23 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuinka yrittäisin vastata tähän rakentavasti, kysymys on niin  epämääräinen että en keksi mitä sanoisin. Ylivoimaisesti suurin osa asioista jotka teen ovat asioita joista mieheni ei tiedä, ja joskin valtaosa niistä on täysin merkityksettömiä, osa on sellaisiakin joita en mielelläni kertoisi kenellekään vaikka eivät mitään kiellettyjä salaisuuksia olekaan. Siis just niitä "kävin ripuloimassa" -tyyppisiä tekemisiä.

Haetaanko tässä nyt sitä, milloin on viimeksi tehnyt jotain oikeasti todella pahaa jonka ei missään nimessä halua tulevan miehen tietoon? Kannattaisi otsikoida vähän tarkemmin.

Vierailija
11/23 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nussin tänään vierasta miestä

Vierailija
12/23 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkannut, kun hän eilen nukahti. 

Vierailija
13/23 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kirppikseltä lisää vaatteita, vaikka kaapit pursuavat ennestäänkin.

Vierailija
14/23 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kehdannut kertoa miehelle, että roikun usein tällä palstalla. Salainen pahe.

Vierailija
15/23 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kehdannut kertoa miehelle, että roikun usein tällä palstalla. Salainen pahe.

Vierailija
16/23 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostin 300e käsilaukun

Vierailija
17/23 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kirjoja. Taas.

Vierailija
18/23 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että en olisi yhtään halunnut rakastella ja että aktin jälkeen itkin vessassa ja mietin, kuinka kauan pitää purra hammasta yhteen ja koska alkaa alkoi vaihe meidän parisuhteessa.

Vierailija
19/23 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin nakkikeittoon neljä nakkia kolmen nakin sijaan. Mies tulee huomaamaan sen kun tarkistaa ruokavarastomme ja käskee minun hallita ruokavarastoa paremmin, jotta se kestäisi pidempään... "Alright! Yes, sir!" :D

Vein lapsen lääkäriin, koska epäilin, että hän oli laittanut suuhunsa jotain erittäin myrkyllistä ainetta. Se oli minun omaa tyhmyyttäni, koska annoin lapsen käsitellä jotain purkkia, joka sisälsi vaarallista ainetta. Sillä välin kun katseeni herpaantui hetkeksi, lapsi sai purkin auki. Lääkäri oli kuitenkin sitä mieltä, ettei lapsi ollut laittanut kyseistä ainetta suuhunsa luultavasti ollenkaan, koska sen olisi kuulemma huomannut... En ole sanonut miehelle mitään tuosta vaaratilanteesta ja lääkärireissusta, koska en halua, että hän saisi tuostakin mokastani jotain sanomisen aihetta, jolla lyödä minua jonkun riidan yhteydessä. Yleensä minä olen se, joka yrittää huomioida turvallisuuden eri asioissa enemmän kuin mies. Tyhmähän minä tietysti olin, että annoin tuollaisen tilanteen edes tulla. Joo. En jätä vaarallisia aineita lapsen käden ulottuville tai varsinkaan anna niitä tietoisesti lapselle jatkossa.

Lisäksi olen haukkunut miestäni eri asioista hänen selkänsä takana kohta niin monelle ihmiselle, etten itsekään tiedä, kuka kaikki tietää meidän ongelmamme. Olen mm. valittanut perhetilanteestamme perheneuvolaan, jossa tilanteestamme huolestuttiin niin, että meistä tehtiin lastensuojeluilmoitus, mistä en ole yhtään yllättynyt, koska olen itsekin sitä mieltä, että se oli niin selvä juttu. Tässä nyt odottelen, että milloin sieltä otetaan yhteyttä ensin minuun ja sitten mieheen. Mieheni tulee olemaan varmasti hyvin iloinen (ja paskat!), koska hän itse on uhkaillut tehdä minusta lastensuojeluilmoituksen eräiden tilanteiden vuoksi. No, minä ehdin ensin, koska mieskin oli osallisena siinä jutussa, josta päätin avautua.

Ainiin, enkä ole sanonut miehelle sitä, että olen aloittanut nyt vihdoinkin mielialalääkityksen, jonka aloittamista olen miettinyt pitkän aikaa ja olen varannut itselleni lääkäriajan jatkokeskusteluja varten... (ei tuota miestä kestä ilman kunnon lääkitystä! :D)

En minä usko, että miestäni kiinnostaisi nämä asiat oikeasti. Häntä kiinnostaa vain morkata minua mistä tahansa heikkoudesta ja virheestä, joten en viitsi antaa lisäaihetta siihen...

Hahhah... kuulostaapa tämä juttuni porvoolaiselta, vai mitä? Ei, en ole provo. :D

Vierailija
20/23 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2013 klo 21:04"]

Laitoin nakkikeittoon neljä nakkia kolmen nakin sijaan. Mies tulee huomaamaan sen kun tarkistaa ruokavarastomme ja käskee minun hallita ruokavarastoa paremmin, jotta se kestäisi pidempään... "Alright! Yes, sir!" :D

Vein lapsen lääkäriin, koska epäilin, että hän oli laittanut suuhunsa jotain erittäin myrkyllistä ainetta. Se oli minun omaa tyhmyyttäni, koska annoin lapsen käsitellä jotain purkkia, joka sisälsi vaarallista ainetta. Sillä välin kun katseeni herpaantui hetkeksi, lapsi sai purkin auki. Lääkäri oli kuitenkin sitä mieltä, ettei lapsi ollut laittanut kyseistä ainetta suuhunsa luultavasti ollenkaan, koska sen olisi kuulemma huomannut... En ole sanonut miehelle mitään tuosta vaaratilanteesta ja lääkärireissusta, koska en halua, että hän saisi tuostakin mokastani jotain sanomisen aihetta, jolla lyödä minua jonkun riidan yhteydessä. Yleensä minä olen se, joka yrittää huomioida turvallisuuden eri asioissa enemmän kuin mies. Tyhmähän minä tietysti olin, että annoin tuollaisen tilanteen edes tulla. Joo. En jätä vaarallisia aineita lapsen käden ulottuville tai varsinkaan anna niitä tietoisesti lapselle jatkossa.

Lisäksi olen haukkunut miestäni eri asioista hänen selkänsä takana kohta niin monelle ihmiselle, etten itsekään tiedä, kuka kaikki tietää meidän ongelmamme. Olen mm. valittanut perhetilanteestamme perheneuvolaan, jossa tilanteestamme huolestuttiin niin, että meistä tehtiin lastensuojeluilmoitus, mistä en ole yhtään yllättynyt, koska olen itsekin sitä mieltä, että se oli niin selvä juttu. Tässä nyt odottelen, että milloin sieltä otetaan yhteyttä ensin minuun ja sitten mieheen. Mieheni tulee olemaan varmasti hyvin iloinen (ja paskat!), koska hän itse on uhkaillut tehdä minusta lastensuojeluilmoituksen eräiden tilanteiden vuoksi. No, minä ehdin ensin, koska mieskin oli osallisena siinä jutussa, josta päätin avautua.

Ainiin, enkä ole sanonut miehelle sitä, että olen aloittanut nyt vihdoinkin mielialalääkityksen, jonka aloittamista olen miettinyt pitkän aikaa ja olen varannut itselleni lääkäriajan jatkokeskusteluja varten... (ei tuota miestä kestä ilman kunnon lääkitystä! :D)

En minä usko, että miestäni kiinnostaisi nämä asiat oikeasti. Häntä kiinnostaa vain morkata minua mistä tahansa heikkoudesta ja virheestä, joten en viitsi antaa lisäaihetta siihen...

Hahhah... kuulostaapa tämä juttuni porvoolaiselta, vai mitä? Ei, en ole provo. :D

[/quote]

Ette sitten eroamista ole harkinneet, ette varsinaisesti kuulosta järin onnellisilta ja tasapainoisilta yhdessä....?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän