Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nolo kakkavaiva, jo 30min tarpeiden jälkeen jos pyyhkäsee niin paperi on ihan kakassa

Vierailija
11.09.2020 |

Vaikka kakkaamisen jälkeen ois pyyhkinyt ja pessyt puhtaaksi, niin jo 30min kakkaamisen jälkeen jos menee pyyhkimään, niin paperi on ihan kakassa. Voiko jotkut pukamat aiheuttaa tällasta? Kakka ei tosiaan oo mitenkään löysää et valuis sieltä pois.

Synnytyksestä 6vk

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla ummetusta? Kyseessä voi olla vaiva nimeltä tuhriminen. 

Vierailija
2/24 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset pese takapuoltasi ulostamisen jälkeen...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se kakki sitten on?

Vierailija
4/24 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko laskeumaa ja kakkaa jää peräreiän lähelle, eikä peräsuoli tyhjene kokonaan?

Itselläni oli tuollaista toisen lapsen syntymän jälkeen. Painoin emättimeni peräsuolenpuoleista seinämää kakalla käynnin lopuksi, jolloin peräsuoli tyhjentyi kokonaan. Vaiva meni vuoden sisällä ohi, kun alapää palautui.

Vierailija
5/24 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko molemmat sulkijalihaksesi täysin kunnossa? Onko asia oikeasti tutkittu? Ei tuo ainakaan normaalia ole.

Vierailija
6/24 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ulkoiset peräpukamat, ja täytyy aina pestä takapuoli kakkaamisen jälkeen, koska kyllähän niiden pukamien väleihin jää kakkaa jos vaan pyyhkii paperilla, ja se sitten hinkkautuu housuun sieltä. Eli pesu aina 2-hädän jälkeen ja ongelma ratkaistu.

Vierailija
7/24 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono ruokavalio

Vierailija
8/24 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ulkoiset peräpukamat, ja täytyy aina pestä takapuoli kakkaamisen jälkeen, koska kyllähän niiden pukamien väleihin jää kakkaa jos vaan pyyhkii paperilla, ja se sitten hinkkautuu housuun sieltä. Eli pesu aina 2-hädän jälkeen ja ongelma ratkaistu.

Joo mutta kun on SISÄISET PUKAMAT niin pesu ei auta. Kakka jää pukamien väliin ja sielt sitä valuu sitten vähitellen. Ap todnäk kärsii tästä.

Vierailija
9/24 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla pukamat ei vuoda kakkaa, vaan jotain ihan kummallista kirkasta limaa.

Vierailija
10/24 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiesin sen vatsallani jo ennakkoon!

Vierailija
11/24 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo mutta kun on SISÄISET PUKAMAT niin pesu ei auta. Kakka jää pukamien väliin ja sielt sitä valuu sitten vähitellen. Ap todnäk kärsii tästä.

Totta. Eli lääkäriin vaan, noita sisäisiähän voi hirttämällä hoitaa aika helpostikin.

Vierailija
12/24 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavalio kuntoon. Täydellinen teflonpython ei tahri.

Vierailija
13/24 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuu myös kakatessa mikä kyllä viittaisi noihin sisäisiin pukamiin. Voikohan jälkitarkastuksessa mainita vai pitääköhän ihan erikseen varata lääkäriaika

Ap

Vierailija
14/24 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

NIin millainen ruokavalio sulla nyt? kerro vaa rehellisesti

Vierailija
15/24 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä oletkin vahaliitu.

Vierailija
16/24 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpä

Vierailija
17/24 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla IBS ja ihan sama ongelma välillä. Ei siinä oikein muu auta kuin pestä vedellä, kuten kaikkien kuuluisi muutenkin.

Vierailija
18/24 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vaiva. Pyyhin huolella ja pesen. Sit käyn puolen tunnin päästä uudelleen "viimeistelemässä". Sen jälkeen on puhdas.

Vierailija
19/24 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile käyttää Biolatten Boulardiita ja katso onko vaikutusta. Sen kapselin voi purkaa ja sirotella myös suoraan peräaukolle. Jos kyseessä on mekaaninen vaiva, kuten sinulla taitaa olla, ei toki auta. Tämä auttaa suolistovaivaisia. 

Vierailija
20/24 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava ja ahmii kaikkea mahdollista eikä liiku yhtään niin ei siinä  elimistökään toimi oikein