Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihmiset ostavat hienostelujätskejä, kun Viennetta on parasta ja halpaa?

Vierailija
11.09.2020 |

?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suklaaviennetta vähän sulaneena on hyvää.

Sulaako se edes? Jossain näin kerran jonkun testin ja tollaset halpisjäätelöt ei edes sula, liekö jotain jauhoa seassa vai mikä syynä.

Vierailija
22/30 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viennetta oli hyvää joskus 20 vuotta sitten. Silloin siinä oli vielä reilusti niitä suklaakerroksiakin. Nykyään jäätelö on teennäisen makuista ja suklaata kitsaasti.

En osta enää vaikka halpaa olisikin.

Olin tulossa kirjoittamaan samaa, ennen Viennetta oli parempaa mitä nykyään. Makuinakin oli persikkaa ja mansikkaa, nyt ei tunne olevan kuin suklaata ja vaniljaa. Tarjouksessa Viennetta on halpaa, kun paketin saa eurolla, mutta muutenhan se maksaa 2,5 euroa paketilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy, ihmiset syö pizzaa vaikka MUN lempiruoka on hampurilainen. 🤦‍♂️

Vierailija
24/30 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Banaanijäätelö on hyvää, samoin rocky road. Lidlin rommirusina on hyvää vaikka aika ällömakeaa ja se bourbon vanilla sopii mahtavasti piirakan päälle.

Viennetta on aivan kamalaa kuraa.

Vierailija
25/30 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lidlin jätskit parhaita......ihana Rommirusina....nam nam :)!

Hieman käy sääliksi näitä Lidl faneja jotka yrittävät tunkea tätä Lidl ylistystä jokaiseen ketjuun.

Mikä siinä säälittää sinua?

Vierailija
26/30 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että haluan syödä kunnon raaka-aineista tehtyä jäätelöä, en sekaan vatkattua ilmaa. Siksi, että valitsemalla kotimaisen artesaanijäätelön raha jää tänne. Yksi suosikki-valmistajistani on Suomen Jäätelö. Nykyään Pirkka-sarjassa myös heidän tekemiä vaihtoehtoja.

Vierailija
27/30 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinua kiusaa se, että joku tekee eri lailla kuin sinä?

Jos tykkäät Viennettasta, niin sitten ostat sitä.

Joku muu tykkää jostain muusta, ja jos hällä on siihen varaa, niin sitten ostaa sitä. Vaikka se oliskin jotain vegaani-artesaani-jäätelöä, joka maksaa 50 e pikarilta.

Keskity omaan elämiseesi, ja anna muiden tehdä niinkuin tykkäävät ja haluavat.

Vierailija
28/30 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suosikki oli aikoinaan Bravon banaani-suklaa, maksoi muistaakseni 95 senttiä paketilta. Tykkäsin siitä, ja siinä oli hinta kohdallaan. Harmi kun katosi. Ei mua kiinnosta mitä muut ostaa, mä ostan sitä mistä mä tykkään. 

Vierailija
29/30 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suklaaviennetta vähän sulaneena on hyvää.

Sulaako se edes? Jossain näin kerran jonkun testin ja tollaset halpisjäätelöt ei edes sula, liekö jotain jauhoa seassa vai mikä syynä.

Kyllähän se sulaa, mut ei se juuri muotoaan muuta. Kulmat ehkä vähän pehmenevät ja röyhelöt loivenevat pidemmän päälle.

Vierailija
30/30 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa jäätelö jota toistaiseksi kehtaan raskausdiabeetikkona syödä on fananammasin keto-jäätelöt, jotka eivät nosta verensokeria. Ainesosalista on muuten normi jäätelöitä huomattavasti lyhyempi ja makukin hyvä että suosittelen muillekin vaikka et olisikaan karppaaja tai diabeetikko.

Normaaliolosuhteissa laatu painaa hintaa enemmän, mutta hyviä jäätelöitä on monessa eri hintaluokassa. Suomalaiset artesaanijäätelöt ovat herkullisia mutta myös se Lidlin bourbon vanilja on hyvää esim. piirakan päällä.

Aino-jäätelöistä osa on hyviä ja osa esanssisia, vähän sama näissä carte doreissa ja vastaavissa. Viennettaa ei ole tullut itse ostettua enkä tiedä ostanko näiden juttujen perusteella. Mitä lyhyempi ainesosa luettelo, sitä parempi.