Miksi ihmiset ostavat hienostelujätskejä, kun Viennetta on parasta ja halpaa?
Kommentit (30)
Lidlin jätskit parhaita......ihana Rommirusina....nam nam :)!
on tullut jotain kertoja maistettua. jopa litran paketeissa olevat jäätelöt on parempia.
Se itse jäätelö Viennettassa on kyllä aika mautonta ja ilmavaa, liekö vähärasvaista, kun on niin olematon maku ja suutuntuma.
Itse en tykkää viennetasta yhtään. Kaikkein parasta on sellainen perus tiiliskivi erillisen kastikkeen kanssa. Saa itse määrittää minkä verran kastiketta haluaa.
Musta viennetta on pahaa. Tai ei nyt varsinaisesti pahaa, mutta ei niin hyvää että tuhlaisin siihen rahaa, euroakaan.
Oletko lukenut Viennetan tuoteselostetta? Rasvatonta maitoa, kookosöljyä ja glukoosisiirappia. Sillä ei ole paljonkaan tekemistä jäätelön kanssa.
Mä ostan paikallista artesaanijäätelöä. Maksaa 2,5 euroa desin purkki.
Sä et tiedä jäätelöistä mitään, jos Viennetta on sun mielestä hyvää jäätelöä.
Koska meillä on makuaisti ja rahaa.
No kun ei edes ole, ne pirkka-halppis-minttupuffetit on. Vai saakohan niitä edes enää?
Viennetta oli hyvää joskus 20 vuotta sitten. Silloin siinä oli vielä reilusti niitä suklaakerroksiakin. Nykyään jäätelö on teennäisen makuista ja suklaata kitsaasti.
En osta enää vaikka halpaa olisikin.
Häegin Dazin jäätelöt ovat parhaimman makuisia ja laadukkaita, muita en osta. Ei jäätelöä tarvitse syödä kulho tolkulla kun on laadukas jäätelö riittää yksi pieni pallo myös kotioloissa.
Vierailija kirjoitti:
Ai sieltäkö rommirusinaa saa? Olen vannoutunut rommirusinan ystävä. Voisin kyllä ostaa. Ap
Suklaaviennetta vähän sulaneena on hyvää.
Vierailija kirjoitti:
No kun ei edes ole, ne pirkka-halppis-minttupuffetit on. Vai saakohan niitä edes enää?
Täältä "landelta" sai kaupoista ainakin vielä. 😊
Tykkäsin noista silloin tällöin itsekin (koskaan en ole mikään imelän ystävä ollut), kun vielä makeita juttuja söin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä saa. Just ostin pari päivää sitten Citymarketista. Nam.
Miksi, miksi, miksi? Miksi aloittaja kyselee hölmöjä? Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Hieman käy sääliksi näitä Lidl faneja jotka yrittävät tunkea tätä Lidl ylistystä jokaiseen ketjuun.
Sehän sen vasta söpöstelyjätskiä onkin, pelkkää röyhelöä :D