Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan ei puhu Xeniasta

Vierailija
28.10.2013 |

Onko neiti tullut keskusteluaiheiden tien päähänsä? Ei taida ketään enää kiinnostaa sen nykyiset touhut..

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 14:16"]

Koska fiksut ihmiset eivät välttämättä halua kasvattaa lapsiaan Helsingissä. Porvoo on ihana kaupunki ja siellä kyllä asuu paljon muitakin ihmisiä kuin lapsiperheitä!

[/quote]

Sellaiset typerät, uusavuttomat ja itsekkäät perheet haluaa nimenomaan kasvattaa lapsensa ahtaasti Hgin keskustassa jotka haluavat lapsilleen myös kaikki astman, allergian, poskiontelo-ongelmien ja migreenin oireet jo pienestä pitäen siellä pakokaasujen keskellä, ja jossa ei kunnon pihoja leikkimiseen, vain pelkät liikenteen vaarat nurkan takana. Ne on just niitä samoja julmia vanhempia jotka raahaa lapsensa vauvasta asti lentokoneeseen ja aiheuttaa tahallaan niiden korvien puhkeamiset ja muut korvaviat jotka pysyy loppuelämän.

Vierailija
22/22 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen maaseudulta ja minulla on astma, allergioita, poskiontelo- ja korvaongelmia sekä migreeni. Eli ei sillä asuinpaikalla aina mitään väliä ole. Tunnen monia Euroopan suurkaupungeissa ikänsä asuneita jotka on paljon terveempiä kuin minä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi