Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anoppi syyllistää

Vierailija
28.10.2013 |

Emme ole, en minä enkä mies, kuulleet anopista mitään useampaan kuukauteen. Kaikki alkoi siitä, että mies yritti soittaa hänelle monta kertaa, eikä hän vastannut. Lopulta menimme oven taakse ja anoppi alkoi heti tivata, ettei ole teistä kuulunut mitään.

Mies sanoi soittaneensa useasti. Anoppi väitti, ettei puhelin muka ole soinut. No, sieltä löytyi kuitenkin vastaamattomista puheluista miehen numero. Anoppi ihmetteli, että onko sulla tuollainen numero - no joo, on ollut viimeiset 4 vuotta ja oli miehen nimellä tallennettu anopin puhelimeen...

Mies loukkaantui eikä ole kiinnostunut ottamaan äitiinsä yhteyttä, kun ei kerran puhelimeenkaan vastata.

Nyt anoppi soitti miehelle eilen ja ihmetteli, että miksi MÄ en ole ottanut häneen yhteyttä. Että olenko mä jostain suuttunut. Joo, eli syyllistäminen vaan jatkuu...

Kismittää.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkavaa dementiaa anopilla?

Vierailija
2/5 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Sillä on aina ollut outoa käytöstä. Ja selitellyt ihmeellisiä päästäkseen tilanteista. Keksinyt juttuja, jne. Miehellä ihan samaa tapaa välillä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo nyt vaan kuulostaa muistihäiriöltä... Anoppi pitäisi viedä tutkimuksiin.

Vierailija
4/5 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan juteltu asiasta miehen veljen kanssa. Tämän kanssa anoppi ei käyttäydy näin. Minusta tuntuu, että tekee vaan meille  jotenkin kiusaa.

Vierailija
5/5 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä teillä loukkaannutaan tyhjästä. MITÄ VÄLIÄ jos joskus joku ei vastaa puhelimeen - vastaa sitten toisella kerralla. MITÄ VÄLIÄ, jos jollakulla on tarve selitellä tekimisiään parhain päin - kyllä toisen selittelyt kestää jos ei oikeasti itse ole tehnyt jotain, mikä hävettää liikaa.

Ettekö te nyt voisi vaan päästää pikkuasioita toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, lakata nipottamasta turhista ja nauttia siitä, että miehelläsi vielä on äiti.