Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvät naiset, älkää pilatko itseänne tekemällä lapsia!

Vierailija
11.09.2020 |

Kadutte sitä kuitenkin myöhemmin. Tyhmintä mitä ihminen voi itselleen tehdä on hankkiutua raskaaksi ja synnyttää lapsen. Siinä menee alapää ja tissit pilalle, ja arvosi deittimarkkinoilla on lopullisesti romahtanut. Koko identiteettisi on se että olet nyt äiti, sulla ei saa enää olla omaa elämää eikä omia juttuja koska se purjopetteri on nyt sun koko elämä. Älkää tehkö lapsia!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitäisi vastata teolliin, mutta newsflash: Myös lapseton vanhenee. Lapsettoman mummon tissit eivät ole yhtään nätimmät kuin oikean mummin.

Kun vietämme viisikymppisten ystävieni kanssa saunailtaa, ei ulkopuolinen pystyisi mitenkään arvaamaan, kenellä meistä on lapsia ja kenellä ei, tai kenellä on yksi lapsi ja kenellä useampia. Se ei näy kropassa.

Vierailija
22/25 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavinta on eronneet naiset, joilla useampi lapsi exän kanssa. Miksi piti tehdä lapsia ihmisen kanssa, jonka kanssa ei voi lapsia kasvattaa?

Näillä tuntuu olevan vielä kaiken lisäksi tarve saada nopeasti uusi mies ja heti yhteisiä lapsia.

Ei mitään selkärankaa odottaa rauhassa ja katsoa onko miehesyä lasten elättäjäksi. Heti vaan haarat auki ja lämmintä sisään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista ku joku luulee et identiteetti on sit vaa äitinä oloa. Kyllä mie oon säilyttänyt omanki identiteetin vaikka oon vaimo ja äiti. Mulla on kodin ulkopuolinen elämä jota ilman tulisin hulluksi. Samoin miehelläki. Kumpikin välillä pystyy tekemään muutaki ku olla töissä ja kotona

Vierailija
24/25 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enhän minä mitään lapsia olisi tehnytkään, jos aikoisin vielä deittimarkkinoille.

Eikä muuten mennyt mitään pilalle ja monipuolisempi identiteettikin löytyy, jos sinne vielä joskus kuitenkin joudun.

Vierailija
25/25 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 lasta , alapää koskematon :D keisarinleikkauskin on keksitty. En myöskään imettänyt joten tissitkin on hyvät. Lisäksi näin lähes 50v, ei deittimarkkinat edes kiinnosta- ikäiseni miehet ovat pilalla ilman synnyttämistäkin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi