Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Käyttääköhän kukaan alle 25 vuotias helsinkiläinen maskia - pitäisikö Janni Hussin tai Jaajon näyttää mallia?
11.09.2020 |
Meikäläisen bussi kulkee Pasilan aseman, Mäkelänrinteen lukion ja Alppilan koulun maisemissa. Pakko on sanoa, että lukiolaiset eivät käytä maskia, ja jos käyttävät niin, ne on poikia.
Sama juttu on hieman vanhemmilla. Pasian asemalla seisovat haalaripukuiset opiskelijat osaavat kaikkea muuta mutta ei pitää maskia.
Kommentit (4)
Oon nähnyt nuorilla maskeja Hgissä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minun näkemykseni mukaan taas nimenomaan nuoret käyttävät maskeja. Minun näkökulmastani nuoria ovat alle 30 vuotiaat.
Alue: Aihe vapaa
Mitä sitten? Nuoruuteen kuuluu kuolemattomuuden tunne ja riskinotto.