Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvät naiset, älkää pilatko itseänne tekemällä lapsia!

Vierailija
11.09.2020 |

Kadutte sitä kuitenkin myöhemmin. Tyhmintä mitä ihminen voi itselleen tehdä on hankkiutua raskaaksi ja synnyttää lapsen. Siinä menee alapää ja tissit pilalle, ja arvosi deittimarkkinoilla on lopullisesti romahtanut. Koko identiteettisi on se että olet nyt äiti, sulla ei saa enää olla omaa elämää eikä omia juttuja koska se purjopetteri on nyt sun koko elämä. Älkää tehkö lapsia!

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitisikin olisi pitänyt noudattaa tätä ohjetta. Eipä noudattanut, huokaus. Hän on varmasti katunut asiaa moneen kertaan.

Vierailija
2/25 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, nyt lopeta äitisi tissien tuijottaminen!! Alapäästä puhumattakaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, uskon että äitini joskus katuu sitä että teki 3 lasta. Ei meistä enää ole hänelle mitään hyötyä ja hän uhrasi parhaat vuotensa hoitaen ja kasvattaen lapsia, keistä ei lopulta edes tullut yhtään mitään. 

Vierailija
4/25 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei tuo kovin hyvältä näytä, mutta makunsa kullakin. 

Vierailija
5/25 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, arvosi deittimarkkinoilla romauttaa pahemmin tuo asenteesi. Tietty, jos pelkkiin panoihin olet käytettävissä, mikäs siinä...

Vierailija
6/25 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista ohjetta ovat jotkut kansat jo varmasti noudattaneet. Seuraava sukupolvi ei enää noudattanut ohjetta.

Vierailija
7/25 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsis 6 tehty ja työelämässä ei ole tarvinnut kuin pyörähtää :)

Vierailija
8/25 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä kyllä miehen tekemä aloitus ole.

Vierailija
9/25 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paljoa kiinnosta mun menekki deittimarkkinoilla, paljon mielummin tekisin miehestäni maailman onnellisimman isän.

Vierailija
10/25 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, olen ollut lasteni isän kanssa 25 vuotta ja en ole menossa deittimarkkinoille. Kolme lasta olen puskenut ulos ja heidät imettänyt noin vuoden ikään saakka.

Mieheni kanssa meillä on seksiä 1-3 kertaa viikossa ja mueheni rakastaa tissejäni. Mites ap:n parisuhde tai parisuhteettomuus oikeastaan? Ounastelen, että parisuhde on vain kaukainen ajatus ja neitsyyskin on vielä tallella, vaikka olet jo 52 vuotias. Voi poloa. :)

Vierailija
11/25 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisen arvo parisuhdemarkkinoilla on tissit ja alapää niin anti mennä, en parisuhdemarkkinoille haluakaan.

Vierailija
12/25 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä kyllä miehen tekemä aloitus ole.

Voi se nainenkin äitinsä tissejä tuijottaa. Tai mummojensa.

Vierailija
13/25 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos naisen arvo parisuhdemarkkinoilla on tissit ja alapää niin anti mennä, en parisuhdemarkkinoille haluakaan.

Näiden lisäksi p e f f a ja  s y v ä k u r k k u 

Vierailija
14/25 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän mun lapset ole mulle tärkeämpiä kuin arvoni deittimarkkinoilla. Tissitkin vaan parani lasten saannin jälkeen. Ennen oli olemattomat, nykyään isommat.

Vierailija
15/25 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittimarkkina-arvostani en piittaa yhtään. Lapsen haluan.

Vierailija
16/25 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittimarkkinoista en minäkään välitä, mutta voisihan sen kertoa, että lapset räjäyttää kehosi ja tuhoaa psyykeesi. Nyt kun on hullu, löysä kasa nahkaa jonka juuri tunnistaa naaraaksi reikien määrästä niin onhan tämä liian suuri uhraus. Eikä niistä mukuloistakaan tullut yhtään mitään muuta kuin sossupummeja. Turhaa oli kaikki. Imettäminen se vasta turhaa onkin kun päihteitä alkoivat vetä 11 vuotiaana ja aikuisena menee alkoholia ja kan nab ista ja tupakkaa.Turhaan jätin kahvit juomatta, että lapset sai äidinmaitoa ja mahdollisuuden olla terveitä. Maailman turhinta ajankäyttöä, lapset. Miksi ihmeessä valtio ei maksa kosmeettista kirurgiaa äideille? Vaativat tuhoamaan ulkonäkösi ja jäämään muotopuoleksi lopun ikää, että saadaan uusia kelaelättejä. Se on väärin!

Vierailija
17/25 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen saanti on ollut parasta mitä minulle ja puolisolleni on tapahtunut. Lapsi antaa elämälle merkityksen. 

Vierailija
18/25 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia tekemällä saa kyllä paljon varmemmin hyvää seuraa kuin deittimarkkinoilla.

Vierailija
19/25 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, ei mulla ainakaan kroppa lasten takia mennyt pilalle. 4 lapsen syntymän jälkeen kroppani oli hitosti parempi kuin ennen lapsia.

Nyt olen lihonut muista syistä, mutta olisin varmasti lihonut ilman lapsiakin. Tissit on ihan jees, eikä alapäässäkään mitään vikaa.

Pitkässä parisuhteessa olen, joten ei ihan hirveästi kiinnosta arvo sinkkumarkkinoilla.

Vierailija
20/25 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 lasta tehtynä eikä kaduta yhtään.

Kropassa näkyy vain päärynän muotoinen "haamu" siinä mistä raskaus on vatsan venyttänyt. Sivuilla näkyy vatsalihakset. Rinnat on hyvin kiinteät ja puolipyöreät, onneksi vain B kuppi joten maan vetovoimakaan ei vaikuta.

Alapää? Rosoinen mutta kuulemma niin tiukka että sattuu kun puristan. Tuntuu kelpaavan;)

Normaalipainoisessa/hoikassa ei juurikaan tule raskausrepsahdusta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme