Onko tämä paniikkikohtaus vai jokin vaarallinen sydänoire?
Aamuisin, suihkussa tai väsyneenä tulee voimakas ahdistus ilman näkyvää syytä. Sydäntä puristaa jne. Omituisinta on että tulee epätodellinen olo, en saa kiinni ajatuksesta, ajatus ja todellisuus niin kuin liukuu ohi. Saatan jopa kuulla mielessäni musiikkia. Sellaista musiikkia mitä en tavallusesti kuuntele. Mitä tämä on? Tosi pelottavaa. Ja ihan oikeasti. Äläkä kirjoita että olen käyttänyt aineita tai jotain. En todellakaan ole.
Kommentit (9)
Paniikkikohtaus, ahdistaako ahtaat paikat? Jätä ovi auki ja koita helpottaako...
Olin aivan varma että tuli sydänkohtaus, mutta onkin Tiezen syndrooma, kivulias mutta vaaraton kylkirustotulehdus.
Astraalitaso on kai aika lähellä tätä fyysistä todellisuutta. Ehkä käyt toisen dimension rajalla ja on ns. läpivuotoa. Monissa kuolemanrajakokemuksissa kuvataan musiikkia, joita ei olla kuultu aiemmin. Ehkä auttaa liikkua luonnossa ja maadoittua paremmin.
Äänien kuuleminen tuossa on huomioitavaa, muuten voisi olla perus stressi ja ahdistus
Vaikea sanoa, mutta itsellä on silti usein samantyylistä. Epätodellinen olo on usein ja tulee vähän kuin sellainen huimaava olo muutenkin. Pahenee stressin ja jännityksen myötä. Joskus myös sydän hakkaa ja tulee huono olo, mutta sekin tutkittu joten sydämessä ei pitäisi olla vikaa, mutta ehkä juuri mieluummin ahdistukseen liittyvää. Ehkä sinun voisi olla jotain samanlaista.
Vierailija kirjoitti:
Äänien kuuleminen tuossa on huomioitavaa, muuten voisi olla perus stressi ja ahdistus
Lämmin vesi voi rentouttaa niskalihaksia suihkussa ja veri virtsa paremmin päähän ja vko ksi sitä kuvitella sitten ääniä kuulevansa.
Käy lääkärissä. Ei kannata kauhistella hirveästi.
Tai epileptinen tia-kohtaus?
Sydäntä puristaa . Voi olla ihan hyvin koko tintars ka ja ympäröivät lihakset niin jumissa, että puristaa. Tuntuu että on sydän, mutta ne on ne lihakset.
Hengittelet rauhallisesti, niin rentoutuu.
Jumppaan minä sinut laittaisin ja venyttelemään ja hierojalle. Huolehtimaan omasta hyvinvoinnistasi! Paremmin.
Hartiajumi. Heikentää verenkiertoa aivoihin.