Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA, RUSKEAA VUOTOA EMÄTTIMESTÄ! :( Mitä teen?

Vierailija
27.10.2013 |

Olen juuri täyttänyt 18 vuotta ja tänään huomasin, että tullut jonkin verran ruskeaa vuotoa alapäästä? ;( Ei mielestäni voi johtua menkoista, koska menkkojen ei pitäisi alkaa vielä 2-3 viikkoon. Ja en käytä ehkäisyä ja en ole yli viikkoon edes harrastanut seksiä. Pelottaa, että mulla on se syöpä, pitäisikö huomenna varata aika johonkin gynekologille vai minne? :( En usko sukupuolitautiinkaan, koska olen seurustelu suhteessa ollut jo melkein 2 vuotta. Ja käytin cerazette minipillereitä . 9 kuukautta sitten, mutta en kättänyt niitäkään kuin vain n. 3kk, koska eivät sopineet millään. Mutta en usko siitäkään johtuvan. Pelottaa, että mulla on kohdunkaulan syöpä. ;(

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on luultavasti verensekaista valkovuotoa. Sulla voi olla joku nirhauma siellä tms. En usko, että sulla on syöpää :)

Vierailija
2/14 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ovulaatiovuodolta. Monilla tulee kierron puolivälissä juuri tuollaista tuhrua. Tuollainen pikkuvuoto ei kuulosta ollenkaan huolestuttavalta.

Jos se jatkuu kuukauden jatkuvana, niin sitten on aika  huolestua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä yhtään miten varaan ajan gynelle ja minne pitää soittaa. :( Pelottaa

Vierailija
4/14 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäkö teet? Syö sitä.

Vierailija
5/14 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee joka kuukausi menkkojen päätteeksi tuota ruskeaa vuotoa. Älä viitsi panikoida, on ihan normaalia :)

Vierailija
6/14 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Papa ja klamydia pitäisi varmaan tsekata. Soita huomenna terveyskeskukseen.

Vierailija
7/14 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua.. oon 13, viides päivä täytin.. oon huomannu että muutaman päivän ajan on tullu ruskeaa vuotoa. Ratsastuksen jälkeen siellä oli ihan muutama pisara verta. Tai sellasta sen ruskeen ja punasen sekotusta. Sit rupes tulee reippaammin sitä, ja se muuttu sellaseks ruskeeks. Ihan ku kuivuneeks vereks, mut ei verta. Ja nyt se on muuttunu tumman ruskeeks.. En tiiä että mistä on kyse ja mua pelottaa.. :/

Vierailija
8/14 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja menkat ei oo vielä ees alkanu..

Vierailija
9/14 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko nuo sitten sun ekat kuukautiset?

Vierailija
10/14 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 12:48"]

Apua.. oon 13, viides päivä täytin.. oon huomannu että muutaman päivän ajan on tullu ruskeaa vuotoa. Ratsastuksen jälkeen siellä oli ihan muutama pisara verta. Tai sellasta sen ruskeen ja punasen sekotusta. Sit rupes tulee reippaammin sitä, ja se muuttu sellaseks ruskeeks. Ihan ku kuivuneeks vereks, mut ei verta. Ja nyt se on muuttunu tumman ruskeeks.. En tiiä että mistä on kyse ja mua pelottaa.. :/

[/quote]

Sano äidillesi! Tuo voi olla hyvin vakavaa! 

Vierailija
11/14 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytän kohta 14 ja menkat ei oo alkanu viel. on nyt tänään ja eilen tullu sellast ruskeeta (luulisin et se ois valkovuotoo sen tapasta ainaki) nii voiskohan se tarkottaa et menkat on alkamassa vai pitääkö olla huolissaan tai sanoo äidille?

Vierailija
12/14 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytän kohta 14 ja menkat ei oo alkanu viel. on nyt tänään ja eilen tullu sellast ruskeeta (luulisin et se ois valkovuotoo sen tapasta ainaki) nii voiskohan se tarkottaa et menkat on alkamassa vai pitääkö olla huolissaan tai sanoo äidille?

Vierailija
13/14 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

oho tuli kask kertaa

Vierailija
14/14 |
03.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

et voiskohan se olla et se veri jotenki värjää sitä vai onks se joku kalvo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan